• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат

Завершена

2 574 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Номер: 1f158196a5d54806940a9de9d0b4f4f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-21-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.03.2019 10:26 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2019 № 81 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 20.03.2019 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2018-11-01-001746-b 01.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, litvinov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації Замовника встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (далі – Замовник) від 01.11.2018 № 183 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи тендерного комітету Замовника від 26.11.2018 № 193 та від 29.11.2018 № 197, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Скворцова Анна Вячеславівна, товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-КЛАСС» (далі – ТОВ «ЄВРО-КЛАСС»), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2019, повідомлення про намір укласти договір; договір постачання товару від 14.12.2018 № 431/2018 (далі – Договір), звіт про виконання договору. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. А саме, пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалось надання листів – згод на обробку та використання персональних даних, які повинні бути надані учасниками на кожного працівника, інформація про яких буде надана в складі тендерної пропозиції. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» містяться листи – згоди працівників на обробку персональних даних, які надані в межах іншої публічної закупівлі (UA-2018-10-26-002010-c, Холодильна камери, шафа холодильна, морозильна скриня, стіл холодильний), чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО-КЛАСС», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та уклав з ним договір постачання товару від 14.12.2018 № 431/2018 на суму 2 572 320,00 грн, строк дії якого до 31.12.2018. За даними пошуково - аналітичної системи (https://www.007.org.ua) установлено, що Замовником 19.12.2018 на підставі видаткової накладної від 17.12.2018 № РН-0000403 було здійснено оплату за Договором в повному розмірі. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив 02.04.2019 (під час проведення моніторингу), чим порушено норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2019 22:10 - 25.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2019 22:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Щодо порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, керуючись вищезазначеними нормами Закону, Замовником самостійно перевірялась інформація визначена в пп. 3 та 8 частини першої статті 17 Закону у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення та Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. При цьому, з метою усунення виявлених порушень, Замовником приведено тендерну документацію до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Пунктом 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету № 187 від «07» листопада 2018 року визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою (за наявності) Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої довідки, інформації тощо печаткою (за наявності) Учасника торгів; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником торгів, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації (наприклад, на вимогу тендерної документації про надання Учасником конкретної довідки, складеної в довільній формі, Учасник надав відповідний документ, що має назву «Інформація у довільній формі» або «Лист-пояснення», або «Інформація», або «Довідка» тощо). - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, які зазначені в документах та не впливають на зміст пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС» містяться листи – згоди працівників на обробку персональних даних, які надані в межах іншої публічної закупівлі (UA-2018-10-26-002010-c, Холодильна камери, шафа холодильна, морозильна скриня, стіл холодильний). Проте, вказане вище, із урахуванням вимог ст. 22 Закону та п. 1 Розділу ІІІ. тендерної документації, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Так як дана механічна описка в словах та словосполученнях, яка зазначена в листах – згодах працівників на обробку персональних даних не впливає на зміст пропозиції ТОВ «ЄВРО-КЛАСС». Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) прийняте колегіально на засіданні тендерного комітету (протокол від «29» листопада 2018 р. № 197-1). 3. Щодо порушення норм абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Тендерним комітетом Замовника неодноразово направлялись до відділу бухгалтерії службові записки з проханням надати до відділу публічних закупівель інформацію про стан розрахунків за договором постачання товару №431/2018 від 14 грудня 2018 року, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 39710000-2 — Електричні побутові прилади (котел для приготування їжі (250л), котел для приготування їжі (400л), плита електрична, шафа жарова електрична, духовка електрична, сковорідка електрична промислова, піч кондитерська, пароконвектомат). Враховуючи відсутність необхідної інформації тендерний комітет був позбавлений можливості оприлюднити на сайті Уповноваженого органу звіт про виконання договору. При цьому, після отримання тендерним комітетом зазначеної вище інформації, звіт про виконання договору одразу був оприлюднений на сайті Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 17.04.2019 19:44

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення