• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи опалення стадіону «Славутич Арена»

Завершена

996 281.50 UAH з ПДВ
Номер: 3e82477386f84cd38f2b8d66ff52bf28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 01.12.2025 17:49 - 23.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.12.2025 № 123-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2025-11-13-011659-a, яка проведена Комунальним підприємством «Спортивний клуб «Металург Запоріжжя». 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, d.v.zatieikin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 18 та пункту 21 Особливостей №1178. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей №1178 встановлено порушення пункту 28 Особливостей №178 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону №922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема внести зміни до договору в частині договірної ціни та оприлюднити в машинозчитувальному форматі укладений договір та документи з інформацією щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «11» грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Спортивний клуб «Металург Запоріжжя» (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену уповноваженою особою від 12.11.2025, тендерну пропозицію учасника ТОВ "РОНД" (далі – Учасник), пояснення від 05.12.2025 на запит від 02.12.2025, договір від 08.12.2025 №08/12. Відповідно до пункту 3.2 додатку 6 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) надається разом з документами, котрі вимагаються у Додатку № 3 до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що договірна ціна складається учасником відповідно до дефектного акту, згідно з вимогами наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова). Разом з тим, пунктом 2.2 проекту договору (Додаток 4 до ТД) вартість послуг з поточного ремонту у договірній ціні визначається як динамічна договірна ціна відповідно до "Настанови з визначення вартості будівництва". Відповідно до пункту 5.2 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Таким чином, Замовником узгоджено вид договірної ціни як динамічну. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано розрахунок договірної ціни (файли 1 Договірна ціна, 138_ДЦ_ВОБ_3) у наданій договірній ціні зазначено її вид – тверда. У порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону №922 Замовнику було направлено запит на отримання пояснень та документів щодо наведеної обставини. Відповідно до наданих Замовником пояснень відповідно до вимог Особливостей, оприлюднено Додаток 1 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» (далі – Додаток 1). Згідно з вимогами розділу «Документи, що мають бути подані учасником для підтвердження відповідності розрахунків ціни пропозиції» Додатка 1, зокрема, Договірна ціна (тверда). Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки пропозиції електронних торгів в частині розрахунку ціни пропозиції» Додатка 1 «….Договірна ціна встановлюється в національній валюті – гривні – як тверда та не може уточнюватися під час надання послуг з монтажу ….». Учасником, відповідно до вимог Додатка 1, у наданій договірній ціні зазначено її вид – тверда. Замовником зазначено, що у нього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 5.2 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Таким чином, у ТД наявна неузгодженість виду договірної ціни між узгодженої Замовником у проекті договорі та умовами встановленими ним у додатку 1 до ТД, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922. Відповідно до пункту 10 таблиці 2 додатку 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у довільній формі щодо країни виробника (походження) кожного з матеріалів, які будуть використані під час надання послуги (зазначену інформацію необхідно вказати в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису або у додатку до неї). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня зазначена інформація. Проте, Замовником не надано право усунути наявну невідповідність у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей №1178, чим порушено пункт 43 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 8 додатку 6 до ТД учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист (в довільній формі) щодо погодження з істотними (основними) умовами договору (Додаток 4 до тендерної документації) та їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано гарантійний лист від 19.11.2025 №164, відповідно до якого Учасник гарантує погодження з істотними (основними) умовами договору (Додаток 4 до тендерної документації) та їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасником надано підписаний проект договору, відповідно до пункту 2.2 якого вид ціни – динамічна. Замовником, у подальшому укладено договір від 08.12.2025 №08/12, відповідно до пункт 2.2 якого, вид договірної ціни – тверда. Пунктом 11.1 договору від 08.12.2025 №08/12 передбачено, що невід’ємною частиною цього Договору є договірна ціна з пояснювальною запискою щодо вартості показників, врахованих у Договірній ціні та документом, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 1). Разом з тим, відповідно до додатку №1 до договору від 08.12.2025 №08/12, який є його невід’ємною частиною, вид договірної ціни - тверда. Відповідно до пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до пункту 21 Особливостей №1178 21. Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. З огляду на зазначене, Замовником укладено договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 18 Особливостей №1178. Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту частини 1 статті 10 Закону №922 договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці 2 частини 1 статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 41 Закону №922 у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Так, Замовником у машинозчитувальному форматі оприлюднено лише підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису. Крім того, Замовником оприлюднено підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, в якій відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. З огляду на зазначене, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону №922.
Період усунення порушень: 11.12.2025 12:17 - 26.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2025 12:17

Запити/Пояснення