• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт зупинки громадського транспорту «Миколаївський інститут права Національного університету «Одеська юридична академія» по вулиці Генерала Олекси Алмазова (непарна сторона) у Заводському районі міста Миколаєва.

Завершена

1 767 110.40 UAH з ПДВ
Номер: 634f0c37bc984744b731593564474661
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-24-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.11.2025 14:59 - 16.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.11.2025 № 118-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.11.2025 № 118-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-11-18-014750-a 18.11.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, s.v.chernovol@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 15 Порядку№ 1082. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку 3 договору від 13.11.2025 № 39 у машинозчитувальному форматі, зміст якого не відрізняється від додатку 3, розміщеного в електронній системі закупівель у форматі PDF. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушння, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю; договір від 13.11.2025 № 39, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ГРОСГЛОКНЕР» (далі – договір від 13.11.2025 № 39); Обґрунтування підстав для здійснення закупівлі від 13.11.2025; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-28-014811-a; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода №1 від 28.11.2025 та додаткова угода № 2 від 28.11.2025 до договору від 13.11.2025 № 39; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень замовника встановлено наступне. Замовник 18.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 13.11.2025 № 39 та додатки до нього у форматі PDF. Поряд з цим договір від 13.11.2025 № 39 та додатки до нього оприлюднені у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл - ДОГОВІР.docx). При цьому невід’ємна частина цього Договору - графік фінансування робіт (додаток 3), оприлюднений у машинозчитувальному форматі текстових даних, відрізняється за змістом від Додатку 3, оприлюдненому у форматі PDF. Зокрема у машинозчитувальному форматі відсутня інформація щодо обсягів фінансування. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 15 Порядку№ 1082 розмістив додаток 3 договору від 13.11.2025 № 39 у машинозчитувальному форматі, зміст якого відрізняється від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Крім того під час моніторингу встановлено, що у повідомленні про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою № 2 від 28.11.2025 в електронному полі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено інформацію, яка не відповідає суті внесеної зміни. Зокрема, додатковою угодою № 2 від 28.11.2025 продовжено строки виконання зобов’язань. Разом з цим, у повідомленні зазначений випадок, передбачений підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Період усунення порушень: 05.12.2025 14:27 - 20.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2025 14:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради на виконання Висновку Південного Офісу Держаудитслужби Управління Південного Офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.12.2025 здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі Договору від 13.11.2025 № 39 у машинозчитувальному форматі, зміст якого не відрізняється від Договору від 13.11.2025 № 39, розміщеного в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Дата публікації звіту: 09.12.2025 12:21

Запити/Пояснення