-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів біології, кабінету хімії, кабінету фізики, кабінетів географії на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання)
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility Постачання Товару здійснюється за адресою, вказаною у Додатку 2 до тендерної документації в строк до 20 грудня 2025 року
Завершена
666 910.00
UAH з ПДВ
Номер:
f0d6f6b85a434088bf455ec69d1b6fb4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 15:03 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2025 № 124-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.11.2025 № 124-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-11-13-012807-a, 13.11.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d3318aaa80b74db69c9d754c136b5287
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 666 910,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-13-012807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надайте інформацію, щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- з урахуванням того, що закупівля здійснюється за кошти програми Ukraine facility, а очікувана вартість закупівлі становить 666 910,00 гривень, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3bb1e0885f2046218cd37fa77f3e4fb3
Назва:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі «Комплекти засобів навчання та обладнання для кабінетів біології, кабінету хімії, кабінету фізики, кабінетів географії на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6 Навчальне обладнання)» (ID: UA-2025-11-13-012807-a).
Дата опублікування:
04.12.2025 10:21
Опис:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме:
• методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку;
• шляхом пошуку інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Замовником здійснювався запит комерційних пропозицій від потенційних постачальників (комерційні пропозицій від постачальників додаються) та моніторинг і аналіз існуючого товару на ринку (моніторинг та аналіз цін додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були визначені відповідно діючого законодавства з урахуванням вимог Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно із інструментом Ukraine Facility та наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (зі змінами), а саме згідно Додатку 3 «Перелік та вимоги до засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку № 2 до тендерної документації. Потреба в товарові, що є предметом закупівлі, визначалася виходячи із аналізу потреб та запитів педагогічних працівників, які закріплені за кабінетами природничих наук, закладів загальної середньої освіти Карлівської міської ради.
Щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
На виконання пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради за посиланням:
https://osvita.karlivka-mrada.gov.ua/news/1763105503/
Щодо суми субвенції з державного бюджету та суми співфінансування з місцевого бюджету в рамках закупівлі за кошти програми Ukraine Facility:
Очікувана вартість закупівлі становить 666 910,00 грн., з яких:
- 546 910,00 грн. (п’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот десять гривень 00 коп.) субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»;
- 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) бюджетні кошти Карлівської міської територіальної громади, які виділені як «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»».
Номер:
cb3c89275548484497b717e9c41eca62
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2025 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 666 910,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-13-012807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- у пункті 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації замовником визначено, що «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей», однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (13 листопада 2025 року) абзац 14 пункту 47 виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Поясніть вказане.
- підпунктом 2 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено, що «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)», проте як свідчать дані електронної системи закупівель тендерна пропозиція учасника ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» (далі – учасник) не містить Кваліфікованого Електронного Підпису. Поясніть зазначене.
- вимогою Додатку 2 до тендерної документації визначено, що з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) у складі своєї пропозиції, серед іншого, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, які вказані в у Таблиці 2. На відповідність вищезазначеній вимозі учасник у складі тендерної пропозиції надав Порівняльну таблицю (файл: порівняльна таблиця.pdf), поясніть яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника в частині кількісної складової «Набору хімічного лабораторного для учнів», а саме визначення точної кількості пробірок (різні типи), флаконів із пробіркою та кришкою, паличок скляних, піпеток Пастера, трубок газовідвідних, пробок гумових, йоржиків для лабораторного посуду?
- пунктами 3.2 та 3.4 Додатку 2 до тендерної встановлено, що на підтвердження інформації про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати скановані копії документів, серед іншого, «копії рішень про проведення технічного нагляду/рішень щодо сертифікації» до сертифікатів на систему управління якості ISO 9001:2015 та систему екологічного управління ISO 14001:2015. На виконання вищезазначеної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надав Звіти про другий наглядовий аудит (файл: Сертифікати.pdf), а не рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, як це вимагалось замовником, поясніть зазначене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bfadbaa091f44d89be85ad8977d54cee
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2025 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 666 910,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-13-012807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Технологічні ІТ Рішення» на відповідність вимог пунктів 3.1, 3.3, 3.5 Додатку 2 до тендерної документації в частині «надання копій, чинних на кінцеву дату подання пропозицій, сертифікатів на систему управління якості ISO 9001:2015, систему екологічного управління ISO 14001:2015, систему екологічного управління ISO 22301:2021 на виробництво кабінетів Біології, Хімії, Географії, Фізики» виданих на виробника ТОВ «Мультимедійне Видавництво «Розумники», адже відповідно до Додатку 3 до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (пункт 10) (в редакції Наказу Міністерства освіти і науки № 1201 від 01.09.2025, з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства освіти і науки № 1270 від 23.09.2025) Наказу Міністерства освіти і науки України Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій від 29.04.2020 № 574 - Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для фізики, Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для біології та Метеостанція цифрова входять до переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.