-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури)
Завершена
1 237 558.20
UAH з ПДВ
Номер:
c9086bcac3dc4e45809fb722a3a09cde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2025 00:00
Період моніторингу:
05.12.2025 18:11 - 27.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2025 № 330
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.12.2025 № 330
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-11-19-006390-a 19.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 19.11.2025 №136-ВТ); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.11.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ»; протокол розкриття тендерної пропозиції від 27.11.2025; протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 27.11.2025 № 143-ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір від 01.05.2025 №05/01-1 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.12.2025 року.
Період усунення порушень:
22.12.2025 18:21 - 26.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2025 18:21
Запити/Пояснення
Номер:
e4481d3189134e14b444d5c5853d52b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2025 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з розробки та по-годження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури), очікуваною вартістю 1 237 558,20 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-19-006390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрун-тування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно Додатку 1 до ТД п.1.1.3.1 передбачається, для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або орен-ди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накла-дної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) орен-ди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору (договорів) про співпрацю, та/або договору (договорів) користування чи надання послуг тощо (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/ надання послуг, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Надати назву файлу та номер сторінки оригінала (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо на програмну продукцію, який повинний (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e461faccad32433da33da23c28dbd0ce
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2025 23:35
Опис:
Доброго дня! Цим на Ваш Запит надання пояснень (далі – Запит) надаємо пояснення про таке. Відповідно до положень пункту 1.6 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту). Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, відповідно до положень пункту 1.4 Статуту власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) (додаток 1 до даних пояснень), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Підприємства): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО. КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі, також – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону). Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КП «ШЛЯХРЕМБУД» є одержувачем бюджетних коштів: суб’єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради.
Задля забезпечення потреб громади міста КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» має на власному балансі більше 40 земельних ділянок, які відведені під майданчикі для платного паркування транспортних засобів (далі- майданчиків) мешканців та гостей м. Харкова. У зв’язку з чим, з метою обладнання майданчиків у відповідності до вимог чинного законодавства та введення їх в експлуатацію у Замовника виникає потреба у закупівлі послуг з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури (ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
Задля здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник використовує власні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 10 Особливостей дана закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей, відповідно до Закону. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема, шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому, серед іншого, зазначена Сума: «1 237 558,20 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», де вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (UA-P-2025-11-19-006807-a).
Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету).
Щодо поставленого питання, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Поряд з тим, з урахуванням поставленого Вами питання, щодо надання документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, пояснюємо і обґрунтовуємо наступним.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275 / Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі) / Примірна методика), Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу в послугах з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури (ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування); що здійснювалося на підставі аналізу запланованих виробничих завдань Замовника на 2025 рік, проведеного ініціатором закупівлі – головним інженером Владиславом ПАЛАМАРЧУКОМ (службова записка від 05.11.2025 р. № 05/11/25 головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА, для формування обсягу закупівлі), (додаток 2 до даних пояснень).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик відповідним фахівцем Замовника - головним інженером Владиславом ПАЛАМАРЧУКОМ (службова записка від 06.11.2025 р. № 06/11/25, для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА), (додаток 3 до даних пояснень).
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - Послуги з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури) (ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування); було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, - технічну специфікацію до предмета закупівлі та інші умови надання послуг в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей. Обсяг надання послуг – 15 послуг; вимоги до предмета закупівлі визначені у службовій записці від 05.11.2025 р. № 05/11/25 для формування обсягу закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА), (додаток 2 до даних пояснень) та у службовій записці від 06.11.2025 р. № 06/11/25 для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА), (додаток 3 до даних пояснень).
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Послуги з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, що є предметом закупівлі, далі – послуги, повинні відповідати вимогам діючого законодавства щодо їх якості.
Виконавець повинен розробити паспорти улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у відповідності до положень:
- Постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року № 1342, "Про затвердження Правил паркування транспортних засобів";
- правил паркування транспортних засобів у м. Харкові, затверджених рішенням 12 сесії Харківської міської ради 6 скликання «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у м. Харкові» від 23.12.2011 р. №588/11 (зі змінами та доповненнями, внесеними згідно з рішеннями Харківської міської ради 20 сесія 6 скликання від 24.10.20212 р. №921/12; 19 сесія 8 скликання від 06.09.2023 №443/23);
- правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії 6 скликання від 16.11.2011 р. №504/11 (зі змінами та доповненнями, внесеними згідно з рішеннями Харківської міської ради 19 сесія 6 скликання від 26.09.2012 № 825/12; 25 сесія 6 скликання від 03.07.2013 № 1189/13; 31 сесія 6 скликання від 26.02.2014 № 1500/14; 24 сесія 7 скликання від 19.12.2018 № 1378/18; 25 сесія 7 скликання від 27.02.2019 № 1478/19; 29 сесія 7 скликання від 21.08.2019 № 1705/19; 30 сесія 7 скликання від 16.10.2019 № 1768/19; 37 сесія 7 скликання від 19.08.2020 № 2244/20; 3 сесія 8 скликання від 24.02.2021 № 56/21; 6 сесія 8 скликання від 14.07.2021 № 162/21; 16 сесія 8 скликання від 13.06.2023 № 393/23; 24 сесія 8 скликання від 28.02.2024 № 551/24; 33 сесія 8 скликання від 03.12.2024 № 703/24);
- ДСТУ 8752:2017 «Безпека дорожнього руху. Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту»;
- ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги»;
- ДСТУ 4100-2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»;
- ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови»;
- ДСТУ 4123:2020 «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні умови»;
- ДСТУ 3587-2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
- ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво»;
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 «Споруди транспорту. Огородження дорожнє металеве бар'єрного типу. Загальні технічні вимоги»;
- ДСТУ Б В.2.3-10-2003 «Споруди транспорту. Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні вимоги»;
- ДСТУ Б В.2.3-11-2004 «Споруди транспорту. Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні вимоги»;
- ДБН В2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»;
- ДСТУ 8906:2019 «Планування та проектування велосипедної інфраструктури. Загальні вимоги»;
- ДСТУ 4092:2024 Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні умови.
ЗМІСТ
паспортів улаштування майданчиків для платного паркування, у відповідності до вимог Додатку № 1 до Правил паркування транспортних засобів у м Харкові, затверджених рішенням 20 сесії 6 скликання Харківської міської ради від 24.10.2012 № 921/12; Про внесення змін до рішення 12 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 23.12.2011р. №588/11 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у м. Харкові».
1. Характеристика ділянки, аналіз існуючої містобудівної ситуації;
2. Генеральний план
3. Інженерне забезпечення;
4. Техніко-економічні показники:
4.1 Загальна площа майданчику для платного паркування -____м2.
4.2. Площа земельної ділянки, яка відведена для паркування -____м2,
в тому числі площа земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», та транспортних засобів швидкої медичної допомоги- ____м2.
4.3.Кількість місць для паркування транспортних засобів -____м/місця, в тому числі____ м/місця для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», та транспортних засобів швидкої медичної допомоги.
5. Архітектурне рішення споруд.
6. Графічна частина.
6.1. Ситуаційна схема розташування майданчику в межах кварталу міської території.
6.2. План розміщення будівель та споруд у масштабі 1:500.
6.3. Схема організації дорожнього руху.
З урахуванням встановлення дорожніх знаків, що відповідають вимогам ДСТУ 4100-2021, заходів для вільного пересування людей з інвалідністю, у тому числі для людей з порушенням зору, та мало мобільних верств населення, з урахуванням положень ДСТУ-Н Б В.2.2-31:2011, за необхідності, облаштування ділянок вулично-дорожньої мережі технічними засобами регулювання дорожнього руху, а саме дорожніми знаками/дорожньою розміткою/парапетним; перильним; пішохідним огородженням/ антипаркувальними засобами/засобами примусового зниження швидкості руху транспортних засобів; регулювання руху транспорту, руху пішоходів.
7. Лист погоджень.
Схеми організації дорожнього руху повинні бути погоджені з Управлінням патрульної поліції в Харківській області Департаменту патрульної поліції та Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради;
Місцезнаходження майданчиків для платного паркування та їх площа наведено у ТАБЛИЦІ 1.
ТАБЛИЦЯ 1
№ зп Місцезнаходження майданчиків для платного паркування Орієнтовна
площа, яка відведена під майданчик для паркування, (м2)
1 вул. Сумська та вул. Римарська (в районі театру опери та балету) 613,25
2 м-н Свободи (в районі ХНУ) 632,50
3 м-н Свободи: від вул. Трінклера до вул. Сумської 830,50
4 вул. Трінклера: від м-ну Свободи до просп. Незалежності 313,50
5 біля Держпрому на м-ні Свободи 1 218,25
6 вул. Скрипника: від вул. Сумської до вул. Чернишевської 572,00
7 вул. Римарська, 30-34 313,50
8 майдан Свободи, 7 1001,00
9 майдан Свободи, 8 1443,75
10 вул. Весніна: від вул. Сумської до пров. Глісада Джуса 1144
11 вул. Квітки-Основ’яненка 1 042,25
12 вул. Донця-Захаржевського, пров. Некрасова 313,50
13 вул. Григорія Сковороди, 11-13 286,00
14 пров. Мечнікова 198,00
15 майдан Театральний, майдан Поезії 258,5
Паспорти улаштування майданчиків для платного паркування зі схемами організації дорожнього руху у місті Харкові повинні бути передані на паперовому носії в 2 примірниках в кольоровому виконанні та на електронному носії (в сканованому вигляді) - матеріали у електронному вигляді (у форматі dwg та/або dxf та/або pdf, або еквівалент).
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за аналізом ринку, відповідно до визначених вимог до умов надання послуг і оплати. Слід зазначити, що очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про врахування yciх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплаченi стосовно запропонованих послуг. То серед іншого, у службовій записці ініціатора закупівлі - службова записка від 06.11.2025 р. № 06/11/25 ініціатора закупівлі – головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА), (додаток 3 до даних пояснень), відповідно до виробничих потреб підприємства Замовника, визначені вимоги до умов надання послуг, умов оплати та ціни на послуги.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у нижче наведений спосіб. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД», для отримання цін на послуги направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) трьом учасникам ринку послуг з інженерного проектування – надавачам послуг, що є предметом закупівлі: Послуги з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури (ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування):
- запит цінової пропозиції ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (від 10 листопада 2025 № 16/10/11);
- запит цінової пропозиції ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» (від 10 листопада 2025 № 15/10/11);
- запит цінової пропозиції ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» (від 10 листопада 2025 № 14/10/11);
(запити цінових пропозицій додаються: додаток 4, додаток 5, додаток 6).
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено умови надання послуг, а саме:
«1. Ціна послуг повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг. Не врахована учасником (виконавцем) вартість окремих супутніх послуг, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції, визначеній учасником.
2. Надання послуг учасником (виконавцем) повинно здійснюватися у встановленому обсязі (кількості одиниць) щодо забезпечення потреб замовника.
3. Обсяг надання послуг визначається замовником згідно з його фактичною потребою та може бути зміненим, за узгодженістю замовником із учасником (виконавцем), в залежності від виробничих потреб замовника, згідно з письмовою заявкою замовника.
4. Строк надання загального обсягу послуг: з дати укладення договору про закупівлю до 30 березня 2026 року (на протязі строку його дії) на умовах післяоплати. Валюта оплати : гривня».
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі, - комерційні пропозиції від трьох учасників ринку послуг з інженерного проектування – надавачів послуг, що є предметом закупівлі:
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (вих. № 88 від 12.11.2025 року), - (вх. № 09/12/11 від 12.11.2025 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» (вих. 1-1112-02 від 12.11.2025), - (вх. № 10/12/11 від 12.11.2025 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» (вих. 1111/1 від 11 листопада 2025 року), - (вх. № 08/11/11 від 11.11.2025 р.). (відповіді додаються: додаток 7, додаток 8, додаток 9).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 1 237 558,20 грн.. Саме ці розрахунки та комерційні пропозиції стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-19-006390-a).
Щодо другого питання Запиту: «надати назву файлу та номер сторінки оригінала (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо на програмну продукцію, який повинний (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій», пояснюємо наступним.
ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію.
Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за наведеною табличною формою І.
Учасником – ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» (Ідентифікаційний код – 41049388) у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «1. Довідка про наявність програмного забезпечення та обладнання.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» (Вих. № 01 від 25.11.2025 року) (далі - Довідка), (додаток 11 до даних пояснень), в якій учасником (на стор. 2), вказано наявні обладнання та матеріально-технічна база, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (найменування, місцезнаходження), зокрема:
- у пункті 7 таблиці Довідки: Найменування: Програмна продукція «Maintenance для BricsCAD Lite» – 1 шт., власне;
-у пункті 8 таблиці Довідки: Найменування: Програмна продукція «BricsCAD Lite V24» – 1 шт., власне.
Відповідно до умов абзацу п’ятого підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації для надання послуг з розробки та погодження паспортів улаштування майданчиків для платного паркування зі схемою організації дорожнього руху у місті Харкові, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури) (ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) учасник повинен обов’язково мати обладнання та програмне забезпечення:
- систему автоматизованого проєктування і розрахунку, призначена для розробки і оформлення креслень (програмний комплекс/програмна продукція) (AutoCAD та/або BricsCAD та/або ArchiCAD та/або еквівалент) – не менше 1 одиниці.
Згідно з умовами підпункту 1.1.3.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору (договорів) про співпрацю, та/або договору (договорів) користування чи надання послуг тощо (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/ надання послуг, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Серед іншого, у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» міститься архівна папка: «1.7. Акт 13 від 25.04.2024.rar», що містить «Акт прийому-передачі програмної продукції в електронному вигляді № 13 від 25 квітня 2024 року» (додаток 10 до цих пояснень, на 1 аркуші), поданий (завантажений) через електронну систему закупівель у файлі: «Акт № 13 від 25 квітня 2024 завірений печаткою.PDF» (далі, також – Акт), згідно з яким, зокрема, ПОСТАЧАЛЬНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Сабіт Ко» передав, а ПОКУПЕЦЬ Товариство з обмеженою відповідальністю «РС ІНЖЕНЕРІНГ» прийняв програмну продукцію в електронному вигляді за допомогою мережі Інтернет, на вказану в даному Акті суму, найменування: Програмна продукція «BricsCAD Lite V24» – 1 шт, Програмна продукція «Maintenance для BricsCAD Lite» – 1 шт..
Наданим учасником Актом прийому-передачі програмної продукції в електронному вигляді № 13 від 25 квітня 2024 року, підтверджується наявність у ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ», програмної продукції, вказаної ним у Довідці, та підтверджується факт її придбання, зарахування на баланс як нематеріального активу. При цьому перелік документів для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, визначений умовами підпункту 1.1.3.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, не є вичерпним (також, тощо). До того, жодних окремих вимог щодо способу документального підтвердження наявності в учасника, саме програмної продукції, тендерна документація не містить. Тобто учасником - ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ», підтверджено наявність обладнання (програмної продукції), вказаного ним у пунктах 7 та 8 другої графи таблиці форми І – таблиці Довідки.
Водночас необхідно зазначити про те, що абзацами першим та другим пункту 42 Особливостей встановлено:
42. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник скористався правом, визначеним в абзаці першому пункту 42 Особливостей, та звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником - ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» до ТОВ «САБІТ Ко», - до ПОСТАЧАЛЬНИКА визначеної програмної продукції за Актом прийому-передачі програмної продукції в електронному вигляді № 13 від 25 квітня 2024 року, та згідно з інформацією, що є загальнодоступною в мережі Інтернет, розміщеною за посиланням: https://bricscad-ukraine.com.ua/ , - до офіційного представника Bricsys в Україні, з листом № 16/27/11 від 27 листопада 2025 (далі – Лист), направленим Замовником до ТОВ «Сабіт Ко» електронною поштою за адресою: contact@bricscad-ukraine.com.ua (додаток 12 до цих пояснень, на 2 аркушах).
27.11.2025 Замовником електронною поштою було отримано відповідь від ТОВ «САБІТ Ко» на Лист, а саме: лист № 27/11-01 від 27.11.2025 р., з додатками (Додатки: Лист компанії «Бріксис» з перекладом; Ліцензійний сертифікат, виданий ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ») (Вхідний № 06/27/11 від 27.11.2025 р.) (додаток 13 до цих пояснень, на 5-ти аркушах); згідно з якою ТОВ «САБІТ Ко» підтвердив факт придбання ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» програмного продукта «BricsCAD Lite V24» та права на використання, як кiнцевий користyвач такої програмної продукції, з наданням Ліцензійного сертифікату, виданого ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ». Таким чином була підтвердженням інформація надана учасником - ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ», в частині надання інформації про відповідність учасника процедури закупівлі вимогам встановленого кваліфікаційного критерію.
Додатки до пояснень:
1. Додаток 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на 14 аркушах;
2. Додаток 2. Службова записка від 05.11.2025 р. № 05/11/25 головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА, для формування обсягу закупівлі, на 1 аркуші;
3. Додаток 3. Службова записка від 06.11.2025 р. № 06/11/25, для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Владислава ПАЛАМАРЧУКА, на 3-х аркушах;
4. Додаток 4. Запит цінової пропозиції ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (від 10 листопада 2025 № 16/10/11), на 3-х аркушах;
5. Додаток 5. Запит цінової пропозиції ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» (від 10 листопада 2025 № 15/10/11), на 3-х аркушах;
6. Додаток 6. Запит цінової пропозиції ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» (від 10 листопада 2025 № 14/10/11), на 3-х аркушах;
7. Додаток 7. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (вих. № 88 від 12.11.2025 року), - (вх. № 09/12/11 від 12.11.2025 р.) на 1 аркуші;
8. Додаток 8. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» (вих. 1-1112-02 від 12.11.2025), - (вх. № 10/12/11 від 12.11.2025 р.) на 1 аркуші;
9. Додаток 9. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції (комерційну пропозицію) від ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ» (вих. 1111/1 від 11 листопада 2025 року), - (вх. № 08/11/11 від 11.11.2025 р.), на 1 аркуші;
10. Додаток 10. Акт прийому-передачі програмної продукції в електронному вигляді № 13 від 25 квітня 2024 р., на 1 аркуші;
11. Додаток 11. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. № 01 від 25.11.2025 року), на 2-х аркушах
12. Додаток 12. Лист № 16/27/11 від 27 листопада 2025 до ТОВ «САБІТ Ко», на 2-х аркушах;
13. Додаток 13. Лист -відповідь від ТОВ «САБІТ Ко» № 27/11-01 від 27.11.2025 р., з додатками (Додатки: Лист компанії «Бріксис» з перекладом; Ліцензійний сертифікат, виданий ТОВ «РС ІНЖЕНЕРІНГ») (Вхідний № 06/27/11 від 27.11.2025 р.), на 5-ти аркушах.
Уповноважена особа - начальник договірного відділу
Олег ДЬОМОЧКІН