-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція аварійної ділянки зливового колектору від "Буферного ставка" до вул. Щоголєва у м. Одесі»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 8 робочих днів
131 503 900.00
UAH з ПДВ
Номер:
fa734be737f443949360c819332eddac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-22-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2025 00:00
Період моніторингу:
22.12.2025 14:27 - 13.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2025 Одеса № 248
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2025 № 248
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2025-11-26-014871-a 26.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e28b9f742a8d4444a26e54b79d3270d0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.12.2025 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до протоколів уповноваженої особи Замовника від 17.12.2025 № 71/Т-4 та від 18.12.2025 № 71/Т-5 Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГГІДРОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») на підставі пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з тим, що надані договірні ціни у форматі, який наведений у додатку 30 або 31 (п. 5.2.) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» не відповідає вимогам графіків виконання робіт.
З огляду на те, що в протоколах уповноваженої особи Замовника від 17.12.2025 № 71/Т-4 та від 18.12.2025 № 71/Т-5 не достатньо обґрунтовано невідповідність договірних цін вимогам графіків виконання робіт, просимо надати пояснення та зазначити у чому саме полягає невідповідності договірних цін, які надані учасниками процедури закупівлі ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерних пропозицій вимогам графіків виконання робіт з посиланням на відповідні норми Закону, Особливостей та на умови тендерної документації.
Також необхідно зазначити, на підставі якого абзацу, підпункту пункту 44 Особливостей Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» та ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати по кожному відхиленому учаснику процедури закупівлі окремо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c92b9128148341a8ac014045f9a84640
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.12.2025 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2025 Одеса № 250
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером ID: UA-2025-11-26-014871-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-11-26-014871-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 26 листопада 2025 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 22.12.2025 № 248 «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Тетяну Миколаївну СВІРГОЦЬКУ.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК