-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)
Завершена
430 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 306 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 306 000.00 UAH
Номер:
825935618bf64e0c9b987abc7c6e4bd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-30-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2019 00:00
Період моніторингу:
30.01.2019 19:08 - 21.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.01.2019 № 21
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.01.2019 № 21
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-09-28-001073-a 28.09.2018
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), та зміни до неї; протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ТАТРА-ЮГ» (далі – ТОВ «ТАТРА-ЮГ»), приватне акціонерне товариство «Київський завод електротранспорту» (далі – ПрАТ «Київський завод електротранспорту»), товариство з обмеженою відповідальністю «БКМ-Україна» (далі – ТОВ «БКМ-Україна»), та товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2018 № 5218-623.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.10.2018, оприлюднив роз’яснення на звернення 17.10.2018, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «БКМ-УКРАЇНА» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з наведених у протоколі від 21.11.2018 № 1644 підстав правомірно.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТАТРА-ЮГ» та ПрАТ «Київський завод електротранспорту» згідно протоколу від 21.11.2018 № 1644 допущені замовником до оцінки.
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Київський завод електротранспорту» на відповідність її вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Пунктом 9 частини першої статті 17 Закону визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Крім цього, відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
При цьому Замовник у таблиці 3 додатка 2 до тендерної документації визначив, що у разі відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Реєстр) інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку або пояснення щодо причин відсутності такої інформації.
За результатами аналізу відомостей з Реєстру щодо ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та розміщених Замовником в електронній системі закупівель відомостей із зазначеного Реєстру (станом на 05.11.2018) установлено, що інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефіціарного власника, відсутня.
Разом з тим ПрАТ «Київський завод електротранспорту» у складі тендерної пропозиції не надано довідки або пояснення щодо причин відсутності такої інформації.
Отже, Замовник на порушення пункту 3 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за наявності підстав, зазначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
2. Висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
08.02.2019 17:33 - 23.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2019 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
15.02.2019 16:24
Рішення про призначення перевірки
Номер:
00acb4854df747c4bbb91f3e3882f077
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-04-03-000001
Дата створення:
03.04.2019 10:56
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.04.2019 № 102
Київ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 03 квітня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-09-28-001073-а та UA-2017-05-31-000423-a, здійснених комунальним підприємством «Київпастранс».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
СТЕК Дмитро Михайлович – начальник відділу моніторингу закупівель у бюджетній сфері Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БОЙКО Юрій Валерійович – головний державний аудитор відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Управління моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ