• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (пасажирські самохідні трамвайні вагони довжиною понад 26 метрів з долею низького рівня підлоги не менше 70%)

Завершена

430 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 306 000.00 UAH
Номер: 825935618bf64e0c9b987abc7c6e4bd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-30-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.01.2019 19:08 - 21.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.01.2019 № 21 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.01.2019 № 21 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2018-09-28-001073-a 28.09.2018 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), та зміни до неї; протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ТАТРА-ЮГ» (далі – ТОВ «ТАТРА-ЮГ»), приватне акціонерне товариство «Київський завод електротранспорту» (далі – ПрАТ «Київський завод електротранспорту»), товариство з обмеженою відповідальністю «БКМ-Україна» (далі – ТОВ «БКМ-Україна»), та товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.12.2018 № 5218-623. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.10.2018, оприлюднив роз’яснення на звернення 17.10.2018, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «БКМ-УКРАЇНА» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з наведених у протоколі від 21.11.2018 № 1644 підстав правомірно. Тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТАТРА-ЮГ» та ПрАТ «Київський завод електротранспорту» згідно протоколу від 21.11.2018 № 1644 допущені замовником до оцінки. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Київський завод електротранспорту» на відповідність її вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Пунктом 9 частини першої статті 17 Закону визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Крім цього, відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. При цьому Замовник у таблиці 3 додатка 2 до тендерної документації визначив, що у разі відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Реєстр) інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку або пояснення щодо причин відсутності такої інформації. За результатами аналізу відомостей з Реєстру щодо ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch та розміщених Замовником в електронній системі закупівель відомостей із зазначеного Реєстру (станом на 05.11.2018) установлено, що інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефіціарного власника, відсутня. Разом з тим ПрАТ «Київський завод електротранспорту» у складі тендерної пропозиції не надано довідки або пояснення щодо причин відсутності такої інформації. Отже, Замовник на порушення пункту 3 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Київський завод електротранспорту» за наявності підстав, зазначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги. 2. Висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 3 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень: 08.02.2019 17:33 - 23.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2019 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 15.02.2019 16:24

Рішення про призначення перевірки