• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя», код 45450000-6 за ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи»

Завершена

11 919 481.32 UAH з ПДВ
Номер: e7dbf1eacab543aab364acfc2b9aa949
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-08-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 08.12.2025 12:12 - 30.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 05.12.2025 № 126-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Поточний ремонт місць тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою вул. Сталеварів, 8 у м. Запоріжжя» (ID: UA-2025-11-19-012164-a), яку проводить Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, o.p.filatova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 16 » грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.11.2025 № 155-ВТ.П; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛА-КРУА» (далі – ТОВ «ЛА-КРУА»); протокольне рішення уповноваженої особи від 02.12.2025 № 155/3-ВТ-П; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02 грудня 2025 року; пояснення Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 09.12.2025 та від 11.12.2025, отримані через електронну систему закупівель 11.12.2025 та 12.12.2025 відповідно. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛА-КРУА» та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, згідно Додатку 5 до тендерної документації учаснику заборонено відступати від даної форми. Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» надано Цінову пропозицію, в якій строк надання послуг учасником заявлено до 31.03.2025, та умови оплати наданих послуг – 100%, післяплата. В той же час, умовами Додатку 5 до тендерної документації визначено строк надання послуг: до 31.03.2026 року включно, та умови оплати наданих послуг: оплата наданих послуг здійснюється на підставі підписаних Замовником довідок, актів про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3, КБ-2в та податкових накладних протягом 30 (тридцять) календарних днів після підписання вищезгаданих форм КБ-3, КБ-2в. Розрахунок вартості виконаних робіт за формою КБ-3, КБ-2в виконується Підрядником згідно з вимогами державних стандартів України. Відтак, строк надання послуг та умови оплати наданих послуг, зазначені учасником в Ціновій пропозиції не відповідають умовам Додатку 5 до тендерної документації. На запит органу державного фінансового контролю Замовником надано пояснення, що строк надання послуг до 31.03.2025, зазначений учасником ТОВ «ЛА-КРУА» в Ціновій пропозиції кваліфіковано як формальну помилку, умова оплати наданих послуг - «100%, післяплата» фактично не суперечить вимогам тендерної документації, бо учасником визначено два головні параметри оплати – тип «післяплата» і розмір «100%». На думку Замовника, Цінова пропозиція не містить невідповідностей, бо всі зазначені дані відповідають вимогам тендерної документації, а отже і не було підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. ТОВ «ЛА-КРУА» в складі тендерної пропозиції надає погодження з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації), чим додатково підтверджує згоду з умовами оплати, котрі повністю розписані в розділі 4 проекту договору, а також погоджується зі строком дії договору до 31.03.2026 року (п.13.1 Договору). Пунктом 43 Особливостей замовників зобов’язано надавати учаснику 24 години на усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Замовником зазначених дій не вчинено під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛА-КРУА», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. Окрім цього, умовами пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначена обов’язкова наявність в учасника приміщення (офіс та/або склад) розташованого на території міста Запоріжжя, з вимогою надання підтверджуючих документів на право власності або договорів оренди (користування) з обов’язковим наданням актів прийому-передачі. Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін. Учасником ТОВ «ЛА-КРУА» в складі тендерної пропозиції надано договір оренди складського приміщення № 100225/1 від 10.02.2025, строк дії даного договору – до 28.02.2026 (без можливості пролонгації), що не відповідає вимогам пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Згідно пояснень Замовника, наданих на запит органу державного фінансового контролю, вимога тендерної документації, що «Договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.03.2026 року) або на більший термін» має колізію в написанні строку чинності договорів оренди. Під час розгляду пропозиції учасника така колізія трактувалась як необхідність підтвердження строку дії саме «до кінця поточного року або на більший термін», адже фраза про «кінець року» зазначена першою по тексту та є ключовою. Уточнення, написане в дужках, є другорядним до вимоги про кінець року та вважається опискою, адже воно суперечить вимозі «про кінець року». Колізійна вимога в дужках взагалі не береться до уваги, адже має бути встановлений єдиний недискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій. Тому єдиновірним трактуванням, що усуває негативні наслідки колізійної вимоги, є застосування «першочерговості» написаної вимоги. Першою написана вимога про строк дії до кінця року, значить вона і має бути використаною. Враховуючи, що пункт 1.1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо чинності договорів оренди, користування, надання послуг або інше, до 31.03.2026 року, та строк надання послуг за даною закупівлею: до 31.03.2026 року включно, учасником ТОВ «ЛА-КРУА» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності приміщення (офіс та/або склад) розташованого на території міста Запоріжжя. Проте, на порушення пункту 43 Особливостей, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надано можливості учаснику ТОВ «ЛА-КРУА» усунути вище вказані невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень: 16.12.2025 15:21 - 31.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2025 15:21

Запити/Пояснення