• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне ДГ 13-100

Вугілля кам'яне ДГ 13-100

Завершена

636 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 181.00 UAH
Номер: 8f1cc500a42d40c093caf87b3cdcf919
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-13-000164
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.01.2019 16:23 - 30.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.01.2019 №1 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.01.2019 №1 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2018-11-12-000309-b 12.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону, вимог абзацу другого пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (оголошення для проведення закупівлі), тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», договір про закупівлю товару від 17.12.2018 №Т-4/18, звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію (оголошення для проведення закупівлі) 12.11.2018 об 10:55. При цьому, частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 цього Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників цим вимогам та інше. Разом з тим тендерна документація (оголошення для проведення закупівлі) замовника не містить інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, одного або кількох кваліфікаційних критеріїв, відповідно до частини другої статті 16 Закону, вимоги встановлені статтею 17 цього Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників цим вимогам, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону. Також, встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-11-12-000309-b.
Період усунення порушень: 17.01.2019 17:32 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2019 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕ МОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-12-000309-b вугілля кам’яне ДГ 13-100 повідомляємо, що технічно не можливо усунути виявлені порушення згідно ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (порушення в частині складання тендерної документації ) та абзацу2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490 ( не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-11-12-000309-b вугілля кам’яне ДГ 13-100) у зв’язку з тим що дана процедура закупівлі завершена, умови договору виконані. З відповідальними особами проведено роз’яснювальні роботи для подальшого недопущення даних порушень.
Дата публікації звіту: 24.01.2019 09:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: .
Дата публікації: 31.01.2019 10:47