-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя», код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи»
Завершена
11 919 481.32
UAH з ПДВ
Номер:
e7dbf1eacab543aab364acfc2b9aa949
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 12:12 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
05.12.2025 № 126-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя» (ID: UA-2025-11-19-012164-a), яку проводить Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 16 » грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.11.2025 № 155-ВТ.П; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛА-КРУА» (далі – ТОВ «ЛА-КРУА»); протокольне рішення уповноваженої особи від 02.12.2025 № 155/3-ВТ-П; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02 грудня 2025 року; пояснення Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 09.12.2025 та від 11.12.2025, отримані через електронну систему закупівель 11.12.2025 та 12.12.2025 відповідно.
В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛА-КРУА» та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації.
Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, згідно Додатку 5 до тендерної документації учаснику заборонено відступати від даної форми.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» надано Цінову пропозицію, в якій строк надання послуг учасником заявлено до 31.03.2025, та умови оплати наданих послуг – 100%, післяплата. В той же час, умовами Додатку 5 до тендерної документації визначено строк надання послуг: до 31.03.2026 року включно, та умови оплати наданих послуг: оплата наданих послуг здійснюється на підставі підписаних Замовником довідок, актів про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3, КБ-2в та податкових накладних протягом 30 (тридцять) календарних днів після підписання вищезгаданих форм КБ-3, КБ-2в. Розрахунок вартості виконаних робіт за формою КБ-3, КБ-2в виконується Підрядником згідно з вимогами державних стандартів України.
Відтак, строк надання послуг та умови оплати наданих послуг, зазначені учасником в Ціновій пропозиції не відповідають умовам Додатку 5 до тендерної документації.
На запит органу державного фінансового контролю Замовником надано пояснення, що строк надання послуг до 31.03.2025, зазначений учасником ТОВ «ЛА-КРУА» в Ціновій пропозиції кваліфіковано як формальну помилку, умова оплати наданих послуг - «100%, післяплата» фактично не суперечить вимогам тендерної документації, бо учасником визначено два головні параметри оплати – тип «післяплата» і розмір «100%». На думку Замовника, Цінова пропозиція не містить невідповідностей, бо всі зазначені дані відповідають вимогам тендерної документації, а отже і не було підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ТОВ «ЛА-КРУА» в складі тендерної пропозиції надає погодження з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації), чим додатково підтверджує згоду з умовами оплати, котрі повністю розписані в розділі 4 проекту договору, а також погоджується зі строком дії договору до 31.03.2026 року (п.13.1 Договору).
Пунктом 43 Особливостей замовників зобов’язано надавати учаснику 24 години на усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Замовником зазначених дій не вчинено під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
Окрім цього, умовами пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначена обов’язкова наявність в учасника приміщення (офіс та/або склад) розташованого на території міста Запоріжжя, з вимогою надання підтверджуючих документів на право власності або договорів оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі. Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» в складі тендерної пропозиції надано договір оренди складського приміщення № 100225/1 від 10.02.2025, строк дії даного договору – до 28.02.2026 (без можливості пролонгації), що не відповідає вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пояснень Замовника, наданих на запит органу державного фінансового контролю, вимога тендерної документації, що «Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін» має колізію в написанні строку чинності договорів оренди. Під час розгляду пропозиції учасника така колізія трактувалась як необхідність підтвердження строку дії саме «до кінця поточного року або на більший термін», адже фраза про «кінець року» зазначена першою по тексту та є ключовою. Уточнення, написане в дужках, є другорядним до вимоги про кінець року та вважається опискою, адже воно суперечить вимозі «про кінець року». Колізійна вимога в дужках взагалі не береться до уваги, адже має бути встановлений єдиний недискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій. Тому єдиновірним трактуванням, що усуває негативні наслідки колізійної вимоги, є застосування «першочерговості» написаної вимоги. Першою написана вимога про строк дії до кінця року, значить вона і має бути використаною.
Враховуючи, що пункт 1.1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо чинності договорів оренди, користування, надання послуг або інше, до 31.03.2026 року, та строк надання послуг за даною закупівлею: до 31.03.2026 року включно, учасником ТОВ «ЛА-КРУА» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності приміщення (офіс та/або склад) розташованого на території міста Запоріжжя.
Проте, на порушення пункту 43 Особливостей, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надано можливості учаснику ТОВ «ЛА-КРУА» усунути вище вказані невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень:
16.12.2025 15:21 - 31.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2025 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
dda1493a025540448fdee1f4f74446d8
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.12.2025 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-19-012164-a), яка проводиться Комунальним підприємством «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
2) Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ «ЛА-КРУА» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Так, відповідно до пункту 1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: На робітників робітничих професій надати посвідчення про проходження навчання згідно: - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених посвідчень на наступних працівників робітничих професій: Волковецький І., Корякін О., Забашта Д., Піка Р. Учаснику ТОВ «ЛА-КРУА» запропоновано завантажити/надати відповідні документи.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надано посвідчення на працівників Волковецький І.В., Забашта Д.А., Піка Р.М. Разом з тим, учасником надано пояснення, що Корякін О.О. є підсобним робітником та електроінструментом не користується. Тож відповідно посвідчення НПАОП 0.00-1.71-13 на працівника Корякін О. не надано.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на викладене, прошу Замовника пояснити рішення щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА» на підставі підпункту першого пункту 44 Особливостей.
3) Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації:
а) Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, згідно Додатку 5 учаснику заборонено відступати від даної форми.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» надано Цінову пропозицію, в якій умови оплати наданих послуг не відповідають умовам оплати, викладеним Замовником у Додатку 5 до тендерної документації. Крім того, строк надання послуг учасником заявлено до 31.03.2025.
б) Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації, яким у свою чергу передбачено, що банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації про що додатково надається лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації.
Лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА».
в) Пунктом 6.7 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником довідки, яка містить відомості про учасника, зокрема, фактичну адресу.
Довідка з відомостями про учасника ТОВ «ЛА-КРУА» не містить інформації про фактичну адресу учасника.
г) Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за встановленою формою. При цьому, пунктом 1.1.4 визначено, що для підтвердження наявності обладнання (установка для зварювання; компресори пересувні; молотки відбійні; будівельні інструменти, обладнання, які будуть використовуватися під час надання цих послуг), надати у складі тендерної пропозиції документи на право власності або договори оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій з переліком обладнання, яке заявлене учасником як власне, та на підтвердження наявності вказаного обладнання надані видаткові накладні.
Проте, наданими видатковими накладними підтверджено не все обладнання, зазначене у довідці, а саме:
* позиція № 13 Довідки «Плиткоріз Haisser на підшипниках монорейковий» - видаткова накладна Рнк/NZ1-0023003 від 20.08.2025, покупець ТОВ «Будівельна компанія Роялбуд»;
* позиція № 17 Довідки «Лазерний рівень Dnipro-M ML-816G» - видаткова накладна № 186965 від 24.07.2025, покупець ТОВ «Будівельна компанія Роялбуд»;
* позиція № 14 Довідки «Фен зварювальний PWT-1600» - видаткова накладна № 38 від 27.12.2024 не містить ані печатки, ані підпису постачальника.
д) Відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів за 2022-2025рр. з обов’язковим зазначенням назви контрагента (Замовника), ЄДРПОУ, номеру та дати укладеного договору, строк дії договору, предмету договору, загальної суми договору та фактичного стану виконання. Договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Для підтвердження наявності аналогічних договорів (які зазначається у довідці за вимогою п.1.3.1. цього розділу), до довідки надати скан-копію договору та такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк дії договору). Для підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, до копій договорів надати акти приймання передачі виконаних робіт за формою КБ-2в.
Під визначенням у повному обсязі виконання аналогічного договору мається на увазі, що наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції аналогічний договір виконаний в повному обсязі(на всю суму та на весь об’єм) та встановлені терміни, які визначені у договорі. У разі якщо в наданому аналогічному договорі коригувалася сума договору, Учасник надає в складі своє тендерної пропозиції разом з таким договором додаткову угоду. У разі якщо аналогічний договір виконаний не на всю суму, що визначена у договорі, а на факт виконання, то для підтвердження такого договору Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції лист-відгук.
Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента) за підписом керівника або уповноваженої особи, не раніше дати оголошення цієї закупівлі, з зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, а також інформацію про повне виконання наданого аналогічного договору та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. У разі якщо аналогічний договір виконаний не на всю суму, у лісті-відгуку зазначається початкова сума договору та фактична сума договору.
Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» надано довідку про наявність виконаних аналогічних договорів із зазначенням двох договорів з Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, та надано копії таких договорів разом з документами, що підтверджують виконання зобов’язань по договору (акти приймання передачі виконаних робіт за формою КБ-2в).
Однак, договірна ціна аналогічного договору від 16.10.2023 № 35/23-378 (з урахуванням додаткових угод) становить 591 306,30 грн, в той час як у Довідці учасником зазначена сума даного договору – 587 034,30 грн. На таку ж суму (587 034,30 грн) учасником надано актів приймання передачі виконаних робіт за формою КБ-2в.
При цьому, наданий відгук по виконанню даного договору взагалі не містить будь-якої інформації щодо суми договору.
За таких обставин, учасником ТОВ «ЛА-КРУА» не надано підтвердження виконання аналогічного договору від 16.10.2023 № 35/23-378 в повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 43 Особливостей замовників зобов’язано надавати учаснику 24 години на усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Проте, Замовником зазначених дій не вчинено під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА». Прошу пояснити даний факт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
820d3d3a1ae94343b947e3354360729c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.12.2025 13:18
Опис:
«Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-19-012164-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Щодо першого питання:
Замовник зазначених послуг діє відповідно Рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 08.10.2020 № 418 «Про затвердження переліку місць компактного поселення внутрішньо переміщених осіб в м. Запоріжжя» (зі змінами) яким затверджені місця компактного поселення, що перебувають в комунальній власності м. Запоріжжя. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.2025 № 1160 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво нового житла, реконструкцію існуючих житлових будинків гуртожитків, а також переобладнання нежитлових приміщень у житлові д. формування фондів житла тимчасового проживання», розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 15.10.2025 № 1049 «Про затвердження та розподіл у 2025 ро субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво ново житла, реконструкцію існуючих житлових будинків та гуртожитків, а та переобладнання нежитлових приміщень у житлові для формування фондів жит. тимчасового проживання» бюджету Запорізької міської територіальної громад на 2025 рік передбачено субвенцію з місцевого бюджету на будівництво нового житла, реконструкцію існуючих житлових будинків та гуртожитків, а також переобладнання нежитлових приміщень у житлові для формування фондів жит. тимчасового проживання за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у розмірі 39 483,750 тис .грн, зокрема, по загальному фонду бюджету 19 896,750 тис. грн.
Працівниками КП «Запоріжремсервіс» було здійснено розрахунок обсягів, в тому числі технічних та якісних характеристик. Додатково надаються дефектні акти.
У відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовник скористався методом для розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
На підставі наданих Замовнику комерційних пропозицій:
1. ТОВ «ТРБ Конструкція» (ЄДРПОУ 45185820);
2. ТОВ «ГАРАНТ ЕНЕРГО» (ЄДРПОУ 40836016);
3. ТОВ «ЛА-КРУА» (ЄДРПОУ 42598304), визначено очікувану вартість, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Закупівля послуги з поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Щодо другого питання:
Повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА» Замовником дотримано вимоги тендерної документації (ТД) та пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. Замовником було встановлено вимогу відповідно до п. 1.2.1. Додатку 1 до ТД: «Обов’язкова наявність працівників: виконавець робіт, інженер-проектувальник, штукатур, маляр, лицювальник-плиточник, електромонтажник, слюсар-сантехнік, монтажник будівельний, керівник або працівник (відповідальний за безпеку праці та пожежну безпеку)». Згідно пункту 1.2.4 Додатку 1 до ТД вимагалося надання посвідчень про проходження навчання за НПАОП 0.00-1.71-13 на робітників робітничих професій, які під час виконання робіт користуються інструментом та пристроями. У складі тендерної пропозиції учасником такі документи спочатку були надані не в повному обсязі, у зв’язку з чим через електронну систему закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. На виконання вимоги ТОВ «ЛА-КРУА» надано Пояснення про виправлення зауважень від 01.12.2025, в яких зокрема наголошено, що Корякін О.О. є підсобним робітником та електроінструментом не користується. З пояснення слідує, що учасник додав недостаючі посвідчення на працівників Волковецького І.В. (електрогазозварник), Забашту Д.А. (монтажник будівельний), Піку Р.М. (монтажник будівельний), а щодо Корякіна О.О. (підсобний робітник) таке посвідчення не надано через відсутність електроінструменту в користуванні. Враховуючи надане пояснення від ТОВ «ЛА-КРУА» уповноваженою особою додатково досліджено питання кваліфікаційних вимог до роботи «підсобного робітника». Встановлено, що за Класифікатором професій ДК 003:2010 підсобний робітник (код 9322) відноситься до найпростіших професій та не потребує спеціального навчання, а отже не відноситься до поняття «працівник робітничої професії», для яких є потреба в професійному навчанні. Оскільки тендерна документація (п.1.2.4 Додатку 1) містить вимогу про надання посвідчення за НПАОП 0.00-1.71-13 лише «на робітників РОБІТНИЧИХ ПРОФЕСІЙ», то відсутність посвідчення на Корякіна О.О., який є простим робітником і не має робітничої професії, не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції. Учасник ТОВ «ЛА-КРУА» після дозавантаження посвідчень на Волковецького І.В., Забашту Д.А., Піку Р.М. та надання пояснення по Корякіну О.О. вважається таким, що усунув виявлені невідповідності.
Враховуючи все вищезазначене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Щодо третього питання:
а) ТОВ «ЛА-КРУА» надано Цінову пропозицію, в якій зазначено строк надання послуг до 31.03.2025, замість 31.03.2026, що кваліфіковано як формальну помилку (описка в написанні року) відповідно до умов п.1 Розділу 3 Тендерної документації (Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.) Також в наданій учасником Ціновій пропозиції вказано умову оплати наданих послуг - «100%, післяплата», що фактично не суперечить вимогам тендерної документації, бо учасником визначено два головні параметри оплати – тип «післяплата» і розмір «100%». Якби учасник вказав тип «попередня оплата», тоді б це вважалось невідповідністю пропозиції. Дотримання ФОРМИ Цінової пропозиції не означає копіювання всього Додатку 5, а означає дотримання вказаних в Додатку 5 Розділів, якими є: назва учасника, найменування предмету закупівлі, місце надання послуг, строк надання послуг, обсяг надання послуг, умови оплати наданих послуг, загальна вартість пропозиції, підпис учасника. Надана ТОВ «ЛА-КРУА» Цінова пропозиція НЕ містить «невідповідностей», бо всі зазначені дані відповідають вимогам тендерної документації, а отже і не було підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Помилка з роком надання послуг визначена формальною, а тому також не класифікована як «невідповідність». ТОВ «ЛА-КРУА» в складі тендерної пропозиції надає погодження з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації), чим додатково підтверджує згоду з умовами оплати, котрі повністю розписані в розділі 4 проекту договору, а також погоджується зі строком дії договору до 31.03.2026 року (п.13.1 Договору).
б) ТОВ «ЛА-КРУА» надало гарантію тендерної пропозиції від Банку-Гаранта (АТ «Банк інвестицій та заощаджень», скорочено АТ «БІЗБАНК»), який за офіційними даними Національного банку України (НБУ) є платоспроможним та не знаходиться в стадії ліквідації. Факт платоспроможності та відсутності стану ліквідації встановлено на підставі ВІДКРИТИХ даних з офіційного сайту банку за посиланням https://www.bisbank.com.ua/. На сайті АТ «БІЗБАНК» є інформація про Ліцензію НБУ №221 від 19.05.2025р., яка і за даними НБУ є чинною, інформація про АТ «БІЗБАНК» відображається в Довіднику банків, які мають банківську ліцензію (https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/33695095). Відкриваючи на сайті НБУ дані про АТ «БІЗБАНК» є відмітка «Платоспроможний» і відображені основні показники роботи банку на 01.11.2025, з яких видно капіталізацію банку в розмірі 787,8 млн. грн. (це показник перевищення активів над зобов’язаннями). На сайті АТ «БІЗБАНК» (https://www.bisbank.com.ua/pro-bank/zvitnist/ (Головна » Про банк » Звітність)) також відображені ті ж фінансові показники станом на 01.11.2025. На сайті АТ «БІЗБАНК» (https://www.bisbank.com.ua/pro-bank/finansova-zvitnist-za-mizhnarodnymy-standartamy/, «Головна »Про банк» Фінансова звітність за міжнародними стандартами») є проміжна скорочена фінансова звітність на 30.09.2025, де за Звітом про фінансовий стан видно перевищення активів над зобов’язаннями, що є показником платоспроможності. Банк АТ «БІЗБАНК» також відсутній в Довіднику банків, які ліквідуються (сайт НБУ). Всі вищезгадані дані повністю підтверджують платоспроможність АТ «БІЗБАНК» та відсутність процедури ліквідації. Скріншоти з сайтів додаються. Додатково слід зазначити, що в п.4 Заяви-Договору №GT\01\58716 від 26.11.2026 р. (файл з назвою «Scan», завантажений учасником разом з банківською гарантією) є відсилка на офіційний сайт банку, а підтвердженням того, що саме на сайті відображаються необхідні дані про банк є вимоги ст.7 ЗУ «Про фінансові послуги та фінансові компанії». Відповідно до ч.2 статті 7 ЗУ «Про фінансові послуги та фінансові компанії» надавачі фінансових послуг забезпечують доступність інформації, розміщеної на власних веб-сайтах (веб-сторінках) відповідно до частини другої статті 7, не менше ніж за останні три роки. А саме в ч.2 статті 7 ЗУ
«Про фінансові послуги та фінансові компанії» закріплено обов’язок розкривати клієнтам дані про фінансові показники і дані щодо ліквідації. Інформація про АТ «БІЗБАНК» доступна у формі відкритих даних на сайті https://www.bisbank.com.ua/ і є достовірною, враховуючи вимоги ст.7 ЗУ «Про фінансові послуги та фінансові компанії».
Враховуючи все зазначене, ненадання в складі тендерної пропозиції саме «ЛИСТА» від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації не класифіковано як «невідповідність», бо такі дані є у відкритих джерелах. Надана ТОВ «ЛА-КРУА» банківська гарантія та супутні документи, особливо Заява-Договір №GT\01\58716 від 26.11.2026 р., повністю підтвердили виконання вимог тендерної документації.
в) Довідка з відомостями про учасника ТОВ «ЛА-КРУА» містить необхідну інформацію як про юридичну адресу учасника, так і про фактичну. Юридична адреса зазначена в п.2 Довідки, а ФАКТИЧНА адреса зазначена зверху в складі фірмового бланку. За даними Довідки про наявність матеріально-технічної бази та технологій Учасник має офісне приміщення за адресою вул. Киценка Миколи, буд.1-Б, що підтверджує «фактичну адресу», вказану в складі фірмового бланку. Тендерна документація НЕ містить вимог до того, як саме в довідці мають бути зазначені адреси учасника, а тому не можна керуватись лише п.2 наданої Довідки, слід оцінити документ в цілому. ВІДСУТНІЙ факт невідповідності тендерної пропозиції, тому НЕ було підстав надавати 24 години на усунення порушень.
г) ТОВ «ЛА-КРУА» надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій, за даними якої видаткові накладні визначені документами на право власності обладнання. Реквізити зазначених в Довідці видаткових накладних СПІВПАДАЮТЬ з наданими накладними, найменування обладнання також співпадає. Тендерна документація НЕ містить вимог до того, які документи є підтвердженням права власності на обладнання, тому відповідно відсутні вимоги до оформлення видаткових накладних та до того, яка організація має бути зазначена як отримувач/покупець. Якщо НЕ було вимог до оформлення документів на право власності обладнання, то і не було «невідповідності» пропозиції ТОВ «ЛА-КРУА», а тому не надавались 24 години на усунення порушень. Вважаю, що наявність позицій обладнання №13,14,17 повністю підтверджені саме згідно вимог тендерної документації.
Додатково слід зазначити, що позиції інструментів (плиткоріз, лазерний рівень, ручний фен зварювальний) не належать до переліку обов’язкового обладнання, визначеного п.1.1.2.1 та п.1.1.4 тендерною документацією.
д) Виконання аналогічних робіт за Договором від 16.10.2023 № 35/23-378 підтверджено в ПОВНОМУ обсязі, лист-відгук не потрібно враховувати. Сума такого повного виконання становить 587 034,30 грн., як зазначено в Довідці про наявність виконаних аналогічних договорів та підтверджено Актом ф.КБ-2В і Довідкою ф.КБ-3. Різниця в сумі договору за останньою додатковою угодою – це вартість експертизи проектної документації, яку підряднику було делеговано оплатити, експертиза НЕ стосується самих аналогічних робіт. ТОВ «ЛА-КРУА» мав підтвердити саме досвід повного виконання аналогічних робіт за договором, і ці роботи виконані повністю. В договірній ціні до Додаткової угоди №2 від 22.12.2023 р. є п.2 «Вартість експертизи проектної документації», що складає 4 272 грн. з ПДВ (3 560 грн. +20%). Додатково перевірялись оплати за Договором від 16.10.2023 № 35/23-378 на веб-порталі використання публічних коштів Edata, де також відображається, що саме за РОБОТИ сплачено 587 034,30 грн. Зі змісту п.1.3. і п.4.4.32 Договору від 16.10.2023 № 35/23-378 видно, що оплата експертизи є делегованою функцією від Замовника і точно НЕ відноситься до виконання самих робіт. ТОВ «ЛА-КРУА» не надавались 24 години на усунення порушень, адже досвід виконання аналогічних договору підтверджено в повному обсязі, САМЕ роботи виконані на всю заплановану суму.
З огляду на викладене, Замовник, керуючись п. 1.3 Додатку 1 тендерної документації, встановив, що учасником ТОВ «ЛА-КРУА» належним чином підтверджено досвід виконання аналогічного договору № 35/23-378, а відтак вимоги тендерної документації виконано. Підстави для відхилення тендерної пропозиції на думку Замовника – відсутні.
Номер:
cec8b8be736444dcabb2deb68b24ddc1
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.12.2025 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-19-012164-a), яка проводиться Комунальним підприємством «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно умов тендерної документації до даних торгів, пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення» Замовником визначено строк надання послуг - до 01.03.2026 року включно. В той же час, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів Замовником визначено строк надання послуг - до 31 березня 2026 року. Крім того, пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін.
З огляду на викладене, прошу Замовника надати пояснення (інформацію) щодо строку надання послуг з поточного ремонту за даною закупівлею.
У разі, якщо строк надання послуг - до 31 березня 2026 року, додатково прошу надати пояснення щодо прийняття Замовником підтвердження наявності в учасника складського приміщення за договором оренди № 100225/1 від 10.02.2025, оскільки строк дії даного договору – до 28.02.2026 (без можливості пролонгації).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3a49e02a816640f3ad47b40f2490ce35
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.12.2025 11:57
Опис:
«Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором:
UA-2025-11-19-012164-a).
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Щодо першого питання:
Повідомляємо, що строк надання послуг з поточного ремонту – до 31.03.2026 року, як зазначено в Оголошенні про проведення відкритих торгів, що формується на основі заповнених електронних полів в системі закупівель. Відповідно до абз.2 п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 «у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Враховуючи зазначене – датою надання послуг є 31.03.2026, як зазначено в електронних полях, що НЕ є порушенням порядку публікації інформації, адже Порядком №1082 визначено механізм трактування інформації.
Вимога тендерної документації, що «Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін» дійсно має колізію в написанні строку чинності договорів оренди. Під час розгляду пропозиції учасника така колізія трактувалась як необхідність підтвердження строку дії саме «до КІНЦЯ ПОТОЧНОГО РОКУ або на більший термін», адже фраза про «кінець року» зазначена першою по тексту та є ключовою. Уточнення, написане в дужках, є другорядним до вимоги про кінець року та вважається опискою, адже воно суперечить вимозі «про кінець року». Колізійна вимога в дужках взагалі не береться до уваги, адже має бути встановлений єдиний недискримінаційних підхід до оцінки тендерних пропозицій. Тому єдиновірним трактуванням, що усуває негативні наслідки колізійної вимоги, є застосування «першочерговості» написаної вимоги. Першою написана вимога про строк дії до кінця року, значить вона і має бути використаною. Договір «100225/1 від 10.02.2025 прийнятий таким, що відповідає умовам тендерної документації про строк дії договору до кінця поточного року або на більший термін. Відсутня невідповідність пропозиції ТОВ «ЛА-КРУА», а тому не надавались 24 години на усунення помилки».