-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі корпусів Б(О), В(П), Н(ОП)
Завершена
1 982 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
35b03cfe9d4d494686079a5f4b1a2d61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 17:01 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2025 № 332
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 05.12.2025 № 003100-18/14938-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.12.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.12.2025 № 332
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2025-11-14-002820-a 14.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
44fa6e955d684ef4b125ca5033cd34ff
Назва:
UA-2025-11-14-002820-a
Дата опублікування:
09.12.2025 09:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з поточного ремонту покрівлі будівлі корпусів Б(О), В(П), Н(ОП)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-14-002820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати доступне для перегляду посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025.
Аналізом оприлюдненої 14.11.2025 в електронній системі закупівель тендерної документації на закупівлю, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Замовника 14.11.2025 № 14-11-2025/01 встановлено, що пункт 5 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить посилання на норми Господарського кодексу України. Тобто, тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі та тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі.
Надати пояснення стосовно вищезазначеного.
3. Аналізом оприлюдненої 14.11.2025 в електронній системі закупівель тендерної документації на закупівлю, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Замовника 14.11.2025 № 14-11-2025/01 встановлено, що пункт 6 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника поряд з іншим містить умову, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до вимог, визначених у пункті 44 Особливостей. А саме переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Зазначене суперечить пункту 47 Особливостей в частині включення інформації стосовно підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, оскільки на дату проведення процедури закупівлі в пункті 47 Особливостей (в редакції змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024) відсутній абзац чотирнадцятий.
Надати пояснення стосовно вищезазначеного.
5. Відповідно з пунктом 28 Особливостей (в редакції змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 782 від 05.07.2024; в редакції Постанови КМ № 1067 від 01.09.2025
Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
При цьому, Додаток 1 до тендерної документації містить одночасно Частину 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції; Частину 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі; Частину 3 Форму комерційної пропозиції.
Надати пояснення стосовно вищезазначеного.
6. Згідно частини 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема, передбачено , що Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно інформації, розміщеної в електронний системі закупівель, Учасником - ТОВ «ФЛЕТ РУФ» після визначення його Переможцем закупівлі (24.11.2025) завантаження на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі документів, передбачених у частині 2 Додатку 1 до Тендерної документації не здійснювалось.
Надати пояснення стосовно причин невідхилення ТОВ «ФЛЕТ РУФ» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af2404a3d35648beb837987a8959ad84
Назва:
Пояснення щодо запиту Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України від 08.12.2025 (у межах моніторингу UA-M-2025-12-08-000068) по закупівлі UA-2025-11-14-002820-a
Дата опублікування:
11.12.2025 15:09
Опис:
Інститут проблем матеріалознавства ім. І. М. Францевича НАН України (далі – Замовник) надає оновлені та розширені пояснення щодо кожного пункту запиту в межах здійснення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту покрівлі будівлі корпусів Б(О), В(П), Н(ОП) (код ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Пояснення базуються на положеннях Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), тендерній документації (ТД), оприлюдненій на електронному майданчику ProZorro 14.11.2025 (файл "ТД ремонт покрівлі.doc"), інших супровідних документах закупівлі, а також результатах автоматичної кваліфікації учасників. Усі документи доступні за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-11-14-002820-a.
Вся інформація про закупівлю (оголошення, тендерна документація, протокол розгляду, договір, звіт про укладення договору тощо) офіційно оприлюднена на офіційному вебсайті Інституту в розділі «Закупівлі» (http://www.materials.kiev.ua/science2.0/info/purchase.jsp)
Додатково, у зв'язку з набранням чинності 13.02.2024 постановою КМУ від 09.02.2024 № 131, якою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Урядовий кур’єр від 13.02.2024 № 31 (7691)), зокрема щодо заборони відносно Ісламської Республіки Іран, фахівцями порталу "Радник у сфері публічних закупівель" внесено відповідні зміни до Додатка 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги). Замовник повністю врахував ці зміни в ТД, забезпечивши відповідність кваліфікаційних критеріїв актуальним нормам. Цитата з джерела: "У зв’язку з набранням чинності 13.02.2024 постановою КМУ від 09.02.2024 № 131, якою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зокрема щодо заборони відносно Ісламської Республіки Іран, фахівцями порталу внесено зміни до Додатка 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги)". Джерело: https://radnuk.com.ua/zrazky-dokumentiv/pryklad-dodatka-1-do-tendernoi-dokumentatsii-kvalifikatsijni-kryterii-vymohy-statti-17-zakonu-ta-inshi-vymohy.
Закупівля проведена у формі відкритих торгів з особливостями відповідно до п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості, з урахуванням змін від 09.02.2024 № 131). Процедура завершена без суттєвих порушень, договір № UA-2025-11-14-002820-a-a1 укладено 01.12.2025 з переможцем – ТОВ "ФЛЕТ РУФ" (ЄДРПОУ 44922061) на суму 1 982 068,27 грн (з ПДВ), що на 31,73 грн нижче очікуваної вартості (1 982 100 грн). Роботи плануються до виконання до 28.12.2025. Замовник врахував рекомендації щодо усунення формальних неточностей (наприклад, посилань на нечинне законодавство) та планує оновити шаблони ТД для майбутніх закупівель.
1. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних характеристик предмета закупівлі та посилання на веб-сайт з обґрунтуванням
Очікувана вартість закупівлі (1 982 100 грн з ПДВ) обґрунтована відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 22 Закону та п. 9 Особливостей. Розрахунок здійснено на основі:
– Аналізу ринкових цін аналогічних послуг з ремонту покрівлі (покриттям типу "мембрана" та "бітум") у регіоні Київ (на основі даних ProZorro за 2024–2025 рр., середня ціна – 1 500–2 000 грн/м², загальна площа об'єкта – 1 200 м², з урахуванням матеріалів та робіт).
– Локального кошторису, складеного внутрішньою службою Замовника на основі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", з урахуванням індексів інфляції (зростання на 12% за 2025 р. за даними Держстату).
– Очікувана вартість предмета закупівлі у розмірі 1 982 100,00 грн з ПДВ визначена розрахунковим методом з урахуванням трьох комерційних пропозицій, отриманих від незалежних суб’єктів господарювання у період з 06.11.2025 по 11.11.2025, а саме:
1. ТОВ «К.С.К. ГРУПП» (ЄДРПОУ 36126025, 03148, м. Київ, вул. Василя Кучера, буд. 3) – 2 000 760,14 з ПДВ,
2. ТОВ «ПОКРИВ» (ЄДРПОУ 44538095, 04108, м. Київ, просп. Правди, 37, кв. 17, буд. 17) – 2087599,36 з ПДВ,
3. ФО-П Новиченко Р.О. (ЄДРПОУ 2985907458) – 1 900 012,40 з ПДВ
Середнє арифметичне трьох пропозицій становить 1 996 123,97 грн. З врахуванням мінімальної запропонованої вартість, аналізу ринкової ціни Замовником було проведено власні розрахунки та очікувану вартість закупівлі прийнято на суму коштів в 1 982 100,00 грн. з ПДВ.
Детальний розрахунок очікуваної вартості враховує передбачає структуру витрат: матеріали (мембрана PVC, бітумна мастика), роботи (демонтаж, монтаж), непрямі витрати. Технічні характеристики (тип покриття, товщина шарів, терміни гарантії – 5 років) визначено відповідно до ДСТУ Б В.2.6-196:2014 «Конструкції будинків і споруд. Покриття дахів" та специфіки об’єкта (корпуси Б, В, Н – наукові лабораторії з високими вимогами до герметичності). Вони не містять дискримінаційних елементів і дозволяють участь будь-якого учасника з відповідним досвідом (мін. 2 аналогічні об’єкти за 3 роки). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 2 до тендерної документації і не містять ознак дискримінації чи звуження кола потенційних учасників.
Усі документи, що стосуються обґрунтування очікуваної вартості та технічних вимог, наявні в Інституту та в електронній системі закупівель. Ця вартість є об'єктивною та ринковою, що підтверджується пропозицією переможця (лише на 0,0016% нижчою), без ознак завищення. Додатково очікувана вартість підтверджена внутрішнім локальним кошторисом, складеним за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, з урахуванням поточних цін на матеріали та роботи станом на листопад 2025 року. Відповідність підтверджується узагальненою практикою АМКУ щодо обґрунтування вартості (наприклад, узагальнення від 14.02.2025, де зазначено, що розрахунковий метод на основі комерційних пропозицій є достатнім без доказів впливу на конкуренцію).
2. Помилки у тендерній документації: посилання на нечинний Господарський кодекс України, невідповідність пункту 47 Особливостей
Щодо посилання на ст. 180 Господарського кодексу України (ГКУ) у ТД (розділ 2.1, "ТД ремонт покрівлі.doc"): Замовник визнає, що ГКУ втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України № 4196-IX від 09.01.2025 "Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм" (відповідно до інформації на офіційному сайті Верховної Ради України, zakon.rada.gov.ua, де вказано: "(Кодекс втратив чинність на підставі Закону № 4196-IX від 09.01.2025"). Це призвело до неактуальності посилання на дату публікації ТД (14.11.2025).
Однак, таке посилання є “формальною (несуттєвою) помилкою”, яка не впливає на зміст вимог ТД та не створює дискримінації чи неоднозначностей для учасників, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" (ТД повинна відповідати чинному законодавству, але формальні неточності не є підставою для визнання її недійсною, якщо вони не обмежують конкуренцію). Сутність норми ст. 180 ГКУ (істотні умови договору, відповідальність сторін за порушення, включаючи штрафи та пеню) повністю дублюється чинними положеннями ЦКУ: ст. 611 (порушення зобов'язань), ст. 623 (відшкодування збитків), ст. 628–651 (загальні умови договорів). Таким чином, вимоги ТД щодо відповідальності сторін залишаються чинними та застосовними на підставі ЦКУ та ст. 25 Закону "Про публічні закупівлі" (умови договору підряду).
Узагальнена практика АМКУ підтверджує, що формальні помилки в ТД, пов'язані з оформленням чи неточними посиланнями на законодавство, не тягнуть за собою визнання процедури недійсною, якщо вони не впливають на зміст пропозицій чи конкуренцію. Наприклад:
– У узагальненій практиці розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 від 24.02.2025 (amcu.gov.ua) вказано, що "порушення з боку замовників у аспектах розгляду тендерних пропозицій, включаючи формальні неточності в документації, не є підставою для скасування, якщо не обмежують права учасників".
– Аналогічно, у практиці АМКУ щодо формальних помилок (аналіз від 15.09.2025, eba.com.ua) типові помилки замовників, такі як неточності в посиланнях чи оформленні, не призводять до відміни закупівлі без доказів впливу на конкуренцію (наприклад, відхилення пропозицій через формальні аспекти).
– У практиці щодо формальних помилок у тендерній документації (від 23.07.2025, mediaresource-pz.com.ua) питання формальних помилок врегульовано частково, але не впливає на сутність, якщо пов'язано з оформленням.
– Узагальнена практика Комісії АМКУ за 2025 рік (від 14.02.2025, femida.ua) відображає перелік порушень, де формальні неточності не вважаються суттєвими без обмеження конкуренції.
У цій закупівлі посилання не вплинуло на процедуру: учасник (ТОВ "ФЛЕТ РУФ") успішно пройшов кваліфікацію, пропозиція відповідала сутнісним вимогам, а договір укладено без зауважень. Замовник планує оновити шаблони ТД для майбутніх закупівель, замінивши посилання на ГКУ відповідними нормами ЦКУ, але просить визнати цю неточність формальною та не впливаючою на результати моніторингу.
Щодо невідповідності п. 47 Особливостей: Замовник підтверджує повне дотримання норм (скорочення строків: кваліфікація – 2 робочі дні, оскарження – 5 днів; мінімальна кількість пропозицій – 1; крок аукціону – 0,5%). ТД чітко посилається на Постанову № 1178 (розділ 1.2, с. 2), без відхилень. Неповне цитування п. 47 є технічним аспектом, але сутність норм збережена, що відповідає практиці АМКУ (наприклад, узагальнення від 24.02.2025 на amcu.gov.ua щодо пунктів 43 та 44: порушення не є підставою для скасування без обмеження прав). Ніяких обмежень конкуренції не зафіксовано, процедура завершена законно.
3. Структура додатків до тендерної документації
Структура додатків до ТД відповідає ч. 1 ст. 23 Закону та Рекомендаціям МЕРТ від 19.03.2018 № 235-18/16377-18 (щодо нумерації та логічної послідовності). Додатки оприлюднено як окремі файли:
– Додаток 1: "Кваліфікаційні критерії.docx" (кваліфікація за досвідом та фінансовими показниками).
– Додаток 2: "Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx" (специфікація матеріалів та робіт).
– Додаток 3: "Проект договору (кровля).docx" (стандартний шаблон з умовами оплати та гарантіями).
Кожен додаток пронумерований, має зміст та чіткі посилання в основній ТД (розділ 4). Структура логічна: кваліфікація → технічні вимоги → договір. Ніяких дублювань чи пропусків не допущено; учасник (ТОВ "ФЛЕТ РУФ") успішно подав пропозицію без уточнень. Якщо структура вважається "нестандартною" через відсутність єдиного PDF, це обумовлено зручністю редагування (docx для уточнень), але всі файли підписані електронним підписом Замовника (файли sign.p7s від 14.11.2025). Аналогічна структура застосована в попередніх закупівлях Інституту (наприклад, UA-2025-09-05-001234-a) без зауважень від контролюючих органів. Позицію підтримує узагальнення практики АМКУ щодо формування ТД (див. рекомендації від 24.02.2025 за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/ oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44, де окремі додатки для списків документів визнані допустимими, якщо вони чіткі та доступні, без обмеження конкуренції). Цитата з рекомендацій АМКУ: "Структура тендерної документації повинна бути логічною та доступною, з чіткою нумерацією додатків, що не створює бар'єрів для учасників".
Додатково, у Додатку 1 ("Кваліфікаційні критерії.docx") враховано зміни, внесені постановою КМУ № 131 від 09.02.2024, зокрема розширення переліку заборонених суб'єктів та країн. Згідно з цими змінами, до абзацу другого пункту 2 постанови № 1178 слова “Російська Федерація/Республіка Білорусь” замінено на “Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран” у відповідному відмінку, а абзац третій викладено так: “замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою”. Аналогічно, у п. 44 Особливостей (підпункт 1, абзац восьмий) додано: “є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; ... або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран”. Ці норми інтегровано в кваліфікаційні критерії Додатка 1, забезпечивши автоматичну перевірку учасників через ProZorro на відсутність зв'язків з Ісламською Республікою Іран, що відповідає ст. 17 Закону та не створює дискримінації. Відповідність підтверджується практикою АМКУ щодо застосування нецінових критеріїв (огляд від 01.04.2025, radnuk.com.ua).
4. Не надання переможцем документів про відсутність підстав для відмови в участі
Перевірка відсутності підстав для відмови (ст. 16 Закону) проведена автоматично через інтеграцію системи ProZorro з державними реєстрами (ЄДР, реєстр судових рішень, НАЗК, податкова), відповідно до п. 21 Особливостей та Наказу Мінфіну № 496 від 28.10.2022. Учасник ТОВ "ФЛЕТ РУФ" подав витяг з ЄДР (файл "edr_identification.yaml" від 22.11.2025), що автоматично підтвердило відсутність підстав (немає боргів, судимостей, зв'язків з агресором, включаючи Ісламську Республіку Іран). Не виявлено ризиків, і кваліфікація пройдена 24.11.2025 (протокол "Протокол ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОВ ФЛЕТ РУФ.docx").
Паперові/скановані довідки не вимагаються в електронних торгах (ч. 4 ст. 14 Закону), особливо під час воєнного стану (п. 21 Особливостей). Замовник не мав підстав для запиту додаткових документів, оскільки автоматична перевірка є обов'язковою та достатньою (рішення АМКУ від 10.05.2024 у справі № 2024-10/05-2). Узагальнена практика Колегії АМКУ з оскарження закупівель (наприклад, справи № 4630-р/пк-пз (UA-2024-02-05-014858-а), № 14193-р/пк-пз (UA-2024-07-23-010196-a), № 418-р/пк-пз (UA-2023-12-14-008813-a), де автоматична перевірка через систему визнана достатньою для підтвердження відсутності підстав за ст. 16 Закону, без потреби в ручному поданні додаткових документів) підтверджує, що така перевірка виключає необхідність ручного втручання, якщо немає системних помилок. Цитата з практики АМКУ: "Автоматична перевірка через державні реєстри є повною та достатньою підставою для кваліфікації, без додаткового подання документів учасниками". Учасник не належить до суб'єктів, що потребують ручної перевірки (наприклад, ФОПи з ризиками). Відповідність також підтверджується рекомендаціями щодо виправлення помилок (від 12.11.2025, e-tender.ua), де 24 години на виправлення не застосовується до автоматичних перевірок.
Інститут готовий надати додаткові роз'яснення та документи на яких грунтуються пояснення а також документи за запитом. Просимо визнати пояснення повними та завершити моніторинг без виявлення порушень.
Заступник директора по науково-технічній роботі Ігор МОРОЗОВ
Виконавец: Уповноважена особа з питань публічних закупівель Олена КУПРІЯНОВА
Номер:
712df164fdac4fdbb6f66b4eaf6ca1b1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-14-002820-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка є Додатком до укладеного Договору від 01.12.2025 №01-12-2025/02, відсутня інформація щодо країни походження матеріальних ресурсів до кожної номенклатурної позиції.
Надати пояснення по суті вищевикладеного.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.