-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Завершена
7 591 852.00
UAH з ПДВ
Номер:
6d252332f4614d43b6fbebc68d588eec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2025 00:00
Період моніторингу:
26.11.2025 12:10 - 18.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2025 № 392
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-11-19-015053-a 19.11.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при укладені договору про закупівлю установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668, та як наслідок не відповідає вимогам абзацу 1 частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу, установлено недотримання Замовником положень статті 3 та 4 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідність умов договору про закупівлю вимогам законодавства, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, договір від 17.11.2025 № 17/17-11п, додаткову угоду від 17.11.2025 № 1, додаткову угоду від 09.12.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником від 02.12.2025, від 03.12.2025, від 09.12.2025, від 15.12.2025 та від 16.12.2025 на запити органу державного контролю.
Відповідно до норм пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом № 922-VIII, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178).
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що закупівлю за ID: UA-2025-11-19-015053-a здійснено шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, у редакції чинній на дату укладання договору про закупівлю, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-26-000185-a).
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Однак, моніторингом встановлено, що у пункті 2.4 розділу ІІ договору від 17.11.2025 № 17/17-11п зазначено: «Підрядник надає три роки гарантії на виконані роботи визначені цим Договором» що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим недотримано норми частини першої статті 884 ЦКУ та абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668 та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам абзацу 1 частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся 10.12.2025 із відповідним запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит, Замовником 15.12.2025 надано наступні пояснення: «… Додатковою угодою №2 від 09.12.2025 року до Договору №17/17-11п від 17.11.2025 року сторони (ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж» і ТОВ «Гамма Трейд») дійшли згоди внести зміни до п.2.4. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.4. Підрядник надає 10 років гарантії на виконані роботи визначені цим Договором».
Таким чином, під час моніторингу закупівлі Замовником внесено відповідні зміни до договору від 17.11.2025 № 17/17-11п шляхом укладання додаткової угоди від 09.12.2025 № 2, яку оприлюднено 11.12.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг, робіт може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, за умови, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), а сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Нормою частини третьої статті 3 Закону № 922-VIII визначено, що звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити, зокрема, таку інформацію: ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг).
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому, відповідно до частини другої статті 4 Закону № 922-VIII, у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель, а саме у річному плані за номером UA-P-2025-11-19-018236-a та звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівел за номером UA-2025-11-19-015053-a, зазначено суму вартості закупівлі без використання електронної системи 7 591 852,00 грн, однак, сума укладеного договору від 17.11.2025 № 17/17-11п становить 7 590 106,69 грн з ПДВ.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону № 922- VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся 12.12.2025 із відповідним запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо вищевказаного.
У відповідь на запит, Замовником 16.12.2025 надано наступні пояснення: «…сума плану закупівлі UA-P-2025-11-19-018236-a не повинна відрізнятися від суми торгів UA-2025-11-19-015053-a, що не відбулися, а сума пропозиції переможця закупівлі UA-2025-11-19-015053-a не перевищує очікувану вартість закупівлі».
Враховуючи надані пояснення, Замовником у річному плані та оприлюдненому звіті про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи зазначено ціну договору закупівлі, що не відповідає ціні визначеній в укладеному договорі від 17.11.2025 № 17/17-11п, чим, відповідно, недотримано вимоги положень статті 3, 4 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
18.12.2025 16:00 - 02.01.2026 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2025 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» Код ЄДРПОУ: 02544603 Адреса: 07313, Київська область, Вишгородський р-он, с. Катюжанка, вул.Шевченка,1 25 грудня 2025 року. ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Просимо переглянути висновок щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-11-19-015053-a, предметом якого є: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, так як вбачаємо, що дії кваліфікованого спеціаліста - фахівця з публічних закупівель, в частині вимог положень статей 3, 4 Закону № 922-VIII дотримані. Враховуючи ваші зауваження повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі – це розрахункова сума, яку замовник планує витратити на товар/послугу/роботу з урахуванням усіх податків (ПДВ) та умов поставки, і фіксується в річному плані, тоді як сума договору – це реальна вартість, за якою укладається угода з переможцем торгів, і вона може бути меншою за очікувану вартість. В даному випадку очікувана вартість була розрахована для предмету закупівлі відкритих торгів з особливостями, які не відбулися в зв’язку з неподанням жодної пропозиції, в наслідок чого було прийнято рішення провести закупівлю відповідно до положень підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Фахівець з публічних закупівель є компетентним спеціалістом в галузі закупівель з достатнім рівнем знань.
Дата публікації звіту:
25.12.2025 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
a9f30ac0cdcb4c139c2976323577f62c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
27.11.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-19-015053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ГАММА ТРЕЙД», з яким укладений договір без використання електронної системи?
4. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
5. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b21f66767182460cb199ac6c3ee29b9f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.12.2025 18:21
Опис:
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» Код ЄДРПОУ: 02544603 Адреса: 07313, Київська область, Вишгородський р-он, с. Катюжанка, вул.Шевченка,1 02 грудня 2025 року. ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-11-19-015053-a, предметом якого є: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі локального кошторису, робочого проекту, дефектного акту, договірної ціни, підсумкової вартості ресурсів, графіка виконання робіт.
2. 26 вересня 2025 року відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 08 квітня 2025 року № 551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 травня 2025 року № 431-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - «Закон»), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупiвель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії» правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX (реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти») було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-000185-a. Вказану закупівлю відмінено електронною системою закупівель в зв’язку з неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями (пп. 2 п. 51 Особливостей).
Відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей придбання замовником робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Таким чином, на підставі вище зазначеного, для реалізації затвердженого плану закупівель UA-P-2025-09-26-000095-a, на виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX (реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»), керуючись пп. 6 п. 13 Особливостей, Замовником (ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж») пррийняте рішення проведення закупівлі без застосування електронної системи і укладання прямого договору з ТОВ «Гамма Трейд».
3. В ході проведення моніторингу цін на робити по Капітальному ремонту навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») нами отримано три комерційні пропозиції від потенційних учасників закупівлі: ТОВ «Гамма Трейд», ТОВ «СК» Буд-Експерт» та ТОВ «Лантан 2000». Виходячи з того, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Трейд» з поміж трьох потенційних виконавців робіт надано комерційно вигіднішу пропозицію, було зроблено вибір на його користь.
4. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюжетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах співфінансування).
Код програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК):
0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору;
0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
5. Розмір фінансування закупівлі – 7 590 106,69 грн.: 6072085,35 - за рахунок коштів обласного бюджету на умовах співфінансування; 1518021,34 - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility).
Документи, що додаються: 1. Наказ №79В від 29.05.2025 року. 2. Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2025рік. 3. Кошториси ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж» на 2025 рік. 4. Дефектний акт. 5. Робочий проект (том 1, том 2). 6. Договірна ціна. 7. Локальний кошторис. 8. Підсумкова відомість ресурсів. 9. Графік виконання робіт. 10. Обгрунтування підстави. 11. Експертний звіт. 12. Комерційні пропозиції. 13. Розрахунок загальновиробничих витрат. 14. Пояснювальна записка. 15. Кошторисна документація. 16. Зведений кошторисний розрахунок.
Номер:
1d23b97ebfd14cf6ae4cc6789065c73c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
03.12.2025 09:11
Опис:
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» Код ЄДРПОУ: 02544603 Адреса: 07313, Київська область, Вишгородський р-он, с. Катюжанка, вул.Шевченка,1 02 грудня 2025 року. ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Пояснення (поліпшені) щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-11-19-015053-a, предметом якого є: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі локального кошторису, робочого проекту (том 1, том 2), дефектного акту, договірної ціни, підсумкової вартості ресурсів, графіка виконання робіт, експертного звіту, розрахунку загальновиробничих витрат, пояснювальної записки, кошторисної документації, зведеного кошторисного розрахунку, які додаються окремими файлами.
2. 26 вересня 2025 року відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 08 квітня 2025 року № 551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 травня 2025 року № 431-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - «Закон»), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупiвель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії» правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX (реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти») було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-26-000185-a. Вказану закупівлю відмінено електронною системою закупівель в зв’язку з неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями (пп. 2 п. 51 Особливостей).
Відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей придбання замовником робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Таким чином, на підставі вище зазначеного, для реалізації затвердженого плану закупівель UA-P-2025-09-26-000095-a, на виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX (реалізація заходів Плану України - пункт 7.12 «Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»), керуючись пп. 6 п. 13 Особливостей, Замовником (ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж») пррийняте рішення проведення закупівлі без застосування електронної системи і укладання прямого договору з ТОВ «Гамма Трейд». Обгрунтування підстави додається.
3. В ході проведення моніторингу цін на робити по Капітальному ремонту навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») нами отримано три комерційні пропозиції від потенційних учасників закупівлі: ТОВ «Гамма Трейд», ТОВ «СК» Буд-Експерт» та ТОВ «Лантан 2000». Виходячи з того, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Гамма Трейд» з поміж трьох потенційних виконавців робіт надано комерційно вигіднішу пропозицію, було зроблено вибір на його користь. Комерційні пропозиції додаються.
4. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюжетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах співфінансування).
Код програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК):
0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору;
0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
5. Розмір фінансування закупівлі – 7 590 106,69 грн.: 6072085,35 - за рахунок коштів обласного бюджету на умовах співфінансування; 1518021,34 - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility).
Документи, що додаються: 1. Наказ №79В від 29.05.2025 року. 2. Паспорти бюджетної програми місцевого бюджету на 2025рік. 3. Кошториси ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж» на 2025 рік. 4. Дефектний акт. 5. Робочий проект (том 1, том 2). 6. Договірна ціна. 7. Локальний кошторис. 8. Підсумкова відомість ресурсів. 9. Графік виконання робіт. 10. Обгрунтування підстави. 11. Експертний звіт. 12. Комерційні пропозиції. 13. Розрахунок загальновиробничих витрат. 14. Пояснювальна записка. 15. Кошторисна документація. 16. Зведений кошторисний розрахунок.
Номер:
be2bed54106a4b1aa07390fdf5ccdeab
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
04.12.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо встановлення Замовником відповідності суб’єкта (ТОВ «ГАММА ТРЕЙД»), з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації (пункт 6 Додатку № 2) до закупівлі за ідентифікатором UA-2025-09-26-000185-a.
2. Надати документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «ГАММА ТРЕЙД» вимогам, про надання документів для підтвердження відповідності Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (статті 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8c75908b55754c80a6d904c1da3494a3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.12.2025 19:48
Опис:
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» Код ЄДРПОУ: 02544603 Адреса: 07313, Київська область, Вишгородський р-он, с. Катюжанка, вул.Шевченка,1 09 грудня 2025 року. ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Пояснення (поліпшені) щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-11-19-015053-a, предметом якого є: Капітальний ремонт навчального корпусу № 4, літера «Г» за адресою: Київська область, Вишгородський район село Катюжанка, вулиця Шевченка, 1» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»), за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. На виконання вимог, що були визначені Замовником (ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж») у тендерній документації (пункт 6 Додатку № 2) до закупівлі за ідентифікатором UA-2025-09-26-000185-a, ТОВ «ГАММА ТРЕЙД», з яким укладено договір про закупівлю, на підтвердження наявності системи управління якості, яка відповідає вимогам законодавства, надано: сканкопію з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); сканкопію з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); сканкопію з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
ТОВ «ГАММА ТРЕЙД» на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зокрема (але не виключно) на такі види робіт:
• роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
• зварювальні роботи;
надано копію декларації № ЕДК015559/0906-25 про роботи підвищеної небезпеки або машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки.
.
2. Для підтвердження відповідності Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (статті 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди) ТОВ «ГАММА ТРЕЙД» надало наступні документи:
- Стаття 3: Довідка №08/12/11 від 17.11.2025 року щодо відсутності обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу та Карти санкцій ЄС;
- Стаття 5: Виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Довідка №08/12/12 від 17.11.2025 року щодо країни громадянства кінцевого бенефіціарного власника, Довідка №08/12/09 щодо матеріалів з прийнятних країн;
- Стаття 7: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
пунктом 6.2.2. Договору передбачене дострокове розірвання Договору Замовником в одностороньому порядку, без укладання додаткової угоди, у разі: набуття Підрядником статусу особи, зареєстрованої у країні, яка не є прийнятною; до Підрядника та/або його бенефіціарного власника членів або учасників (акціонерів) застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та такі особи потрапили у санкційні списки Європейського Союзу; під час здійснення оплати за Договором Підрядник надав підтвердження про походження матеріалів з неприйнятної країни;
пунктом 8.5. Договору передбачено наступне: Підрядник несе відповідальність перед Замовником, контролюючими органами та третіми особами під час виконання робіт та протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта;
- Стаття 16: Довідка №08/12/10 від 17.11.2025 року щодо розміщення емблеми ЄС на видному місці на об’єкті будівництва;
- Стаття 17: Довідка №08/12/13 від 17.11.2025 року щодо зберігання всіх документів, створених під час виконання договору, протягом п’яти років з дати завершення заходу (виконання Договору про закупівлю).
Документи, що додаються: 1. Сканкопія з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); сканкопія з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); сканкопія з оригіналу сертифікату реєстрації відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 2. Довідки: №08/12/09 від 17.11.2025 року, №08/12/10 від 17.11.2025 року, №08/12/11 від 17.11.2025 року, №08/12/12 від 17.11.2025 року, №08/12/13 від 17.11.2025 року. 3. Карти санкцій ЄС. 4. Виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 5. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». 6. Декларації № ЕДК015559/0906-25
Номер:
4f01d2d5bdd949b48239f4ec02d4fb9d
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
10.12.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Моніторингом встановлено, що у пункті 2.4 розділу ІІ договору від 17.11.2025 № 17/17-11п зазначено: «Підрядник надає три роки гарантії на виконані роботи визначені цим Договором».
Надати пояснення щодо не відповідності вимогам статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668, в частині зазначення гарантійного строку на виконані роботи, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b1b8f9442023417183f8083eecc38799
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.12.2025 16:58
Опис:
На ваш запит щодо не відповідності вимогам статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668, в частині зазначення гарантійного строку на виконані роботи, Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» повідомляє наступне: Додатковою угодою №2 від 09.12.2025 року до Договору №17/17-11п від 17.11.2025 року сторони (ЗП(ПТ)О «Катюжанський професійний коледж» і ТОВ «Гамма Трейд») дійшли згоди внести зміни до п.2.4. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.4. Підрядник надає 10 років гарантії на виконані роботи визначені цим Договором».
Номер:
67628a0b162a4c83b93c2839df199feb
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.12.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Надати обґрунтовані пояснення щодо зазначення Замовником, в електронній системі закупівель (річний план за номером UA-P-2025-11-19-018236-a та звіт про договір про закупівлю за номером UA-2025-11-19-015053-a), суми вартості закупівлі без використання електронної системи 7 591 852,00 грн, враховуючи, що сума укладеного договору від 17.11.2025 № 17/17-11п становить 7 590 106,69 грн з ПДВ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3cbed3f076354718bc6d14239fbe7137
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.12.2025 18:17
Опис:
На ваш запит щодо зазначення Замовником, в електронній системі закупівель (річний план за номером UA-P-2025-11-19-018236-a та звіт про договір про закупівлю за номером UA-2025-11-19-015053-a), суми вартості закупівлі без використання електронної системи 7 591 852,00 грн, враховуючи, що сума укладеного договору від 17.11.2025 № 17/17-11п становить 7 590 106,69 грн з ПДВ, Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Катюжанський професійний коледж» повідомляє наступне: в зв’язку з тим, що попередню закупівлю UA-2025-09-26-000185-a за процедурою відкриті торги з особливостями відмінено через неподання жодної пропозиції, було прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи за номером UA-2025-11-19-015053-a відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), а саме:
Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Зважаючи на вище викладене, сума плану закупівлі UA-P-2025-11-19-018236-a не повинна відрізнятися від суми торгів UA-2025-11-19-015053-a, що не відбулися, а сума пропозиції переможця закупівлі UA-2025-11-19-015053-a не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Документи, що додаються: 1. Обгрунтування підстави.