-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Дидактичні засоби навчання
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами, та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Зміст висвітленої інформації не обов`язково відображає позицію Європейського Союзу
Завершена
2 248 928.00
UAH з ПДВ
Номер:
b12cc77a03d94d7197a5773c42f2573a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2025 00:00
Період моніторингу:
10.12.2025 14:34 - 01.01.2026 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.12.2025 № 311
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.12.2025 № 311
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-11-18-012677-a 18.11.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП Третяк І.Ю. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання пояснень, інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (із змінами)(далі – Особливості 1216), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень, інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – Замовник, який проводить закупівлю), та Комунального закладу "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради (далі – Замовник-ініціатор), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою Організатора закупівлі від 18 листопада 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП Третяк Іван Юрійович (Далі – ФОП Третяк І.Ю.), повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2025, договір від 12.12.2025 № 55А/25 на суму 2 248 928,00 грн. без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2025 та 15.12.2025 року.
Період усунення порушень:
22.12.2025 10:47 - 26.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2025 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
1d8bccb24c4241fb85934d5e5a4ebed0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
11.12.2025 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: «Дидактичні засоби навчання», 39160000-1 — Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-012677-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте пояснення чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Надайте інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b06fe3e77eeb4660a88d155ae889f359
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
15.12.2025 15:01
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 796 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2024». Технічні характеристики визначені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (зі змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом отримання комерційних пропозицій і пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі. Очікувана вартість закупівлі становить: 2 248 928,00 грн з ПДВ. Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 19.02.2025 № 3/63 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік».
2. Надайте пояснення чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Відповідь:
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
3. Надайте інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь:
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами.
КПКВ 0611184 – 1574 249,60 грн. – субвенція НУШ 2025 р. Державний бюджет
КПКВ 0611183 – 674 678,40 грн. - субвенція НУШ 2025 р. співфінансування місцевий бюджет.
Номер:
1ff4a1bb2d854f11bba94733faba255c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.12.2025 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: «Дидактичні засоби навчання», 39160000-1 — Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-012677-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. За процедурою UA-2025-11-18-012677-a зазначено, що закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility, при цьому у плані закупівлі UA-P-2025-11-17-020780-a зазначено джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет, ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та ТПКВКМБ: 1184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 81 Особливостей в частині зазначення інформації про: захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля; код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету (у разі коли джерелом фінансування закупівлі є державний або місцевий бюджет)?
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 83 Особливостей в частині зазначення в тендерній документації інформації, що зазначена абзацами 11-18 цього пункту?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
d930ad9068c74c9c86a15b41acf10830
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.12.2025 18:31
Опис:
1. За процедурою UA-2025-11-18-012677-a зазначено, що закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility, при цьому у плані закупівлі UA-P-2025-11-17-020780-a зазначено джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет, ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та ТПКВКМБ: 1184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 81 Особливостей в частині зазначення інформації про: захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля; код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету (у разі коли джерелом фінансування закупівлі є державний або місцевий бюджет)?
Відповідь УО:
На виконання вимог пункту 81 Особливостей Замовником у річному плані закупівель зазначено всю інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інформацію про джерело фінансування закупівлі, захід (крок), передбачений Планом України, та код програмної класифікації видатків і кредитування відповідного бюджету.
Закупівля здійснюється в рамках реалізації публічного інвестиційного проєкту «Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», який відповідає заходам Плану України, що реалізуються за підтримки інструменту Ukraine Facility.
У річному плані закупівель UA-P-2025-11-17-020780-a Замовником зазначено:
• джерело фінансування закупівлі — місцевий бюджет;
• ТПКВКМБ 1183 – співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам;
• ТПКВКМБ 1184 – виконання заходів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам,
що прямо пов’язані з реалізацією заходів Плану України та фінансуванням у межах Ukraine Facility.
Таким чином, вимоги пункту 81 Особливостей у частині зазначення інформації про захід (крок) Плану України та код програмної класифікації видатків і кредитування відповідного бюджету Замовником виконано в повному обсязі.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 83 Особливостей в частині зазначення в тендерній документації інформації, що зазначена абзацами 11-18 цього пункту?
Відповідь УО:
Вимоги пункту 83 Особливостей, які визначені абзацами 11-15 цього пункту, зазначено в Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 83 Особливостей». Відповідно до вимог чинного законодавста, дані вимоги дубльовано в Додатку №7 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі».
Оскільки предметом закупівлі є товар, тендерною документацією вимоги щодо надання інформації про субпідрядника /співвиконавця не встановлюються, про що також зазначено в пункті 7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Вимоги пункту 83 Особливостей, які визначені абзацами 15-19 цього пункту зазначено в пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».