-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» та Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility.
Завершена
215 976.00
UAH з ПДВ
Номер:
081bebaddb0c48f3af1259d3dfb5e00a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 16:47 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2025 Одеса № 237
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, та згідно з дорученням Державної аудиторської служби України від 05.12.2025 № 003100-18/14938-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Романа Олександровича КУТАФІНА.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2025 № 237
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2025-11-19-000300-a 19.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності відображення закупівлі у річному плані відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 81 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 83 Особливостей та абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом складання ТД відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог ТД, Особливостей та Закону, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ізмаїльський навчально-реабілітаційний центр Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2025 № 16, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (далі – ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2025№ 17, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.11.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2025, договір про закупівлю товарів від 08.12.2025 № 215, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, надані Замовником 15.12.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244 – р схвалено План України (далі – План).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 (далі – Постанова № 1318), Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Згідно з пунктом 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-19-000300-a Замовник здійснює закупівлю товару за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65» з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд) в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
Згідно з пунктом 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2025 р. № 1254 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» затверджено зміни до Особливостей, та доповнено особливості розділом «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244».
Відповідно до абзацу третього пункту 81 Особливостей Замовник у річному плані закупівель незалежно від вартості закупівлі зазначає інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону, а також інформацію про захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля.
Проте відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 10.11.2025 оприлюднено річний план в межах цієї процедури закупівлі, у якому відсутня інформація про захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля, що не відповідає вимогам встановленим у абзаці третьому пункту 81 Особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.12.2025 із зазначеного питання, Замовник 15.12.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзаців третього, п’ятого та сьомого пункту 83 Особливостей у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 цих особливостей, а також інформацію про те, що:
учасники процедури закупівлі (резиденти і нерезиденти) незалежно від форми власності та організаційно-правової форми беруть участь у закупівлях товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, за умови, що зареєстровані (для юридичних осіб)/є громадянами (для фізичних осіб) у прийнятних країнах;
до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинно бути застосовано обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не повинні бути включені до санкційного списку Європейського Союзу;
усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються в рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, повинні походити з прийнятних країн.
Проте у ТД Замовника відсутня інформація, яка передбачена абзацами третім, п’ятим та сьомим пункту 83 Особливостей.
Також відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Відповідно до абзаців десять, дванадцять та тринадцять пункту 83 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель:
документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом;
інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі);
інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
У пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Розділ 3) ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі 1 «Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 (далі – Додаток 4) до тендерної документації.
Проте у Додатку 4 до ТД Замовника відсутні вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів та інформації, передбачених абзацами десятим, дванадцятим та тринадцятим пункту 83 Особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.12.2025 із зазначеного питання, Замовник 15.12.2025 надав пояснення в якому зазначив, а зокрема: «Закупівля здійснюється на виконання Рамкової угоди між Україною та ЄС (Ukraine Facility), ратифікованої Законом № 3786-IX. Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо міжнародним договором України передбачено інші правила, ніж ті, що встановлені цим Законом, застосовуються правила міжнародного договору.
Замовник визнає, що у тексті тендерної документації (через технічну неточність) не було дубльовано повний перелік вимог п. 83 Особливостей (Постанова № 1178) щодо документального підтвердження відсутності підстав для відмови (судимість, корупція).
- Щодо фактичного забезпечення доброчесності використання коштів ЄС.
Попри відсутність формального дублювання вимог в тендерній документації, Переможець процедури закупівлі фактично виконав вимоги Рамкової угоди та Постанови № 1178…».
Проте надане замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, Замовником у ТД не зазначено інформацію, передбачену абзацами третім, п’ятим та сьомим пункту 83 Особливостей, та у Додатку 4 до ТД не встановлено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів та інформації, передбачених абзацами десятим, дванадцятим та тринадцятим пункту 83 Особливостей, чим порушено вимоги абзаців першого та десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У підпункті 2 пункту 3.2 розділу 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1) до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам згідно форми визначеної в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель та країна походження для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).
Також у підпункті 4 пункту 5 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що на виконання вимог програми Ukraine Facility учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати щодо кожного товару запропонованого до постачання сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію виробника про походження товару, або декларацію виробника про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, або сертифікат форми У-1.
Учасником ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надано порівняльну таблицю відповідності технічних вимог закупівлі від 27.11.2025 № Т27/11/2025-2, в якій зазначено, що учасник пропонує до постачання «Мультимедійний комплекс на базі інтерактивної панелі ТМ «EdPro»» модель «ETP65В» з мобільною стійкою у кількості 2 комплекти та його технічні характеристики.
Також учасник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» у складі тендерної пропозиції надав Декларацію про походження товару від 17.07.2025, в якій зазначено, що товариство з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО» є виробником Мультимедійного комплексу на базі інтерактивної панелі ТМ «EdPro»», який вироблено в Україні.
Проте у наданій учасником ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» у складі тендерної пропозиції порівняльній таблиці відповідності технічних вимог закупівлі від 27.11.2025 № Т27/11/2025-2 відсутня інформація щодо країни походження товару, який учасник пропонує до постачання, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 3.2 розділу 3 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.12.2025 із зазначеного питання, Замовник 15.12.2025 надав пояснення в якому зазначив, зокрема: «Рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» ґрунтується на детальному аналізі тендерної пропозиції учасника в цілому, а не лише окремого документа (порівняльної таблиці). Рішення про відповідність пропозиції прийнято на основі комплексного аналізу документі.
Згідно з умовами тендерної документації, учасник повинен надати підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам. Дійсно, учасник надав порівняльну таблицю від 27.11.2025 № Т27/11/2025-2, в якій інформація дублювалася не в повному обсязі. Однак, вся необхідна інформація, якої не вистачало в таблиці, була наявна в інших документах тендерної пропозиції учасника, що є невід’ємною її частиною.
Так, учасник допустив формальну помилку, не продублювавши інформацію в окремих графах порівняльної таблиці. Проте:
Країна походження чітко зазначена в наданих Сертифікаті відповідності, Декларації про походження та Висновку СЕС. Інформація про країну походження товару чітко зазначена в наданих учасником супровідних документах: (Т27/11/2025-13, Т27/11/2025-16, Сертифікат відповідності Mozaik, Висновок СЕС ПЗ_2025, Висновок СЕС_МК, Декларація про відповідність № UKR. 355-1/25, Декларація про походження товару, Довідка від виробника № 10, Mozaik декларація про походження товару, Лист Mozaik)...
Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розглядає можливість виправлення невідповідностей протягом 24 годин. Однак, враховуючи, що інформація фактично була наявна в пропозиції (в інших файлах), Замовник кваліфікував це як формальну помилку оформлення, що не впливає на зміст пропозиції…».
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» вимогам ТД Замовника, оскільки Замовником в підпункті 2 пункту 3.2 розділу 3 Додатка 1 до ТД визначено форму та зміст порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам згідно форми визначеної в Додатку 2, в якій обов‘язково зазначається країна походження.
Отже, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» у тендерній пропозиції та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень:
17.12.2025 17:52 - 01.01.2026 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2025 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушень
На виконання зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-11-19-000300-a від 17.12.2025, Замовником розглянуто вказані порушення.
З метою недопущення встановлених порушень у подальшому (щодо складання тендерної документації, оприлюднення інформації в річному плані та застосування положень п. 43 Особливостей), Замовником вжито адміністративних та організаційних заходів.
Зокрема, видано наказ від 19.12.2025 № 137 "Про результати моніторингу процедури закупівлі", яким:
1. Зобов’язано уповноважену особу детально опрацювати зміни до законодавства, що стосуються закупівель в рамках програми Ukraine Facility та механізмів виправлення помилок учасниками.
2. За допущені порушення уповноважену особу притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Замовник гарантує неухильне дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Постанова КМУ № 1178) при проведенні наступних процедур закупівель.
Додаток: Наказ від 19.12.2025 № 137 (скан-копія).
Дата публікації звіту:
19.12.2025 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
fe05dc5367d14265874da2f8d2c2fd15
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2025 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити відповідність тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2025 № 16, вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), тоді як у тендерній документації Замовником не зазначено інформацію передбачену абзацами третім, п’ятим та сьомим пункту 83 Особливостей, та у Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовником не встановлено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів та інформації передбачених абзацами десятим, дванадцятим та тринадцятим пункту 83 Особливостей.
3. Відповідно до абзацу третього пункту 81 Особливостей, Замовник у річному плані закупівель незалежно від вартості закупівлі зазначає інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону, а також інформацію про захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля.
Чому Замовник в оприлюдненому в електронній системі закупівель річному плані закупівель не зазначив інформацію про захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» вимогам підпункту 2 пункту 3.1 розділу 3 Додатка 1 та Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надано порівняльну таблицю відповідності технічних вимог закупівлі від 27.11.2025 № Т27/11/2025-2, у якій відсутня інформація щодо країни походження товару, який учасник пропонує до постачання, та у розділі «Комплектування та додаткове оснащення» вказаної порівняльної таблиці не зазначено повний перелік технічних характеристик щодо мобільного стенду на колесах (модель «МS»), як того вимагає Замовник у Додатку 2 до тендерної документації.
5. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю товарів від 08.12.2025 № 215 із зазначенням обсягів поставленого товару та сум оплат.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7cfec2e736354c7ca76716e8d2a35526
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2025-11-19-000300-a від 19.11.2025
Дата опублікування:
15.12.2025 09:19
Опис:
Уповноважена особа надає шляхом оприлюднення файлу «Пояснення на запит ДАСУ»