• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (шкільні меблі для нової української школи)

Завершена

265 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер: f9ccf8e427db4022b505d78ec057fc7e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-17-000535
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2018 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.12.2018 14:22 - 23.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2018 Львів № 300 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються. 2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу. 3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток 2 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.12.2018 № 300 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-06-000601-b 06.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 73) 168-77-83, vadim_korkunets@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу від 02 липня 2018 р. № 187, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії надання роз"яснень щодо тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 16.11.2018 № 25 (зі змінами). За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: Замовник надав відповідь на звернення за роз’ясненнями від 08.11.2018 у строк, що перевищує три робочих дні, з дня його оприлюднення в електронній системі. 28 грудня 2018
Період усунення порушень: 29.12.2018 10:40 - 17.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2018 10:40