-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів НУШ
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c3a7660428b94019934bed609ff3f06d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 15:00 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2025 № 124-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.11.2025 № 124-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-11-11-016123-a, 11.11.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської селищної ради (далі – замовник) UA-P-2025-11-04-004263-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-11-11-016123-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 11 листопада 2025 року № 198; Реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2025-11-11-016123-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-11-11-016123-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 20 листопада 2025 року № 209; ПРОТОКОЛ визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-11-11-016123-a; договір від 28 листопада 2025 року № 155 на суму 697 560,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 03 грудня 2025 року та 11 грудня 2025 року в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
16.12.2025 15:32 - 20.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2025 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
6f46436f5fa24a26a426e11be5eaf61a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-11-11-016123-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d798379963484036bb923f596d85d3ed
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
03.12.2025 11:56
Опис:
Надання пояснень до моніторингу, що проводиться Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів НУШ):
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
«Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду».
На виконання вимог постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р. «Про ефективне використання державних коштів» відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради на власному веб-сайті 21.08.2024 оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, https://dykanka.osv.org.ua/news/1763043278/.
«Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктами 1, 2 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. До уваги взяті прайс-листи на офіційних сайтах постачальників (https://impression.ua/nastolnye-kompyutery/filter/kolichestvoJader=2;operacionnajaSistema=9;operativnajaPamjat=2;processor=65;ssd=4;tipPamjati=7/), інтернет ресурси, отримані комерційні пропозиції (додаються).
Додаток: 10 аркушів.
Номер:
746f4cb6ba344c86b5419a6a6ae2c686
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-11-11-016123-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» зазначено, що «Переможцем подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації (за результатами аукціону)». Поясніть яким чином перевірено документи переможця ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" в частині подання такого документа?
2. Відомості електронної системи закупівель Prozorro свідчать, що учасником завантажено файл Тендерна пропозиція/пропозиція (файл: Електронна пропозиція.pdf) 24 листопада 2025 року (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.11.2025), але підпис не накладений на тендерну пропозицію, хоча відповідно до вимоги ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ затвердженої Уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради Протоколом № 198 від 11.11.2025 р, РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1. «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції», абз. 9 «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію» та Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, а саме «Примітки: Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника». Поясніть вказане.
3. На якій стадії знаходиться виконання договору про закупівлю від 28 листопада 2025 року №155?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
85bdfe0b87de4ce5b311811274f28f30
Назва:
Пояснення до моніторингу
Дата опублікування:
11.12.2025 15:34
Опис:
Надання пояснень до моніторингу, що проводиться Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів НУШ):
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
«Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» зазначено, що «Переможцем подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації (за результатами аукціону)». Поясніть яким чином перевірено документи переможця ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" в частині подання такого документа?».
В Додатку 2 тендерної документації вказано, що «Переможцем подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації (за результатами аукціону)».
Отже, згідно умов тендерної документації тендерна пропозиція надається за результатами аукціону.
В даній закупівлі аукціон не проводився, оскільки в даній закупівлі взяв участь лише один Учасник - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ". Так як, пунктом 35 Особливостей встановлено, що для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи, що в даній процедурі закупівлі не проводився аукціон, Переможець не повинен надавати розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації.
Однак, Переможцем - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" було надано Замовнику розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації шляхом направлення її на адресу Замовника логістичною компанією «Нова пошта». До даної відповіді додаємо скановану копію розрахунку цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації, що було надано Переможцем - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" шляхом направлення її на адресу Замовника логістичною компанією «Нова пошта».
Замовник зауважує, що в тендерній документації відсутня вимога, що розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації надається шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. В такому разі, Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" виконав умови тендерної документації та надав Замовнику розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації шляхом направлення її на адресу Замовника логістичною компанією «Нова пошта».
Враховуючи зазначене, Замовник перевірив наданий йому розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 1.2 до тендерної документації, оскільки вказаний документ Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" надав шляхом направлення її на адресу Замовника логістичною компанією «Нова пошта».
«Відомості електронної системи закупівель Prozorro свідчать, що учасником завантажено файл Тендерна пропозиція/пропозиція (файл: Електронна пропозиція.pdf) 24 листопада 2025 року (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.11.2025), але підпис не накладений на тендерну пропозицію, хоча відповідно до вимоги ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ затвердженої Уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Диканської селищної ради Протоколом № 198 від 11.11.2025 р, РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п.1. «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції», абз. 9 «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію» та Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, а саме «Примітки: Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника». Поясніть вказане.».
В п.1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію.
Тендерна пропозиція Переможця - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" містить електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, так як:
По-перше, з початку листопада 2024 року система Prozorro запустила функціонал «електронна тендерна пропозиція», який формує пропозицію автоматично у форматі PDF після подання учасником. Надаємо посилання в Інтернет-ресурсі про те, що файл: Електронна пропозиція.pdf формується в електронній системі закупівель автоматично - https://infobox.prozorro.org/articles/avtomatine-formuvannya-protokoliv-v-sistemi-prozorro?utm_source=chatgpt.com.
Отже, файли, що містять назву «Електронна пропозиція» формуються автоматично після того як Учасники подають документи для участі в тендері та після того як Переможці подають документи переможця.
Зауважуємо, що Учасники не подають файли, що містять назву «Електронна пропозиція», оскільки вони формуються автоматично після того як Учасники подають документи для участі в тендері та після того як Переможці подають документи переможця.
Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" не подавали файли, що містять назву «Електронна пропозиція», оскільки ці файли формуються автоматично в електронній системі.
По-друге, в даній процедурі закупівлі наявні два файли, що містять назви «Електронна пропозиція» (файл: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року, файл «Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року), які сформувались автоматично системою:
Замовник зауважує, що для того щоб переглянути інформацію про «Електронні пропозиції» необхідно перейти у вкладку «Історія змін» і відкрити PDF файли:
Посилання на файл: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року (додається) - https://prozorro.gov.ua/uk/pdf/TENDER_OFFER?dateModified=2025-11-24T15%253A47%253A26.816786%252B02%253A00&url=https%253A%252F%252Fpublic-api.prozorro.gov.ua%252Fapi%252F2.5%252Ftenders%252F2dc6985808d34c7e9096fb2905254709%252Fbids%252F59562540937d4d65b6070dfe3f206f33;
Посилання на файл «Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року (додається) - https://prozorro.gov.ua/uk/pdf/TENDER_OFFER?dateModified=2025-11-18T21%253A04%253A53.122243%252B02%253A00&url=https%253A%252F%252Fpublic-api.prozorro.gov.ua%252Fapi%252F2.5%252Ftenders%252F2dc6985808d34c7e9096fb2905254709%252Fbids%252F59562540937d4d65b6070dfe3f206f33.
Крім того, Замовник зауважує, що файли: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року, файли «Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року сформувались автоматично електронною системою, а тому повідомляємо, що ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" не подавали файли: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року, файли «Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року.
По-третє, Замовник повідомляє, що підтвердженням того, що тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" містить електронний підпис свідчить те, що у файлі «Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року вказано перелік документів, що входять до складу тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" та інформація про те, що нижче зазначені документи підписані підписантом: Волков Володимир Васильович, дата підпису: 18.11.2025:
1. Довідка аналогічні договори.pdf
2. Аналогічний договір_накладна №417 ноу... 3. Додаток 1.1 ТЗ.pdf
4. Додаток 1.2 Цінова.pdf 5. Рішення ІСН.pdf
6. Наказ_про_призначення_директора_ІСН.p...
7. Довідка щодо п. 47 Особливостей.pdf
8. Довідка щодо пп.2 п. 45 Особливостей....
9. Довідка щодо п.83 Особливостей.pdf
10. Довідка щодо об'єднання учасників.pd...
11. Довідка щодо субпідрядників.pdf 12. Довідка п. 44 Особливостей.pdf
13. Витяг з Реєстру платників ПДВ 01_07_...
14. Статут.pdf
15. Опис.pdf
16. Витяг з ЄДР 29.09.25.pdf 17. ГЛ санкції.pdf
18. ГЛ товар.pdf
19. Довідка інформ про учасника.pdf
20. Довідка країна походження товару.pdf 22. Довідка щодо емблеми.pdf
23. Лист-згода на обробку даних.pdf 24. ГЛ сервіс.pdf
25. Довідка щодо не надання документів д... 26. Порівняльна таблиця.pdf
27. Декларація відповідності_ПК ISE.pdf 28. Висновок СЕЕ_ПК ISE.pdf
29. Авторизаційний лист.pdf
30. Довідка походж з прийн країн.pdf 31. Додаток 3 Проект договору.pdf 32. EU Sanctions Map ІСН.pdf
33. EU Sanctions Map Волков.pdf 1. Довідка аналогічні договори.pdf
2. Аналогічний договір_накладна №417 ноу... 21. Довідка щодо санкцій.pdf
Крім того, за результатами перевірки файлу "електронний підпис" («Електронна пропозиція.pdf» від 18 листопада 2025 року), що знаходиться в тендерній пропозиції Переможця - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Підписувачі
Підписувач
Волков Володимир Васильович
П.І.Б.
Волков Володимир Васильович
Країна
Україна
РНОКПП
2247813498
Організація (установа)
ТОВ "ІСН"
Код ЄДРПОУ
42216158
Посада
Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
21:04:50 18.11.2025
Сертифікат виданий
КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
0CF22A0800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338
Серійний номер носія особистого ключа
Не визначено
Алгоритм підпису
ДСТУ 4145
Тип підпису
Кваліфікований
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
За результатами перевірки вказаний файл було збережено і відкрито в текстовому форматі та виявлено, що зазначений файл містить перелік файлів, що надані у складі Пропозиції Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", із посиланням на індивідуальні адреси місцезнаходження таких файлів.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" містить електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.
По-четверте, файл: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року, про який Ви зазначаєте у запиті, сформувався електронною системою автоматично після того як Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" завантажив документи переможця згідно умов тендерної документації.
Отже, оновлений файл Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року не містить жодної інформації стосовно накладення ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" електронного підпису на документи, що подані були ними до кінцевої дати подання пропозицій.
Так як, файл: Електронна пропозиція.pdf від 24 листопада 2025 року, оновився електронною системою автоматично після того як Переможець - ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" завантажив документи переможця згідно умов тендерної документації.
Враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ" містить електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.
«На якій стадії знаходиться виконання договору про закупівлю від 28 листопада 2025 року №155?».
Згідно Договору від 28 листопада 2025 року № 155 Постачальником поставлено товар (видаткова додається), а Замовником формується пакет документів до органів ДКСУ для оплати.
Додатки: 10 аркушів.