-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)
Завершена
1 497 960.00
UAH з ПДВ
Номер:
df2b5feeb20c48ff9fba8304c320ba7c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-12-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2019 00:00
Період моніторингу:
12.03.2019 12:11 - 03.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2019 № 5
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.03.2019 № 5
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-12-19-002473-c 19.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі при визначенні предмету закупівлі порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в частині несвоєчасного оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план, додаток до річного плану замовника на 2018 рік та зміни до них, звіт про укладений договір, договір на виконання робіт № 301 від 03.12.2018, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення замовника від 15.03.2019 з доданими копіями документів, оприлюдненими в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу закупівлі на стадії планування закупівлі встановлено, що додатком до річного плану замовника на 2018 рік, оприлюдненого в електронній системі закупівель, передбачено проведення у грудні 2018 року закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)». Згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно з розділом 3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в даному стандарті використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. При цьому об’єкти будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
В поясненні Замовник вказав, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт, керувався даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Головний корпус, поліклініка та адміністративний корпус комунального підприємства “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради знаходиться в окремих будівлях, що мають свій інвентарний номер. Закупівлю здійснено, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», без застосування процедур закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». До пояснення додано скановані копії витягу з робочого проекту, окремого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, об’єктного кошторису, експертного звіту, довідки про перелік будівель та споруд, що знаходяться на балансі Рівненської обласної клінічної лікарні станом на 01.11.2018 з переліком об’єктів з окремими інвентарними номерами за підписом головного лікаря та головного бухгалтера лікарні.
Враховуючи пояснення надане Замовником, копії завантажених документів по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)», зокрема наявність складеного окремого робочого проекту (проектно-кошторисна документація), зведеного кошторисного розрахунку, об’єктного кошторису, закупівлю здійснено Замовником, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, так як вартість робіт по даному об’єкту є меншою за вартість встановлену у частині першій статті 2 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі на стадії оприлюднення інформації про закупівлю з врахуванням завантаженої Замовником в електронну систему сканованої копії укладеного з ТОВ «Апартменс Сільвер» договору №301 від 03.12.2018, встановлено, що договір на виконання робіт з капітального ремонту внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініки та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради вартістю 1497960,00 грн з ПДВ укладений замовником 03.12.2018. Водночас звіт про укладений договір (ID: UA-2018-12-19-002473-c) оприлюднений замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 19 грудня 2018 року, тобто з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
21.03.2019 13:56 - 05.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2019 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На даний час немає можливості усунути дане порушення, зокрема розірвати Договір, так як на даний час виконані роботи та проведена оплата. Також проведена робота щодо недопущення даних помилок в подальшому при роботі в системі Рrozorro.
Дата публікації звіту:
28.03.2019 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
bc05f0b6da434e0aaa359a08d20e9cf9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2019 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-19-002473-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднені (розміщені) два звіти UA-2018-12-19-001815-c та UA-2018-12-19-002473-c про укладені договори з ТОВ «Апартменс Сільвер» на виконання робіт за предметами «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення кардіологічного корпусу (палати) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному закладі "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради» та «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)» відповідно загальною вартістю 2872342,40 грн.
З яких підстав проведені окремі закупівлі робіт без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, чи є різними об'єктами будівництва, тобто різними предметами вказані закупівлі робіт, виходячи з положень розділу 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454, п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону №922, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Крім того, по закупівлі UA-2018-12-19-002473-c договір за №301, що розміщений в електронній системі закупівель, укладений з ТОВ «Апартменс Сільвер» 03.12.2018. Звіт про укладений договір та договір розміщені в електронній системі закупівель 19.12.2018. Тобто звіт оприлюднений з порушенням терміну, визначеного ч. 1 ст. 10 Закону №922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
78634bd7a7e049609571b817b16ae28a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.03.2019 15:26
Опис:
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи — проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з розділом III наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293 (далі — ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Водночас об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163 та лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт, замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва.
Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об’єкту, на який складений окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених у частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Головний корпус, поліклініка та адміністративний корпус комунального підприємства “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради знаходиться в окремих будівлях, що мають свій інвентарний номер і на них складено окремий робочий проект (проектно-кошторисна документація), на який проведена експертиза Філією Державного підприємства “УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА” у Рівненській області, тому це є окремим об’єктом і проводиться без застосування процедур закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»
До даної відповіді додаємо скановані копії Експертного звіту, Робочого проекту( витяг), довідку об’єктів КП РОКЛ, Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний кошторис, Довідку про вартість виконаних робіт.