-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського в селі Куцуруб Миколаївського району Миколаївської області»
Завершена
1 654 199.37
UAH без ПДВ
Номер:
ca269eb4ab2d448b8a3dcdd535a152b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 16:09 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 116-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.11.2025 № 116-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-11-12-012210-a 12.11.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, розмістити в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Порядку № 1082 всі сторінки локального кошторису до договірної ціни у форматі PDF та Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Куцурубської сільської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, затверджене головою Куцурубської сільської ради 12.11.2025; договір підряду від 12.11.2025 № 66 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Замовником укладено Договір про закупівлю, предметом якого є закупівля робіт з капітальний ремонт тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського в селі Куцуруб.
При цьому, відповідно до пункту 17.1 Договору про закупівлю договірна ціна з розрахунками є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Замовник 12.11.2025 в електронній системі закупівель у файлі «договір 66 Капіт ремонт трот.pdf» розмістив Договір про закупівлю з додатками, у тому числі підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у форматі PDF та окремо розмістив підсумкову відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «Підсумкова відомість ресурсів.rtf»).
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів).
Також згідно пояснень Замовника встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в повному обсязі додаток до Договору про закупівлю, а саме: локальний кошторис до договірної ціни. Зокрема, відсутня сторінка, що містить інформацію про роботи та будівельні матеріали, що зазначені в пунктах 25-32 локального кошторису проєктної документації.
Період усунення порушень:
27.11.2025 16:09 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2025 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення виявлених порушень здійснені наступні заходи: у відповідності до вимог Порядку №1082 розміщено та оприлюднено в електронній системі закупівель всі сторінки локального кошторису до договірної ціни у форматі PDF та Договір про закупівлю з додатками у машинозчитувальному форматі текстових даних (крім підсумкової відомості ресурсів).
Дата публікації звіту:
01.12.2025 14:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.12.2025 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
0d5934fc52fe478088530581e713be53
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
18.11.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Нікітіна Дмитра Юрійовича, з яким укладений договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
46c77b6706a740d8bc82123fc3747e1e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 15:45
Опис:
1. Обгрунтування розміру витрат , технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість здійснено на підставі проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського в селі Куцуруб Миколаївського району Миколаївської області", затвердженої рішенням №115 виконавчого комітету Куцурубської сільської ради 24 жовтня 2025 року .
2.На власному вебсайті не оприлюднювалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, бюджетне призначення та очікувана вартість предмета закупівлі.
3.На підставі наданих комерційних пропозицій потенційних учасників, за найнижчою комерційною пропозицією був укладений договір з ФОП "Нікітін Дмитро Юрійович" .
Номер:
0d6db5dd5c874c9086aa153943d57162
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
21.11.2025 10:34
Опис:
Надаємо сканкопії зведеного кошторисного розрахунку та сканкопії комерційних пропозицій до пояснення від 20.11.2025 року.
Номер:
37e036047d73486494e2a530d3b8c4a8
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.11.2025 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктами 25-32 локального кошторису, що наданий в складі проєктної документації, при здійсненні капітального ремонту тротуару по вулиці Очаківській від вулиці Набережної до провулку Мисливського передбачено виконання робіт та використання будівельних матеріалів, а саме:
25. Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші тротуарів шириною до 2 м, кількість 633,9 м2;
26. Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 40-60мм, бетон В30 [М400] [МР3200], кількість 661,6202 м2;
27. Плити бетонні тротуарні фігурні, з текстильними індекаторами, кількість 1,98 м2;
28. Планування площ ручним способом, група ґрунтів 2, кількість 348,2 м2;
29. Копання ям для стояків і стовпів вручну без кпіплень, без укосів, глибиною до 0,7 м, кількість 4,536 м3;
30. Установлення додаткових стовбчиків стримувальної дії «Болард», кількість 18 шт;
31. Стовбчик стримувальної дії «Болард», кількість 18 шт;
32. Готування важкого бетону на щебені, кількість 4,536 м3.
Відповідно до пункту 17.1 укладеного договору підряду від 12.11.2025 № 66 (далі – Договір про закупівлю), договірна ціна з розрахунками є невід’ємною частиною договору.
Разом з цим, розміщений в електронній системі закупівель локальний кошторис до договірної ціни Договору про закупівлю не містить інформацію про роботи та будівельні матеріали, що зазначені в пунктах 25-32 локального кошторису проєктної документації.
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо пояснити, чому розміщений в електронній системі закупівель локальний кошторис до договірної ціни Договору про закупівлю не містить інформацію про роботи та будівельні матеріали, що зазначені в пунктах 25-32 локального кошторису проєктної документації?
2. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю робіт з капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF.
В електронній системі закупівель у файлі «договір 66 Капіт ремонт трот.pdf» розміщено Договір про закупівлю з додатками, у тому числі підсумкову відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у форматі PDF та окремо розміщено підсумкову відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «Підсумкова відомість ресурсів.rtf»).
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, чому в електронній системі закупівель не розміщено Договір про закупівлю з додатками (крім підсумкової відомості ресурсів) у машинозчитувальному форматі текстових даних?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ff04113d7b404a6d99f7f45b69aa0662
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.11.2025 15:56
Опис:
1. Локальний кошторис до договірної ціни Договору про закупівлю №66 від 12.11.2025 року містить інформацію про роботи та будівельні матеріали , що зазначені в пунктах 25-32 локального кошторису проєктної документації, але при скануванні договору з додатками помилково була не відсканована одна сторінка даного локального кошторису.
2. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель , по технічним причинам, не було можливості оприлюднити договір про закупівлю та всі його додатки ( окрім підсумкової відомості ресурсів) в машинозчитувальному форматі.