-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Запасні частини до ліфтів
Завершена
7 410 345.28
UAH з ПДВ
Номер:
ffbe724436f04ea6a970101e13e4d209
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2025 00:00
Період моніторингу:
05.12.2025 18:12 - 27.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2025 № 330
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.12.2025 № 330
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2025-11-14-011744-a 14.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
17d4cf92f97644d0a131574d03690241
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2025 18:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Запасні частини до ліфтів», (ДК 021:2015: 42400000-0 — Підіймально-транспортувальне обладнання та його частини), очікуваною вартістю 7 410 345,28 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-14-011744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 2 «Документи про відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які Учасник повинен надати в тендерній пропозиції» Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документаії, * Учасник в складі тендерної пропозиції має надати заповнений та підписаний в повному обсязі Додаток 3 до тендерної документації про технічні характеристики товару та порівняльну таблицю.
УВАГА!!! * Документи, які підтверджують якість товару мають ідентифікуватись з найменуванням запропонованого товару, у разі, якщо запропонований товар не ідентифікується з документами підтверджуючими якість дана тендерна пропозиція вважатиметься тою, яка не відповідає основним умовам та вимогам до технічної специфікації.
* Пропозиція учасника має містити чітко зазначені технічні характеристики на запропонований товар.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ" надано порівняльну таблицю, в якій на позиції 1, 5, 21, 32, 64, 84, 87 не зазначено технічні характеристики.
Крім того, документи, які підтверджують якість товару не ідентифікуються з найменуванням запропонованого товару зазначеного в порівняльній таблиці, а саме: в позиціях 18 та 19 зазначено найменування запропонованих товарів «замок дверей шахти лівий (400 кг)», «замок дверей шахти правий (400 кг)», в технічному паспорті зазначено найменування «замок каретки дверей шахти 0411.46.11.90 (400 кг), позиція 41 має найменування в технічному паспорті «Ролик каретки дверей в складі з втулкою ексцентричною (контролик) 400А.06.05.146-ОИ» на відміну від найменування в порівняльній таблиці - «Ролик каретки дверей в складі з втулкою ексцентричною на 320 кг» (в технічному паспорті не зазначено про вагу 320 кг). Аналогічно за позицією 42 (технічний паспорт не містить інформації про вагу 400 кг).
Щодо позицій 46, 47, 48 в порівняльній таблиці наведено найменування «Релє ЛОГІКА-310, - 110 В», «Релє ЛОГІКА-311, - 110 В», «Релє ЛОГІКА-312, - 110 В», що не відповідає найменуванню зазначеному в технічному паспорті (Елементи управління серії ЛОГІКА И -310,311,312).
Найменування позиції 65, 66 в таблиці також невідповідають технічним паспортам-сертифікатам.
Крім того, в позиції 65 технічної специфікації зазначено товар, що є предметом закупівлі, а саме: Пружина ДК 320, однак в паспорті-сертифікаті наведено технічні характеристики ДК 302, що не відповідає технічній специфікації.
Також, на позиції 56-61 (Підшипники), у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності надано сертифікат якості термін дії якого закінчився 20.02.2023 та лист про пролонгацію. Однак зазначений сертифікат не може бути пролонговано, через виключення в Постанові № 314 підпункти 4 та 5 пункту 1 від 14.03.2025.
Надати пояснення щодо невиявлення зазначених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4791874a1af742e2ba10882ddd10a16c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.12.2025 15:44
Опис:
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021: 42400000-0 Підіймально-транспортувальне обладнання та його частини (Запасні частини до ліфтів), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2025-11-14-011744-a, надає наступні пояснення:
1. Щодо питання першого: «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення слів «очікувана вартість». Якщо своїми словами, то це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Розрахунок очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі визначення доцільності закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
Алгоритм визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) було пройдено наступні етапи:
- Визначення предмета закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 та потребу у цьому предметі закупівлі.
- Сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну (погоджено з відповідними фахівцями).
- Проведено аналіз ринку із застосуванням ринкових консультацій, запитів пропозицій постачальників, а також використання загальнодоступної інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі.
- Визначено вимоги до умови поставки та оплати.
Замовник у своїх діях при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі керувався частиною 1 розділу ІІІ Методики, а саме - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості товару, який використовує дані ринку, а саме загальнодоступну відкриту цінову інформацію та інформацію з отриманих і прайс-листів, і комерційних пропозицій на момент дослідження ринку. Точність одержаних розрахунків очікуваної вартості напряму залежить від достовірності цінової інформації, що використовується. Відповідні запити на комерційну пропозицію були надіслані (не менше 3-х письмових комерційних запитів) щодо цін офіційним постачальникам конкретної послуги, представникам.
Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника, з урахуванням інформації щодо цін на товари, які міститься у відкритих джерелах, а саме: на сайтах постачальників відповідних товарів, а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (моніторингу ринкових цін, запитів на комерційні пропозиції, тощо). До формування опису предмета закупівлі залучалися відповідні фахівці підприємства, які відповідають за подальше використання товару, що закупається.
1. Щодо питання другого: «Відповідно до п. 2 «Документи про відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які Учасник повинен надати в тендерній пропозиції» Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документаії, * Учасник в складі тендерної пропозиції має надати заповнений та підписаний в повному обсязі Додаток 3 до тендерної документації про технічні характеристики товару та порівняльну таблицю. УВАГА!!! * Документи, які підтверджують якість товару мають ідентифікуватись з найменуванням запропонованого товару, у разі, якщо запропонований товар не ідентифікується з документами підтверджуючими якість дана тендерна пропозиція вважатиметься тою, яка не відповідає основним умовам та вимогам до технічної специфікації. * Пропозиція учасника має містити чітко зазначені технічні характеристики на запропонований товар.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» надано порівняльну таблицю, в якій на позиції 1, 5, 21, 32, 64, 84, 87 не зазначено технічні характеристики.
«Учасник ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» у наданій порівняльній таблиці по всіх позиціях посилається на технічні паспорти або інші документи, які мають вичерпні технічні характеристики, що повністю вдовольняє встановлені вимоги тендерної документації»;
Крім того, документи, які підтверджують якість товару не ідентифікуються з найменуванням запропонованого товару зазначеного в порівняльній таблиці, а саме: в позиціях 18 та 19 зазначено найменування запропонованих товарів «замок дверей шахти лівий (400 кг)», «замок дверей шахти правий (400 кг)», в технічному паспорті зазначено найменування «замок каретки дверей шахти 0411.46.11.90 (400 кг), позиція 41 має найменування в технічному паспорті «Ролик каретки дверей в складі з втулкою ексцентричною (контролик) 400А.06.05.146-ОИ» на відміну від найменування в порівняльній таблиці - «Ролик каретки дверей в складі з втулкою ексцентричною на 320 кг» (в технічному паспорті не зазначено про вагу 320 кг). Аналогічно за позицією 42 (технічний паспорт не містить інформації про вагу 400 кг).
«Найменування, зазначені Учасником в порівняльній таблиці по позиціях 18 та 19 та найменування, які зазначаються по технічному паспорту є аналогічними.
Також, по позиціях 41 та 42 найменування, що зазначені в технічних паспортах є еквівалентом найменувань, що зазначені в порівняльній таблиці.»
Щодо позицій 46, 47, 48 в порівняльній таблиці наведено найменування «Релє ЛОГІКА-310, - 110 В», «Релє ЛОГІКА-311, - 110 В», «Релє ЛОГІКА-312, - 110 В», що не відповідає найменуванню зазначеному в технічному паспорті (Елементи управління серії ЛОГІКА И -310,311,312).
«Найменування, зазначені Учасником в порівняльній таблиці по позиціях 46, 47, 48 є еквівалентом найменувань, що зазначені в порівняльній таблиці.
Щодо позицій 46, 47 та 48 у порівняльній таблиці зазначено найменування:
• «Реле ЛОГІКА-310, -110 В»,
• «Реле ЛОГІКА-311, -110 В»,
• «Реле ЛОГІКА-312, -110 В».
Разом з тим, у технічному паспорті виробника наведено найменування «Елементи управління серії ЛОГІКА И-310, 311, 312».
Різниця у найменуванні зумовлена тим, що в порівняльній таблиці використано комерційне позначення виробу, яке застосовується постачальником, тоді як у технічному паспорті зазначене заводське (технічне) позначення серії.
Водночас повідомляємо, що зазначені позиції є еквівалентними та повністю відповідають технічним характеристикам, вимогам та параметрам, викладеним у технічній документації. Технічні показники обох найменувань ідентичні, що підтверджується відповідними паспортами та технічними даними.»
Найменування позиції 65, 66 в таблиці також не відповідають технічним паспортам-сертифікатам. Крім того, в позиції 65 технічної специфікації зазначено товар, що є предметом закупівлі, а саме: Пружина ДК 320, однак в паспорті-сертифікаті наведено технічні характеристики ДК 302, що не відповідає технічній специфікації.
«Різниця у найменуванні позиції 65 зумовлена тим, що в порівняльній таблиці використано комерційне позначення виробу «Пружина ДК 320» (пружина дверей кабіни для ліфта вантажопідйомністю 320 кг), яке застосовується постачальником, тоді як у паспорті-сертифікаті зазначене заводське (технічне) найменування «Пружини С.125.039». Зазначені позиції є еквівалентними та повністю відповідають технічним характеристикам, вимогам та параметрам, викладеним у технічній документації. Технічні показники ідентичні, що підтверджується відповідними паспортами, технічними даними та класифікатором запасних частин до ліфтів, характеристика «302» стосується довжини пружини».
«Різниця у найменуванні позиції 66 зумовлена тим, що в порівняльній таблиці використано комерційне позначення виробу «Пружина ДК 500» (пружина дверей кабіни для вантажного ліфта вантажопідйомністю 500 кг), яке застосовується постачальником, тоді як у паспорті-сертифікаті зазначене заводське (технічне) найменування «Ліфтова дверна пружина вантажного ліфта». Зазначені позиції є еквівалентними та повністю відповідають технічним характеристикам, вимогам та параметрам, викладеним у технічній документації. Технічні показники ідентичні, що підтверджується відповідними паспортами та технічними даними».
Також, на позиції 56-61 (Підшипники), у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності надано сертифікат якості термін дії якого закінчився 20.02.2023 та лист про пролонгацію. Однак зазначений сертифікат не може бути пролонговано, через виключення в Постанові № 314 підпункти 4 та 5 пункту 1 від 14.03.2025. Надати пояснення щодо невиявлення зазначених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ»
«Замовником не було окремої вимоги у тендерній документації стосовно терміну дії сертифікатів якості, сертифікатів відповідності або іншого документу на момент подачі тендерної пропозиції.
Відтак, Учасник виконав умову тендерної документації, тому Замовник мав усі підстави визнати учасника таким, що відповідає вимогам».
Враховуючи вищезазначене, Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» підтверджує дотримання норм чинного законодавства при проведенні процедури закупівлі.
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» є критично важливим об’єктом для функціювання економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період згідно Розпорядження Харківської обласної військової адміністрації від 10.02.2025 року №80 В «Про визначення підприємств, установ, організацій критично важливими для функціювання економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період».
У зв’язку із вищезазначеним, для забезпечення безперебійної роботи підприємства та надання якісних послуг, оперативного реагування та для виконання поточних завдань, зрив процесу забезпечення послугами у подальшому, є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян.