-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
(код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт покрівлі та частини приміщень 7-го, 6-го та 5-го поверхів будівлі Головного лабораторного корпусу ДУ «Житомирський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64 (1-й пусковий комплекс)»
Завершена
11 816 088.00
UAH з ПДВ
Номер:
dffcb90e66ec41028bfc1a2f5c089fac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 16:41 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2025-11-20-009238-a 20.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
ed7ced3cb2c943d2ad53cb7738ec64e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2025 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт покрівлі та частини приміщень 7-го, 6-го та 5-го поверхів будівлі Головного лабораторного корпусу ДУ «Житомирський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64 (1-й пусковий комплекс)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-20-009238-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних підрядників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 38329812), з яким укладений договір про закупівлю робіт № 356 від 20.11.2025 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6d80c48b8f647fdac85f1c1f880902a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.12.2025 11:04
Опис:
Державною установою «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1. Бюджетні призначення по об’єкту будівництва були виділені за рахунок коштів Державного бюджету України на 2025 рік. Копії витягів зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету на 2025 рік по Установі надається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної документації по об’єкту будівництва. Копії надаються.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Копія ЗКР та експертизи надаються.
2. Державною установою «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» в електронній системі закупівель було проведено відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт покрівлі та частини приміщень 7-го, 6-го та 5-го поверхів будівлі Головного лабораторного корпусу ДУ «Житомирський ОЦКПХ МОЗ» за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64 (1-й пусковий комплекс)», оголошення UA-2025-10-14-010468-a.
Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Разом з тим, вказана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель через відсутність пропозицій учасників.
З метою укладання договору із Підрядником на підставі п.п.6 п.13 Особливостей, замовником було проведено попередній аналіз цін від потенційних Підрядників. А саме, для ТОВ «Торгово-промислова компанія Центр Комплект», ТОВ «Фірма «Будівництво та будівельна комплектація» та ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» було надіслано листи із технічним завданням з проханням надати договірні ціни.
Вказаними учасниками було надіслано Замовнику договірні ціни та серед них було обрано найдешевшу, а саме договірну ціну ТОВ «Торгово-промислова компанія Центр Комплект». Копії запрошення та договірних цін надаються. Такими чином, критерієм оцінки була «Ціна».