-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КЗ "Свалявський професійний коледж" ЗОР, за адресою: Закарпатська обл., м.Свалява, вул. Шевченка, 22А (викладання предмета «Захист України»)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0b7ff27682964e90a0e6c1da4a6b8f74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2025 00:00
Період моніторингу:
10.12.2025 15:51 - 01.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2025 № 77-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Костянтин ЧЕРПІЦЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.12.2025 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-11-18-014030-a 18.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
0310d7f81c274ed69ccfa1c56b0f3cf1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.12.2025 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КЗ "Свалявський професійний коледж" ЗОР, за адресою: Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Шевченка, 22А (викладання предмета «Захист України»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-014030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Поясніть, чому Уповноваженою особою комунального закладу «Свалявський професійний коледж» Закарпатської обласної ради не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «БОБИЛЬОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ», тоді як:
У Додатку 7 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації ” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів».
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 26.11.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ФОП «БОБИЛЬОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ», документи, що вимагалися Замовником у Додатку 7 у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надано не було.
У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
31b0ab1992854be18d904cbfa46e1aee
Назва:
Надання пояснення на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області на моніторинг від 11.12.2025 року процедури закупівлі Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КЗ "Свалявський професійний коледж" ЗОР, за адресою: Закарпатська обл., м.Свалява, вул. Шевченка, 22А (викладання предмета «Захист України») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-014030-a).
Дата опублікування:
15.12.2025 15:44
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір витрат, технічних та якісні характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КЗ "Свалявський професійний коледж" ЗОР, за адресою: Закарпатська обл., м.Свалява, вул. Шевченка, 22А» визначені в проектній документації, на підставі якої здійснено закупівлю скан-копії документів додаються. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві, що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» та становить 400 000.00 грн., що відповідає кошторисній документації.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Надаємо посилання на сайт КЗ «Свалявський професійний коледж» ЗОР щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний ремонт приміщень навчального корпусу КЗ "Свалявський професійний коледж" ЗОР, за адресою: Закарпатська обл., м.Свалява, вул. Шевченка, 22А» https://liceumspbl.uz.ua/wp-content/uploads/2025/12/Обгрунтування-сайт-3.pdf
3. Зважаючи на виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, з метою усунення порушень, уповноваженою особою прийнято рішення від 15.12.2025 р. (протокол №49) щодо розірвання Договору про закупівлю від 05 грудня 2025 року №416. На виконання рішення уповноваженої особи було підготовлено додаткову угоду щодо припинення дії договору та направлено її на підпис Виконавцю, з подальшим оприлюденням її у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер:
79434a23acc54bf582c684029497a5f2
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
15.12.2025 15:59
Опис:
Комунальний заклад «Свалявський професійний коледж» Закарпатської обласної ради погоджується зі змістом зауваження, порушення взято до уваги з метою недопущення подібного в подальшому та, керуючись ч.2 п.47 Постанови 1178 відмінено закупівлю через неможливість усунення порушення. Оплата за договором №416 від 05.12.2025 р. на суму 399 441.00 грн не здійснювалася. Договір розірвано додатковою угодою №1 від 15.12.2025 року.