• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Колісний навантажувач з телескопічною стрілою та додатковим обладнанням, код за ДК 021:2015 : 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі

Завершена

5 678 867.00 UAH з ПДВ
Номер: e12839cbbfee4c0aa896b7a08818df07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.12.2025 16:53 - 30.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 330 05.12.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2025 № 330 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-11-18-016520-a 18.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 635-24-18, m.h.lepilin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третій статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"»; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозицій учасника, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛИПЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-11-18-020033-a); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію з Додатками (1-7), затверджену рішенням уповноваженій особи Замовника від 18.11.2025; зміни до тендерної документації від 19.11.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій̆ від 26.11.2025; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» (далі - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.11.2025; протокол Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2025; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.11.2025; договір про закупівлю від 02.12.2025 № 1 (далі - Договір) з Додатками № 1-2; відповідь Замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 16.12.2025 року та 19.12.2025. 1.Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025. Аналізом оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерної документації на закупівлю встановлено, що пункт 13.3 Додатка № 4 до тендерної документації Замовника, а саме - проект договору, містить вимоги, що - «Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів». Тобто, тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі та тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі. Отже, на порушення абзацу першого частини третій статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей тендерна документація містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 11.12.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 16.12.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «…З метою усунення зазначеної помилки Сторони договору Додатковою угодою №1 внесли зміни до Договору про закупівлю №1 від 02 грудня 2025 р., виклавши п.13.3. у новій редакції: «13.3. Істотними умовами цього Договору є предмет договору (номенклатура, асортимент), ціна та строк дії договору. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Цивільного кодексу України. Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України, здійснено публікації вказаної Додаткової угоду у електронній системі закупівель. 1) Додаток № 9 Д/У до Договору №1 від 12 грудня 2025 року». Тобто, надана відповідь та укладення додаткової угоди Замовником підтверджує факт, що тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі та тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі. Отже, на порушення абзацу першого частини третій статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей тендерна документація містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 23.12.2025 14:44 - 07.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2025 14:44

Запити/Пояснення