-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання транспортного засобу (автобуса) для забезпечення діяльності та функціонування КЗ «Городенківська ДЮСШ» Городенківської міської ради)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
14ea1944485b44a7a95c2381ed2021b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 12:53 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.12.2025 №78-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.12.2025 №78-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-11-18-016133-a 18.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
8dd97919bac94e778d827d0f35c6dc2c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2025 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ЄЗС ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання транспортного засобу (автобуса) для забезпечення діяльності та функціонування КЗ «Городенківська ДЮСШ» Городенківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-18-016133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3ad7495a96c14262a1d3a240dd77ffe7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.12.2025 16:14
Опис:
1.
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на основі аналізу ринку щодо цін з врахуванням обмежень визначених розміром бюджетних призначень.
На підтвердження надаємо внутрішні розрахунки та рішення розпорядника коштів про затвердження програми та фінансування.
2.
https://gromada.org.ua/gromada/gorodenkivska/news/1765459488/
Номер:
f4c88bb57fbf498cac6168db196a5c24
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.12.2025 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ЄЗС ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання транспортного засобу (автобуса) для забезпечення діяльності та функціонування КЗ «Городенківська ДЮСШ» Городенківської міської ради)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-18-016133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Вами встановлена вимога, що учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника РОМАНИШИН ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності не надано.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника РОМАНИШИН ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ в частині підтвердження вимоги встановленої у додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.