-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Завершена
5 937 124.00
UAH з ПДВ
Номер:
38067a3dcccb4b0cb0e3a2022a36b5ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-05-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2025 00:00
Період моніторингу:
05.12.2025 18:11 - 27.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2025 № 330
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.12.2025 № 330
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2025-11-13-016693-a 13.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2c57b75c6b3c4e1e81538e9fa65dc924
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.12.2025 17:05
Опис:
Протокол № 25/12/08/1
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ
м. Вінниця 08 грудня 2025 року
Порядок денний:
1. Про надання пояснення з власної ініціативи до органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо розірвання договору.
3. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-12-05-000009.
05.12.2025 18:11 через електронну систему закупівель було оприлюднено РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ.
Надання пояснень з власної ініціативи:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-016693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба наданні пояснень з власної ініціативи, а саме:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб ХНУВ, розмір витрат здійснено та визначено його очікувану вартість шляхом моніторингу цін у відкритих джерелах та коменційних пропозиціях.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
https://univd.edu.ua/files/articles/163308/131125_potochnyi_remont_idalni.pdf .
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651, 654 Цивільного кодексу України з метою усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель розірвати (припинити дію) договору.
Відповідно до пункту 4 Особливостей у разі розірвання договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону.
Під час розгляду третього питання порядку денного:
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи).
Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель розірвання Договору, оприлюднити додаткову угоду на розірвання та оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення з власної ініціативи вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити додаткову угоду на розірвання Договору.
3. Оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю
Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу
____________________
(підпис)
Тетяна ЛЕОНОВА
Номер:
060178926c434537a6feb73c79dc5290
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 19:57
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-016693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати пояснення щодо причин невідхилення переможця процедури закупівлі ПП «Рослана» на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
3. Згідно Підпункту 4.1 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме : Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: встановленп вимога, що складені у програмному комплексі АВК-5 або Будівельні технології: Кошторис (в актуальній редакції на дату торгів) або сумісному з ним:- документи, що є додатками до проекту договору, а саме: договірна ціна - динамічна; графік виконання робіт; план фінансування.
Інформація має бути надана у сканованому вигляді у форматі *.pdf, за підписом керівника учасника і печаткою (в разі наявності) та за підписом сертифікованого інженера з кошторисної справи, засвідчені його печаткою.
При цьому Учасником ПП «Рослана» надана інформація (файли: договірна ціна pdf, та Додатки до договору pdf), яка не містить підпис сертифікованого інженера з кошторисної справи, та не засвідчена його печаткою.
Надати пояснення стосовно вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c0f1b3879643486a9bbf9d85f4fe7e2b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.12.2025 18:27
Опис:
Протокол № 25/12/11/1
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ
м. Вінниця 11 грудня 2025 року
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі - Закупівля} та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-12-05-000009.
08.12.2025 р. о 19:57 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі: Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-016693- а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати пояснення щодо причин невідхилення переможця процедури закупівлі ПП «Рослана» на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
3. Згідно Підпункту 4.1 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме : Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: встановленп вимога, що складені у програмному комплексі АВК-5 або Будівельні технології: Кошторис (в актуальній редакції на дату торгів) або сумісному з ним:- документи, що є додатками до проекту договору, а саме: договірна ціна - динамічна; графік виконання робіт; план фінансування. Інформація має бути надана у сканованому вигляді у форматі * .pdf, за підписом керівника учасника і печаткою (в разі наявності) та за підписом сертифікованого інженера з кошторисної справи, засвідчені його печаткою. При цьому Учасником ПП «Рослана» надана інформація (файли: договірна ціна pdf, та Додатки до договору pdf), яка не містить підпис сертифікованого інженера з кошторисної справи, та не засвідчена його печаткою.
Надати пояснення стосовно вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб ХНУВ, розмір витрат здійснено та визначено його очікувану вартість на підставі розробленої кошторисної документації та отриманої експертної оцінки.
2. Оцінка обставин на які ви посилаєтесь розглянута у протоколі № 25/12/08/1 від 08.12.2025 р., в результаті чого дію договору № 435 від 02.12.2025 було розірвано.
3. Оцінка обставин на які ви посилаєтесь розглянута у протоколі № 25/12/08/1 від 08.12.2025 р., в результаті чого дію договору № 435 від 02.12.2025 було розірвано.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу
____________________
(підпис)
Тетяна ЛЕОНОВА