• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Ноутбук 30213100-6 Портативні комп’ютери

Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника та з метою реалізації публічного інвестиційного проєкту: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», що фінансується в межах інструменту Ukraine Facility

Завершена

678 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1c89029db70e435dbcfbc83dae21f34d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.12.2025 11:07 - 23.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.12.2025 №77-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.12.2025 №77-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-11-14-009171-a 14.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Н. В. встановлено порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.11.2025 №90 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Запухляк Наталія Володимирівна (далі – ФОП Запухляк Н. В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.11.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2025 року, договір про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108 на суму 675 200,00 грн без ПДВ, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 05.12.2025 року, від 08.12.2025 року, від 11.12.2025 року. Відповідно до інформації зазначеної Замовником в ТД досліджувана процедура закупівлі співфінансується Європейським Союзом та здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Згідно з пунктом 83 Особливостей у тендерній документації замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 Особливостей, а також інформацію про те, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; -документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців; -інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); -інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/ співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Поряд з цим, абзацом десятим пункту 28 Особливостей передбачено, що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Замовником в електронній системі закупівель розміщено Додаток 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до ТД. Однак вимоги, передбачені пунктом 83 Особливостей, щодо подання переможцем торгів вищевказаних документів та інформації у даному додатку відсутні, чим порушено норми абзацу десятого пункту 28 та пункту 83 Особливостей при складанні Замовником тендерної документації. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Н. В. встановлено наступне. Відповідно до пункту 84 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту 44 Особливостей, а також у разі, коли переможець процедури закупівлі: не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, або інформація, передбачена абзацами тринадцятим та чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, подана з порушенням вимог, визначених такими абзацами. Абзацом дев’ятим пункту 83 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель згідно з абзацами десятим – чотирнадцятим пункту 83 Особливостей: - документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; - документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців; - інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); - інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Проте, у визначений Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ФОП Запухляк Н. В. шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей не надано. Слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.11.2025 року. Таким чином, на порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Запухляк Н. В. через те, що переможець процедури закупівлі не подав інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, а визначив ФОП Запухляк Н. В. переможцем торгів і уклав з ним договір про закупівлю товарів від 02.12.2025 №UF 108. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.12.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо ненадання учасником-переможцем ФОП Запухляк Н. В. протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформації, передбаченої абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей. Замовником 08.12.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Запухляк Н.В. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «14.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі Ноутбук під час яких було подано одну тендерну пропозицію ФОП Запухляк Наталія Володимирівна 18.11.2025 та 19.11.2025 учасник процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 24.11.2025р. ФОП Запухляк Наталія Володимирівна був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день вона оприлюднила усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Отже, на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 30.11.2025 року. Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати: Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам; сертифікат (або декларацію) про країну походження товару; оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility».
Період усунення порушень: 15.12.2025 15:57 - 30.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2025 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державний навчальний заклад «Коломийський професійний ліцей сфери послуг» за результатами вивчення інформації, викладеної у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляє наступне. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Запухляк Наталія Володимирівна встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44, абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84, тому що переможець процедури закупівель повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документацію, яка вимагається наведеними вище пунктами особливостей. Вивчивши висновок, замовник прийшов до висновку про неможливість розірвання договору з таких підстав: 2. Ноутбуки є одним з ключових елементів навчально-практичного центру енергетичних технологій ліцею, який спів фінансується програмою інвестиційного проєкту в межах інструменту «Ukraine Fasility». Згідно цієї програми виділені на навчально-практичний центр кошти мають бути освоєні до кінця 2025 року, а тому розірвавши договір на ключові елементи центру, ліцей фактично не зможе його створити, а закуплене нами другорядне обладнання та матеріали для центру не дадуть можливості реалізувати проєкт. Крім того, постачальник ФОП Запухляк Наталія Володимирівна виконала належним чином всі умови договору, поставивши ноутбуки. Головним управлінням Державної казначейської служби України в Івано-Франківській області здійснено оплату за поставлений товар (платіжна інструкція). Відповідно пунку 8 і 6 Договору ми не маємо можливості розірвати договір з наведеної у висновку підстави в односторонньому порядку. У зв’язку з вищезазначеним, виконати рішення викладене у висновку здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, що зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю неможливо.
Дата публікації звіту: 22.12.2025 14:57

Запити/Пояснення