-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Засоби навчання для навчальних кабінетів (навчальні конструктори)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1662b59b1ec2470ea45560dfd95d495d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-04-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2025 00:00
Період моніторингу:
10.12.2025 14:40 - 01.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2025 № 311
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.12.2025 № 311
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2025-11-12-015824-a 12.11.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
69d15901ba5d48bb9657b4c9cf9db434
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2025 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби навчання для навчальних кабінетів (навчальні конструктори)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-12-015824-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Пояснення чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
38db4910153b498aa291b8c54ce1f467
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.12.2025 06:53
Опис:
На Запит замовнику на пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-11-12-015824-a яким замовника зобов’язано надати інформацію з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пояснення чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.?
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Надаємо затребувану інформацію згідно з нумерацією поставлених питань.
1. Предметом закупівлі є поставка навчального обладнання для навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог організації освітнього середовища в Криворізькому Покровському ліцеї КМР ДО, які закуплено в обсязі, необхідному згідно з вимогами та рекомендаціями сучасних вимог організації освітнього середовища, викладених у методичних рекомендаціях (Гайдлайн з оформлення навчальних кабінетів) та чинних НПА (постанова №1554 від 31.12.2024 Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році; наказ Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій).
Криворізький Покровський ліцей є академічним ліцеєм включеним до переліку передпілотних закладів освіти (Наказ МОН від 10.10.2024 №1451 «Про затвердження Концептуальних засад реформування профільної середньої освіти (академічні ліцеї)») вимоги щодо організації освітнього середовища в якому встановлено міністерством.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розраховані виходячи з наявних потреб закладу і вимог, яким вони мають відповідати для організації освітнього процесу академічного ліцею.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних товарів з відповідними та іншими технічними характеристиками в договорах що укладались іншими замовниками; - проведення аналізу цін на відповідні товари з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та на веб-порталі публічних закупівель. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін/вартості відповідних товарів та з урахуванням розміру фінансових видатків, які виділені на їх придбання.
2. Товар поставлено, видатки профінансовано.
3. КПКВКМБ 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа")
Код програмної класифікації 602400 Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку ( спеціального фонду).
КПКВКМБ 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа" за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам ).
Код програмної класифікації 41036000 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа"