-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)
Завершена
207 890.00
UAH з ПДВ
Номер:
f43bbdf93729458eb042187b2db258e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-02-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2025 00:00
Період моніторингу:
02.12.2025 17:43 - 24.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
02.12.2025 № 78-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-11-18-005675-a 18.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
4941405a539948bc8ce8818be0b3ca15
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання (3D - принтер з витратними матеріалами та лабораторія з робототехніки)», очікуваною вартістю 207 890,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-18-005675-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f44b57bdf8cc42d7ad9b1738484c7e07
Назва:
Надання пояснень щодо запиту Північного офісу Держаудитслужби (м.Чернігів) від 03.12.2025р
Дата опублікування:
08.12.2025 11:44
Опис:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби (м.Чернігів) від 03.12.2025р. про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо наступне:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розроблені на основі Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.09.2025 № 1201 Про внесення змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій та відповідно до потреби Височанського ліцею Височанської сільської ради, про що зазначено у службовій записці Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Височанської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, електронній системі закупівель "Prozorro", комерційної пропозиції постачальника «Elizlabs», та аналізу товару на ринку:
https://stemclass.com.ua/catalog/stem/3d-modelyuvannya/3d-laboratory-with-consumables-for-the-school-year-robo-set
https://elizlabs.com.ua/ru/3d-pr-ntjer-el1552-s-raskhodnym-matjer-alam-na-uchjebnyj-god-kompljekt-robo?srsltid=AfmBOopxrpDRQFZrV85RxRhr0seDbMhSbNwth-dM-hYhn4q1EL3kbINX
https://newdidactica.com/osvitnya-3d-tehno-laboratoriya-z-vytratnymy-materialamy-na-1-navchalnyy-rik
Посилання на сторінку веб-сайту Височанської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://vysochanska-gromada.gov.ua/ Документи додаються.