-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області. Коригування
Завершена
2 707 670.40
UAH з ПДВ
Номер:
c10749a13fda41beab2339e2bb87b98c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 15:35 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2025 № 124-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.11.2025 № 124-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-11-25-004519-a, 25.11.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2ab0c57e1b824f6bb32a2179946809f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2 707 670,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-25-004519-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість?
- що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-11-25-004519-a без використання електронної системи закупівель?
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання, а саме: постачальника, з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
0eac08cce6a34ab49752f2a356c54e65
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ до закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-004519-a) від 03 грудня 2025 року
Дата опублікування:
08.12.2025 15:14
Опис:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
до закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-25-004519-a) від 03 грудня 2025 року