• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського в селі Куцуруб Миколаївського району Миколаївської області»

Завершена

1 654 199.37 UAH без ПДВ
Номер: ca269eb4ab2d448b8a3dcdd535a152b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.11.2025 16:09 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 116-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.11.2025 № 116-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-11-12-012210-a 12.11.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, o.v.shulha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, розмістити в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Порядку № 1082 всі сторінки локального кошторису до договірної ціни у форматі PDF та Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Куцурубської сільської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене головою Куцурубської сільської ради 12.11.2025; договір підряду від 12.11.2025 № 66 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Замовником укладено Договір про закупівлю, предметом якого є закупівля робіт з капітальний ремонт тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського в селі Куцуруб. При цьому, відповідно до пункту 17.1 Договору про закупівлю договірна ціна з розрахунками є невід’ємною частиною договору. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник 12.11.2025 в електронній системі закупівель у файлі «договір 66 Капіт ремонт трот.pdf» розмістив Договір про закупівлю з додатками, у тому числі підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у форматі PDF та окремо розмістив підсумкову відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «Підсумкова відомість ресурсів.rtf»). Проте, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів). Також згідно пояснень Замовника встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в повному обсязі додаток до Договору про закупівлю, а саме: локальний кошторис до договірної ціни. Зокрема, відсутня сторінка, що містить інформацію про роботи та будівельні матеріали, що зазначені в пунктах 25-32 локального кошторису проєктної документації.
Період усунення порушень: 27.11.2025 16:09 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2025 16:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення виявлених порушень здійснені наступні заходи: у відповідності до вимог Порядку №1082 розміщено та оприлюднено в електронній системі закупівель всі сторінки локального кошторису до договірної ціни у форматі PDF та Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів).
Дата публікації звіту: 01.12.2025 14:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.12.2025 16:10

Запити/Пояснення