-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція палацу творчості учнів по вулиці Адміральська, 31 в м. Миколаєві» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
5 016 248.59
UAH з ПДВ
Номер:
5aed56fa0f7a45ca855945960575e5f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 16:38 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2025 № 126-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.12.2025 № 126-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2025-11-27-016704-a 27.11.2025
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
1ced8f5ce2cb426c97bfc95109286e7e
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
09.12.2025 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що використовуються в роботах в межах даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами визначено обсяг додаткових робіт, здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
103278a9a61e48e592e1a7835ed4d8c4
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
10.12.2025 11:50
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю
1. Надаємо інформацію та відповідні документи (додаються) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
• Експертний звіт (позитивний) від 10.09.2025 року № 10/1638-09/25 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція палацу творчості учнів по вулиці Адміральська, 31 в м. Миколаєві» із додатком до експертного звіту.
• Технічне завдання;
• Кошторисні розрахунки вартості об`єкта будівництва (6 файлів);
• ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178;
Додатково інформуємо, моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, здійснювався шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”). Надаємо посилання на деякі сайти постачальників, на яких також здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі:
https://prom.ua/ua/p2457201437-pur-aqua-top.html
https://svitparketu.com.ua/parket/shtuchnyy-parket-dub-yasen-oreh-proizvoditeli/?srsltid=AfmBOorPwxzKDSexf9kKX_GlP1zPlfjA3QoZBgDfyKJ8m__lt5ItcUo3
https://epicentrk.ua/ua/shop/parketnaya-doska/fs/poroda-drevesiny-yasen/
https://s-beton.com.ua/uk/rastvory/rastvor-cementnyj-p-12/148-rastvor-cementnyj-rc-m150-p-12.html
https://gidroizolatsia.com.ua/ua/p2457201437-pur-aqua-top.html
https://pikbud.com/kraska-ru/laky-ru/shovkovysto-matovyi-poliuretanovyi-lak-remmers-pur-aqua-top-500-1-kh-26131-ru/
2. В зв’язку з відсутністю власного веб-сайту та проведення закупівлі у відповідності до вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 не надавали інформацію для оприлюднення на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, на який надається нами інформація за процедурами «відкриті торги», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://mkrada.gov.ua/content/publichni-zakupivli.html).