-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
«Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів (фізики)» (код згідно ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі)
Завершена
469 650.00
UAH з ПДВ
Номер:
a96a36171b5c4773bcd9bfe0b77b67bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 15:31 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2025 № 103-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2025 № 103-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-11-12-009618-a 12.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.11.2025 № 117, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2025 № 124, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.11.2025, договір про закупівлю товарів від 02.12.2025 № 350 на суму 469 650,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – Договір), пояснення надане Замовником 04.12.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.12.2025 13:54 - 16.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2025 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
a9c76f95e1414a228182e47004e61ce3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів (фізики) (код згідно ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-11-12-009618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
f7c1b5ca8e97480bb14c82abec522644
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.12.2025 19:35
Опис:
Закупівля проводиться в рамках реалізації проекту «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» з метою забезпечення засобами навчання та обладнання навчальних кабінетів фізики Богданівського ліцею імені І.Г. Ткаченка Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області та Суботцівського ліцею Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році, що здійсненний на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якості, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році».
Обсяги закупівлі визначено відповідно до наданої потреби, з урахуванням фактичної наявності обладнання в навчальних кабінетах та пріорітетного права у забезпеченні необхідним обладнанням.
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі були визначені із врахуванням вимог Рамкової Угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX та відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 01 вересня 2025 року № 1201 зі змінами та доповненнями).
Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи із середніх цін на ринку через веб сайти виробників та постачальників (https://stemclass.com.ua/ https://www.educluster.com.ua/ https://for-school.com.ua/ua/ https://labora.com.ua/ https://elizlabs.com.ua/), із урахуванням вимог щодо країни походження товару та доставки товару за адресами закладів освіти та складає 469 650 грн. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - https://vmssub.pp.ua/.