-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Гібридний інвертор,акумуляторна батарея,автоматичний вимикач
Завершена
273 290.70
UAH без ПДВ
Номер:
fc71c12e8e2b4b1984fd724b6de4ea4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 16:39 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2025 № 127-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.12.2025 № 127-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-12-02-007177-a 02.12.2025
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заході.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Володимирівської сільської ради Миколаївської області (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір купівлі-продажу від 01.12.2025 № 0001; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості шляхом їх розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень:
18.12.2025 16:20 - 02.01.2026 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2025 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу уповноважена особа Лущішина Анастасія надає
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів
(https://volodymyrivska-gromada.gov.ua/news/1766130195/ )на якому здійснено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості
Дата публікації звіту:
19.12.2025 10:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.12.2025 12:01
Запити/Пояснення
Номер:
2cc201d0635c46dcbbb3d30754a90af9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.12.2025 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31440000-2 — Акумуляторні батареї» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
36d98b73550242f0a7e0f64868bbf971
Назва:
Потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
11.12.2025 16:08
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Номер:
5e8384d8fb724e07b654cf50f32e74a5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.12.2025 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31440000-2 — Акумуляторні батареї» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до електронної системи закупівель вами оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-12-02-007177-a.
Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі, далі – Особливості), у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Враховуючи вищенаведене:
1. Пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель;
2. Надати договір про закупівлю з усіма додатками до нього та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель у відповідності до вимог пункту 13 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c43d01cd32af400d9dbc729488cc7b39
Назва:
Потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Дата опублікування:
11.12.2025 15:40
Опис:
1. Пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель;
2. Надати договір про закупівлю з усіма додатками до нього та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель у відповідності до вимог пункту 13 Особливостей.
Номер:
96338421aba74ca58e88ab6326313a99
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.12.2025 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31440000-2 — Акумуляторні батареї» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати кошторис та план асигнувань, якими затверджено видатки для здійснення закупівлі акумуляторних батарей та гібридного інвертору, які вами придбані на підставі договору купівлі-продажу від 01.12.2025 № 0001.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
da743152f1e14b05a302234e4ddff9d2
Назва:
Надати кошторис та план асигнувань, якими затверджено видатки для здійснення закупівлі акумуляторних батарей та гібридного інвертору, які вами придбані на підставі договору купівлі-продажу від 01.12.2025 № 0001.
Дата опублікування:
18.12.2025 08:49
Опис:
На Ваш запит першого питання надаємо відповідь: Згідно рішення сесії Володимирівської сільської ради від 27.10.2025 року №661/40 було виділено 65000,00 грн по КПКВК МБ 0611010 КЕКВ 3110 на закупівлю акумуляторних батарей та гібридного інвертору. Виходячи з пропозицій директора ЗДО Світлячок коштів було не достатньо для здійснення закупівлі, тому рішенням сесії від 24.11.2025 року №679/41 було виділено додатковий ресурс на закупівлю акумуляторних батарей та гібридного інвертору в сумі 208300,00 грн по КПКВК МБ 0611010 КЕКВ 3110.(Додаємо довідки змін річного та помісячного розпису спеціального фонду, копію рішення №661/40 від 27.10.2025р,копію рішення №676/41 від 24.11.2025р)