• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Дидактичні засоби навчання

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами, та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Зміст висвітленої інформації не обов`язково відображає позицію Європейського Союзу

Завершена

2 248 928.00 UAH з ПДВ
Номер: b12cc77a03d94d7197a5773c42f2573a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.12.2025 14:34 - 01.01.2026 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.12.2025 № 311 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.12.2025 № 311 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-11-18-012677-a 18.11.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП Третяк І.Ю. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання пояснень, інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (із змінами)(далі – Особливості 1216), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень, інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – Замовник, який проводить закупівлю), та Комунального закладу "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради (далі – Замовник-ініціатор), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою Організатора закупівлі від 18 листопада 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП Третяк Іван Юрійович (Далі – ФОП Третяк І.Ю.), повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2025, договір від 12.12.2025 № 55А/25 на суму 2 248 928,00 грн. без ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2025 та 15.12.2025 року.
Період усунення порушень: 22.12.2025 10:47 - 26.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2025 10:47

Запити/Пояснення