-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Ноутбук 30213100-6 Портативні комп’ютери
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника та з метою реалізації публічного інвестиційного проєкту: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», що фінансується в межах інструменту Ukraine Facility
Завершена
678 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1c89029db70e435dbcfbc83dae21f34d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2025 00:00
Період моніторингу:
01.12.2025 11:07 - 23.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2025 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.12.2025 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-11-14-009171-a 14.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Н. В. встановлено порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.11.2025 №90 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Запухляк Наталія Володимирівна (далі – ФОП Запухляк Н. В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.11.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2025 року, договір про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108 на суму 675 200,00 грн без ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 05.12.2025 року, від 08.12.2025 року, від 11.12.2025 року.
Відповідно до інформації зазначеної Замовником в ТД досліджувана процедура закупівлі співфінансується Європейським Союзом та здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Згідно з пунктом 83 Особливостей у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 Особливостей, а також інформацію про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; -документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців; -інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); -інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/ співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
Поряд з цим, абзацом десятим пункту 28 Особливостей передбачено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
Замовником в електронній системі закупівель розміщено Додаток 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до ТД. Однак вимоги, передбачені пунктом 83 Особливостей, щодо подання переможцем торгів вищевказаних документів та інформації у даному додатку відсутні, чим порушено норми абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей при складанні Замовником тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Н. В. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 84 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 Особливостей, а також у разі, коли переможець процедури закупівлі: не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами.
Абзацом дев’ятим пункту 83 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель згідно з абзацами десятим – чотирнадцятим пункту 83 Особливостей:
- документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом;
- документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців;
- інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі);
- інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання);
- інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання).
Проте, у визначений Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ФОП Запухляк Н. В. шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей не надано. Слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.11.2025 року.
Таким чином, на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Запухляк Н. В. через те, що переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, а визначив ФОП Запухляк Н. В. переможцем торгів і уклав з ним договір про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.12.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо ненадання учасником-переможцем ФОП Запухляк Н. В. протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформації, передбаченої абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей. Замовником 08.12.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Запухляк Н.В. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «14.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі Ноутбук під час яких було подано одну тендерну пропозицію ФОП Запухляк Наталія Володимирівна 18.11.2025 та 19.11.2025 учасник процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 24.11.2025р. ФОП Запухляк Наталія Володимирівна був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день вона оприлюднила усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Отже, на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 30.11.2025 року. Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати: Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам; сертифікат (або декларацію) про країну походження товару; оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility».
Період усунення порушень:
15.12.2025 15:57 - 30.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2025 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державний навчальний заклад «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» за результатами вивчення інформації, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляє наступне.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Наталія Володимирівна встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84, тому що переможець процедури закупівель повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документацію, яка вимагається наведеними вище пунктами особливостей.
Вивчивши висновок, замовник прийшов до висновку про неможливість розірвання договору з таких підстав:
2. Ноутбуки є одним з ключових елементів навчально-практичного центру енергетичних технологій ліцею, який спів фінансується програмою інвестиційного проєкту в межах інструменту «Ukraine Fasility». Згідно цієї програми виділені на навчально-практичний центр кошти мають бути освоєні до кінця 2025 року, а тому розірвавши договір на ключові елементи центру, ліцей фактично не зможе його створити, а закуплене нами другорядне обладнання та матеріали для центру не дадуть можливості реалізувати проєкт.
Крім того, постачальник ФОП Запухляк Наталія Володимирівна виконала належним чином всі умови договору, поставивши ноутбуки. Головним управлінням Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області здійснено оплату за поставлений товар (платіжна інструкція). Відповідно пунку 8 і 6 Договору ми не маємо можливості розірвати договір з наведеної у висновку підстави в односторонньому порядку.
У зв’язку з вищезазначеним, виконати рішення викладене у висновку здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, що зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю неможливо.
Дата публікації звіту:
22.12.2025 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
64e895424c5849278aef2575f03b0745
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ноутбук 30213100-6 Портативні комп’ютери» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-14-009171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
8fe8af8579b1411d92c9279006eb231d
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-14-009171-a
Дата опублікування:
05.12.2025 16:17
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 30213100-6 Портативні комп’ютери (Ноутбук) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-14-009171-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами) Замовником запланована Процедура закупівлі щодо виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору та проведено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення на підставі моніторингу закупівельних цін на даний вид товару в електронній системі закупівель попередніх закупівель, з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами внесеними згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 649 «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.02.2023 № 904 «Про затвердження Змін до наказів Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та від 17.08.2020 № 1572», на підставі моніторингу закупівельних цін на даний вид товару в електронній системі закупівель (prozorro.gov.ua) попередніх закупівель, в межах субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору на 2025 рік, що фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 678 000,00 грн з ПДВ (Шістсот сімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
ноутбук
Назва предмета закупівлі: Портативні комп’ютери за ДК 021:2015 – 30213100-6
Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-11-14-009171-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Процесор:
кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – не менше ніж 6; кількість потоків – не менше ніж 8; максимальна тактова частота – не менше ніж 4,4 GHz; кеш пам’ять – не менше ніж 10 MB;
Корпус:
форм-фактор – мобільний комп'ютер з клавіатурою (ноутбук).
Оперативна пам'ять:
об'єм пам'яті – не менше ніж 16 GB;
тип пам’яті – не нижче ніж DDR4;
частота пам’яті – не менше ніж 3200 MHz;
накопичувач SSD:
об'єм SSD – не менше ніж 1 TB;
форм-фактор – M.2 NVMe;
Графічний адаптер:
дискретний або інтегрований;
апаратна підтримка DirectX – не нижче версії 12.X (де X – цифра від 0 до 9);
апаратна підтримка OpenGL – не нижче версії 4.X (де X – цифра від 0 до 9);
Відеомонітор:
інтегрований з корпусом;
розмір діагоналі – не менше ніж 15,6 дюймів;
розширення екрану – не менше ніж 1920х1080;
тип матриці – IPS або VA;
кут огляду по вертикалі/горизонталі – не менше ніж 178/178° («°» - градус);
Веб-камера:
інтегрована у корпус;
фронтальна – з роздільною здатністю не менше ніж 720p (1280х720) з механічною шторкою для закриття об’єктиву камери;
Батарея:
ємністю не менше ніж 40 Wh;
звуковий адаптер:
інтегрований;
інтегровані мікрофон та динаміки
мережевий інтерфейс бездротової мережі:
інтегрований Wi-Fi, з підтримкою стандартів IEEE – не гірше 802.11ax;
інтегрований Bluetooth версії не нижче ніж 5.X (де X – цифра від 2 до 3).
мережевий адаптер Ethernet:
інтегрований, з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T.
зовнішні інтерфейси (вбудовані в корпус, без застосування зовнішніх розгалужувачів):
не менше ніж 3 порти USB Type A версії не нижче 3.X (де X – цифра від 0 до 2);
не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.X (де X – цифра від 1 до 2) з підтримкою передачі даних не менше ніж 10 Гбіт/с, з підтримкою Power Delivery (PD) та DisplayPort (DP);
не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45);
не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI;
не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm);
не менше ніж 1 порт для зчитування карт пам’яті;
Безпека:
має бути наявний вбудований TPM модуль, що реалізований за допомогою окремого фізичного елемента материнської плати (без реалізації ТРМ модуля шляхом програмної емуляції), що забезпечує захист збереженої інформації.
має бути наявний замок типу Kensington lock;
клавіатура:
повнорозмірна, інтегрована у корпус, латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів, з підсвіткою;
Операційна система:
попередньо встановлена ОС Microsoft Windows версії не нижче 11 Pro з технологією активації ОЕМ activation 3.0, пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; можливість динамічного оновлення дистанційно;
наявність дистанційного робочого столу.
Гарантія та сервіс:
• Гарантія від виробника – не менше 12 місяців
Походження товару:
Країна походження товару повинна входити до переліку прийнятних країн відповідно до вимог інструменту Ukraine Facility.
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі аналізу ринку щодо цін (додаток 1).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року Nº 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на нашому веб-сайті за адресою https://kplsp.com.ua/
3. Джерелами фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility»
- Постанова КМУ від 15.11.2024р. №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility джерелом фінансування закупівель обладнання є кошти місцевого бюджету та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility»
- Розпорядження №225 від 04.06.2025р «Про врахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році»
- Розорядження №260, 30.06.2025р. «Про перерозподіл видатків обласного бюджету» (Додаток 3)
4. Обсяги фінансування цієї закупівлі Надати на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility підтверджується такими документами (Додаток 4)
Номер:
ef2bef317ede41afba904a9b8f2d43b9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ноутбук 30213100-6 Портативні комп’ютери» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-14-009171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Чи враховано Замовником, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Запухляк Наталія Володимирівна, що у визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто після 24 листопада 2025 року, учасником-переможцем ФОП Запухляк Наталія Володимирівна документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 84 Особливостей, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель не надано ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
2841e3a8ef0b4fcb8c25f764090ce4c0
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-14-009171-a
Дата опублікування:
08.12.2025 16:19
Опис:
14.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі Ноутбук під час яких було подано одну тендерну пропозицію ФОП Запухляк Наталія Володимирівна 18.11.2025 та 19.11.2025 учасник процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 24.11.2025р. ФОП Запухляк Наталія Володимирівна був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день вона оприлюднила усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Отже на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 30.11.2025 року.
Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати:
• Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам;
• сертифікат (або декларацію) про країну походження товару;
• оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility.
Номер:
5339ddf580ab48efa01a956063b249e7
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2025 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ноутбук 30213100-6 Портативні комп’ютери» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-14-009171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 №925, умовами надання субвенції є: - співфінансування не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством.
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 05.12.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2025 повторно просимо надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме: зазначити суму субвенції з державного бюджету за кодом бюджетної програми 0611222 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на дану закупівлю та суму коштів виділених з місцевого бюджету. Додатково зазначити суму у відсотковому співвідношенні по відповідних бюджетах до очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
5a832b1d4f6040f1a06f877ea795c280
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-14-009171-a
Дата опублікування:
11.12.2025 17:00
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 09 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 30213100-6 Портативні комп’ютери (Ноутбук) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-14-009171-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Джерелами фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету КПКВК 0611221 в сумі 1 969 600,00 грн.(30%) та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility» субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за кодом бюджетної програми (КПКВК) 0611222 в сумі 4 267 200,00 грн.( 70%) та інші джерела спів фінансування 328 100,00 грн. Загальна вартість проєкту 6 564 900,00 грн.:
- Постанова КМУ від 15.11.2024р. №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility джерелом фінансування закупівель обладнання є кошти місцевого бюджету та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility»
- Розпорядження №225 від 04.06.2025р «Про врахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році» код бюджетної програми 0611222 Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
- Розорядження №260, 30.06.2025р. «Про перерозподіл видатків обласного бюджету» код бюджетної програми 0611221 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору.
Першочергове використання коштів співфінансування Порядком та умовами надання субвенції, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 925 з урахуванням всіх змін не передбачено. Вимога, щодо обов’язкового попереднього спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням Постановою Кабінетів Міністрів від 25.10.2024 року № 1208 виключена з Порядку та умов надання субвенції, крім того жодні з Порядків та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не передбачають вимог щодо одночасного використання коштів по субвенціях та співфінансування та одночасного подання платіжніх інструкцій на проведення видатків по субвенції та співфінансуванню.