-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт - влаштування стели "Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)" (для здійснення витрат по благоустрою)
Завершена
2 125 831.00
UAH без ПДВ
Номер:
c196b4df7e3343b7be6966672b8cb9b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 15:46 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2025 № 87-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.11.2025 №87-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-11-17-015919-a від 17.11.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Об`єднання парків культури і відпочинку м.Тернополя» (далі - Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 17.11.2025 №312 на суму 2 125 831,00 гривень, пояснення (із долученими документами) Замовника від 28.11.2025 та від 10.12.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.12.2025 09:19 - 17.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2025 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
a8e00b5dfbeb4b4f829c27ad73b925f9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2025 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт - влаштування стели «Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)» (для здійснення витрат по благоустрою)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-11-17-015919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів ?
2. Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 придбання замовниками товарів і послуг може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
У зв’язку із чим, прошу зазначити:
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме ТзОВ «ЗахідКомСервіс», з якою укладений договір, без використання електронної системи закупівель;
- чи встановлювалися вимоги до ТзОВ «ЗахідКомСервіс» відповідно до вимог що були визначені Замовником у тендерній документації закупівлі що не відбулася та які саме.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b2b6daece9454ec0983e9b76b41b01e0
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2025 11:27
Опис:
На виконання норми частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питань:
1. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: "Капітальний ремонт - влаштування стели "Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)" (для здійснення витрат по благоустрою), код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-015919-a) здійснювалось на основі кошторисної документації, що затверджена експертним звітом №307/08-25 від 23.09.2025р.із врахуванням рекомендацій відповідно до п.4 абз.3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації.
Копії локальних кошторисів та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва надаються в окремих файлах.
2. В результаті консультацій з ринком і отримання комерційних пропозицій, КП «Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя» обрало підрядника, який надав найнижчу цінову пропозицію по виконанню вищевказаних робіт, яким виявилося ТзОВ «ЗахідКомСервіс».
Копії комерційних пропозицій надаються в окремих файлах.
На виконання вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пп.6 п.13 Особливостей, зокрема, при укладанні прямого договору про закупівлю після скасування відкритих торгів через відсутність учасників, застосовано всі вимоги до ТзОВ «ЗахідКомСервіс». З ним було укладено договір, який не відрізняється від вимог, що були визначені в тендерній документації, а саме вимоги, які були викладені в Додатку 2 до Додатку 1 тендерної документації.
№ з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (виконання робіт) згідно таблиці
Найменування матеріально-технічної бази й технологій, основних засобів із окремим зазначенням земельних ділянок, будівель, споруд, складських приміщень. Площа м2
/кількість Адреса Власне чи орендоване
Для підтвердження своєї відповідності цьому критерієві учасник може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Ця довідка повинна обов’язково відображати основні машини, механізми, обладнання. Якщо для виконання робіт/надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі.
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням П.І.Б., посади, загального стажу роботи, освіти.
Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки) ,
- копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії актів, що підтверджують виконання договору);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі.
Номер:
4d2daba543ef4f3ca45051c345235f4a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.11.2025 11:47
Опис:
На виконання норми частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питань:
1. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: "Капітальний ремонт - влаштування стели "Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)" (для здійснення витрат по благоустрою), код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-015919-a) здійснювалось на основі кошторисної документації, що затверджена експертним звітом №307/08-25 від 23.09.2025р.із врахуванням рекомендацій відповідно до п.4 абз.3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації.
Копії локальних кошторисів та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва надаються в окремих файлах.
2. В результаті консультацій з ринком і отримання комерційних пропозицій, КП «Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя» обрало підрядника, який надав найнижчу цінову пропозицію по виконанню вищевказаних робіт, яким виявилося ТзОВ «ЗахідКомСервіс».
Копії комерційних пропозицій надаються в окремих файлах.
На виконання вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пп.6 п.13 Особливостей, зокрема, при укладанні прямого договору про закупівлю після скасування відкритих торгів через відсутність учасників, застосовано всі вимоги до ТзОВ «ЗахідКомСервіс». З ним було укладено договір, який не відрізняється від вимог, що були визначені в тендерній документації, а саме вимоги, які були викладені в Додатку 2 до Додатку 1 тендерної документації.
Додаток 2
до Додатку 1
до тендерної документації
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»:
№ з/п Кваліфікаційні критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (виконання робіт) згідно таблиці
Найменування матеріально-технічної бази й технологій, основних засобів із окремим зазначенням земельних ділянок, будівель, споруд, складських приміщень. Площа м2
/кількість Адреса Власне чи орендоване
Для підтвердження своєї відповідності цьому критерієві учасник може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Ця довідка повинна обов’язково відображати основні машини, механізми, обладнання. Якщо для виконання робіт/надання послуг учаснику ще необхідні інші обладнання/механізми він може їх залучити в процесі виконання робіт/надання послуг. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі.
2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням П.І.Б., посади, загального стажу роботи, освіти.
Для підтвердження своєї відповідності такому критерієві учасник може залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки) ,
- копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії актів, що підтверджують виконання договору);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі.
Номер:
16671ec0bc554f25af526af63b6d8471
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2025 09:47
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт - влаштування стели «Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)» (для здійснення витрат по благоустрою)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-11-17-015919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Між замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЗахідКомСервіс» укладено договір від 17.11.2025 за №312 на суму 2 125 831,00 гривень зі строком виконання робіт до 31.12.2025 року.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте пояснення щодо можливості виконання передбачених договором робіт у зазначений короткий строк ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1e98df351786436fb781c23dd7535f05
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.12.2025 16:42
Опис:
На виконання норми частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питань:
1. Щодо можливості виконання передбачених договором робіт у зазначений строк:
Відповідно з пп.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , затверджених постановою від 12.10.2022 №1178 по закупівлі: "Капітальний ремонт - влаштування стели "Воїнам, загиблим за волю України, в парку ім. Тараса Шевченка в м. Тернополі (друга черга)" (для здійснення витрат по благоустрою), код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-17-015919-a) між Підрядником та Замовником був укладений договір. Перед укладанням договору Підрядник був ознайомлений із вимогами та терміном виконання робіт, з якими погодився і планує виконати роботи у встановлений термін. На даний час основні роботи виконуються та підрядником було надано акт виконаних робіт за фактично виконані роботи, за які проведено оплату.
Щодо надання доповнення до пояснення, яке надано Замовником на запит від 28.11.2025р.
На виконання норми частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
На виконання вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пп.6 п.13 Особливостей, зокрема, при укладанні прямого договору про закупівлю після скасування відкритих торгів через відсутність учасників, застосовано всі вимоги до ТзОВ «ЗахідКомСервіс». З ним було укладено договір, який не відрізняється від вимог, що були визначені в тендерній документації. Надаємо інформацію щодо усіх вимог, а саме вимог, які були викладені в Додатку 1до тендерної документації, крім п.47 Особливостей.
Додаток 1
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі
у складі тендерної пропозиції
1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації.
3. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей:
1) учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника підстав, визначених підпунктами 1 та 7 пункту 47 Особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки в довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей;
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
або
документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 3 до Додатку 1 до тендерної документації.
5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ:
5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до Додатку 1 до тендерної документації).
5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів,
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси),
- код за ЄДРПОУ/РНОКПП,
- відомості про керівництво,
- контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності),
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку,
- коротка довідка про діяльність учасника,
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити.
5.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції:
- для керівника учасника — виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
- для іншої посадової особи учасника — довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника;
- для учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця - не вимагається, а у випадку якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника.
5.4. Для юридичних осіб - копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та копію редакції модельного статуту із цифровим кодом, на підставі якого діє учасник.
Для фізичних осіб:
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- копію сторінок (1, 2, 3, 4 та прописка) паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двосторонню копію паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.
У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників - обов'язково подається документ про створення такого об'єднання.
5.5. Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля.
5.8. На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України «Про громадянство України», а саме:
- паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України;
- реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту;
- посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України;
- військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України;
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні.
Учасник — юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів:
• Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів,
або
• Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами,
а також:
• Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем,
або
• рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні
або
інший документ, який підтверджує передання цих активів.
5.9. Ступінь локалізації виробництва:
При здійсненні замовником закупівлі робіт, якщо надання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Відповідно до пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків.
Виходячи з наведеного, у складі робіт не передбачено набуття замовником у власність товару (устаткування) із зазначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону переліку.
5.10. Учасники-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам.
У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент (субпідрядник / співвиконавець — нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг), не передбачено надання відповідних документів, учасник нерезидент (субпідрядник / співвиконавець-нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг) повинен надати довідку в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів).
5.11. Інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця:
Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою:
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ)
Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг
(у %) субпідрядника/
співвиконавця (суб’єкта господарювання)
1 2 3
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47.
У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
В повному обсязі Додаток 1 до тендерної документації додається.