• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Реконструкція котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Лесі Українки, 42, смт Новоолексіївка, Генічеського району, Херсонської області (45000000 - 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер: 6f93ce23525843cf80dff2f1f8609126
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-15-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.01.2019 09:49 - 07.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.01.2019 № 13 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-12-001523-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, пункту 4 частини першої та частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену засіданням тендерного комітету Групи централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області від 12 листопада 2018 р., тендерні пропозиції учасників ПП «ЕЛІТ – БУД», ПрАТ «Барський машинобудівний завод», протокол розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» від 05.12.2018, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.12.2018 № 97, додаткові угоди від 21.12.2018 № 1, від 26.12.2018 №2, пояснення Замовника від 21.01.2019 (далі – пояснення), надані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено наступне. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 05.12.2018 відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до протоколу розгляду від 05.12.2018 та пояснень наданих Замовником, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу є надання ПрАТ «Барський машинобудівний завод» видаткової накладної від 12.12.2016 №1212 про придбання напівавтомату зварювального трансформаторного типу Kuhtreiber KIT-405 «S» - 3 шт, яка не підтверджує факт придбання цього обладнання. При цьому, у тендерній документації відсутні вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів про наявність обладнання (механізмів), що належать учаснику на праві власності. Також у тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції видаткових накладних на підтвердження відповідності учасника вимогам статті 16 Закону та згідно з пунктом 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Таким чином, безпідставно відхиливши пропозицію учасника ПрАТ «Барський машинобудівний завод», яким подано додатковий документ, який на думку Замовника не відповідає кваліфікаційному критерію установленому у статті 16 Закону, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону. В порушення частини третьої статті 30 Закону Замовником, у строк до 15.12.2018 через електронну систему закупівель, не надано відповідь ПрАТ «Барський машинобудівний завод», який 10.12.2018 звернувся до нього з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Щодо тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПП «ЕЛІТ – БУД» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: відсутній електронно цифровий підпис уповноваженої особи учасника на документах пропозиції, відсутній розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd, відсутній лист в довільній формі в якому учасник інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні та інформацію про програмний комплекс в якому здійснено розрахунок ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК-5, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; відсутня у складі тендерної пропозиції довідка з Торгово - промислової палати або прайс виробника на Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, вартість якого вища ніж рекомендована Мінрегіоном України, що не відповідає вимогам пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; відсутній у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо погодження залучення субпідрядної організації Приватного спеціалізованого монтажно-налагоджувального підприємства «Газкотлоспецмонтажналадка», що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «ЕЛІТ – БУД», яка не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ПП «ЕЛІТ – БУД» договір про закупівлю від 17.12.2018 № 97.
Період усунення порушень: 29.01.2019 16:30 - 13.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2019 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) отримано та опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-12-001523-b, який здійснюється на підставі відповідного наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) від 15 січня 2019 року № 13, про що інформуємо про наступне. Пунктом 2 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено: «Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом». Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15 січня 2019 року № 13 моніторинг розпочато згідно з підпунктом 4 статті 2 Закону. Проте, група ЦГО припускає, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, були взяті відомості, викладені у «вимозі» ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Однак, зазначені факти, викладені заводом у листі, порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників. Так дані стосовно відсутності деяких документів інших учасників не підтверджено, свідчення про невідповідність документів інших учасників тендерній документації висловлено на власний розсуд заводу. Діючи, відповідно до статті 19 Конституції України, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області у рамках проведення моніторингу надала ґрунтовні пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області з посиланням на нормативно-правову базу та зазначаючи конкретні імена файлів документів, які не були враховані Управлінням. Так Замовником у поясненнях було доведено законодавчу базу щодо автентифікації електронних документів (питання 3), надані посилання на документи, які були подані учасником. Група ЦГО не погоджується з висновками за результатами моніторингу щодо виявлених порушень у частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Одночасно інформуємо про наступне. На сьогодні ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано улаштування бетонних фундаментів, прокладання трубопроводів опалення із сталевих труб, прокладання теплогідроізольованих трубопроводів, монтаж модульної котельні, що підтверджено актом виконаних робіт від 27 грудня 2018 року № 1. Здійснити демонтаж зазначеного устаткування, фундаментів, труб із збереженням їх 100% цілісності та експлуатаційних характеристик для подальшого використання, як нове обладнання, не можливо, що у свою чергу унеможливлює повернення договірних зобов’язань групи ЦГО та ПП «ЕЛІТ-БУД». Також у 2019 році відсутні бюджетні призначення на проведення робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи № 1, що унеможливлює проведення нової процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 01.02.2019 16:50

Запити/Пояснення