• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)

Завершена

1 497 960.00 UAH з ПДВ
Номер: df2b5feeb20c48ff9fba8304c320ba7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-12-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 12.03.2019 12:11 - 03.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.03.2019 № 5 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління А. КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.03.2019 № 5 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2018-12-19-002473-c 19.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 98) 220-74-46, olenka.shevchuk88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі при визначенні предмету закупівлі порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в частині несвоєчасного оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план, додаток до річного плану замовника на 2018 рік та зміни до них, звіт про укладений договір, договір на виконання робіт № 301 від 03.12.2018, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення замовника від 15.03.2019 з доданими копіями документів, оприлюдненими в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу закупівлі на стадії планування закупівлі встановлено, що додатком до річного плану замовника на 2018 рік, оприлюдненого в електронній системі закупівель, передбачено проведення у грудні 2018 року закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)». Згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно з розділом 3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 в даному стандарті використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. При цьому об’єкти будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. В поясненні Замовник вказав, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт, керувався даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Головний корпус, поліклініка та адміністративний корпус комунального підприємства “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради знаходиться в окремих будівлях, що мають свій інвентарний номер. Закупівлю здійснено, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», без застосування процедур закупівель передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». До пояснення додано скановані копії витягу з робочого проекту, окремого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, об’єктного кошторису, експертного звіту, довідки про перелік будівель та споруд, що знаходяться на балансі Рівненської обласної клінічної лікарні станом на 01.11.2018 з переліком об’єктів з окремими інвентарними номерами за підписом головного лікаря та головного бухгалтера лікарні. Враховуючи пояснення надане Замовником, копії завантажених документів по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініка та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради (коригування)», зокрема наявність складеного окремого робочого проекту (проектно-кошторисна документація), зведеного кошторисного розрахунку, об’єктного кошторису, закупівлю здійснено Замовником, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, так як вартість робіт по даному об’єкту є меншою за вартість встановлену у частині першій статті 2 Закону. За результатами моніторингу закупівлі на стадії оприлюднення інформації про закупівлю з врахуванням завантаженої Замовником в електронну систему сканованої копії укладеного з ТОВ «Апартменс Сільвер» договору №301 від 03.12.2018, встановлено, що договір на виконання робіт з капітального ремонту внутрішнього освітлення головного корпусу (палати), поліклініки та адміністративного корпусу (кабінети) із застосуванням енергозберігаючих технологій в Комунальному підприємстві “Рівненська обласна клінічна лікарня” Рівненської обласної ради вартістю 1497960,00 грн з ПДВ укладений замовником 03.12.2018. Водночас звіт про укладений договір (ID: UA-2018-12-19-002473-c) оприлюднений замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 19 грудня 2018 року, тобто з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 21.03.2019 13:56 - 05.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2019 13:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На даний час немає можливості усунути дане порушення, зокрема розірвати Договір, так як на даний час виконані роботи та проведена оплата. Також проведена робота щодо недопущення даних помилок в подальшому при роботі в системі Рrozorro.
Дата публікації звіту: 28.03.2019 15:41

Запити/Пояснення