-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС, ВП РАЕС
лот 1 - обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС - 12 од.; лот 2 - обмежувачі перенапруги для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС - 12 од.
Завершена
23 277 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 57 600.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 57 600.00 UAH
Номер:
5513db737b824a4097067ecf2409076e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-001446
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2018 00:00
Період моніторингу:
13.11.2018 19:18 - 08.12.2018 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої
статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду та оцінки.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 08.08.2018, тендерні пропозиції учасників
ПП «ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000», ТОВ «ВИСОКОВОЛЬТНА КОМПАНІЯ» та IEC Industrie Export GmbH; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; пояснення отримане від Замовника через електронну систему закупівель 30.11.2018.
Держаудитслужба встановила, що Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині терміну надання роз'яснень на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень:
07.12.2018 18:34 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2018 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС, ВП РАЕС: лот 1 - обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС - 12 од.; лот 2 - обмежувачі перенапруги для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС - 12 од.).
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС, ВП РАЕС: лот 1 - обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС - 12 од.; лот 2 - обмежувачі перенапруги для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС - 12 од.), оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 грудня 2018 року.
У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що «за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Як вже повідомлялося у поясненнях на запит Держаудитслужби України від 28.11.2018, оприлюднених замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 30.11.2018, звернення про надання роз’яснень та на вимоги про усунення порушень під час проведення зазначеної процедури закупівлі стосувалися перегляду строку поставки, умов оплати, можливості поділу предмета закупівлі на лоти, кваліфікаційних і технічних вимог, встановлених у тендерній документації. За результатами розгляду звернень, що надійшли через електронну систему закупівель, замовником було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації. Оскільки внесення змін до тендерної документації та надання відповідей щодо технічних характеристик продукції було неможливими без узгодження відокремлених підрозділів ЗАЕС, РАЕС, ЮУАЕС (кінцевих споживачів продукції, що закуповується), підготовка роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення цієї процедури закупівлі потребувала додаткового часу на опрацювання.
Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель замовником 05.09.2018, 12.09.2018, 18.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018, 11.10.2018, 17.10.2018, 23.10.2018 та 25.10.2018 були внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 17.09.2018, 21.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 16.10.2018, 19.10.2018, 26.10.2018, 31.10.2018 та 02.11.2018 відповідно. Зміни до тендерної документації були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку.
Такі рішення та дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі.
Таким чином, на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
13.12.2018 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
88be0bd7179341b5ae9afe48d42c11d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2018 18:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі обмежувачів перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС, ВП РАЕС (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-09-000516-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання.
З яких підстав за зазначеною закупівлею оприлюднено відповіді на звернення про надання роз'яснень та на вимоги про усунення порушень в термін, що перевищує три робочі дні з дня їх оприлюднення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f4e5871f228045069bf1a8ee8ac48bee
Назва:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 28.11.2018 щодо закупівлі ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС, ВП РАЕС: лот 1 - обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС - 12 од.; лот 2 - обмежувачі перенапруги для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС - 12 од.)
Дата опублікування:
30.11.2018 14:50
Опис:
Звернення стосувалися перегляду та корегування строку поставки, умов оплати та можливості розділення на лоти предмету закупівлі, у зв’язку з чим виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Оскільки внесення змін до тендерної документації узгоджується із фахівцями ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС, ВП ЗАЕС, надання відповідей на звернення про надання роз'яснень щодо тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення цієї процедури закупівлі потребували додаткового часу на опрацювання.
З огляду на вищезазначене, у Замовника була відсутня можливість підготувати та оприлюднити відповіді на звернення про надання роз'яснень щодо тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення цієї процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичних/юридичних осіб.
Для дотримання вимог частини 2 статті 23 і статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) Замовником 05.09.2018, 12.09.2018, 18.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018, 11.10.2018, 17.10.2018, 23.10.2018, 25.10.2018 були прийняті рішення про внесення змін до тендерної документації та про подовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 17.09.2018, 21.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 16.10.2018, 19.10.2018, 26.10.2018, 31.10.2018 та 02.11.2018 відповідно. Зміни до тендерної документації були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку.
Також звертаємо увагу на абз. 3 ч. 2 ст. 23 Закону, яким передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.