• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комплекти меблів для кабінетів природничих наук, математики, фізики та STEM

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8f2b4ada715346c6991563affc7b5f32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.12.2025 16:35 - 24.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2025 №398 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-11-11-013534-a 11.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.11.2025 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.11.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» від 24.11.2025 № 77 та повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2025, договір про закупівлю товарів від 03.12.2025 № 96, пояснення та документи надані Замовником від 05.12.2025 та від 19.12.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ̶ ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 1 285 404,00 гривень та укладено договір про закупівлю товару від товарів від 03.12.2025 № 96. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати протокол випробувань фанери, ДСП, пластикових лотків та направляючих на відповідність ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо масової концентрації формальдегіду та фенолу Протоколи повинні бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром. Разом з тим, відповідно до пункту 8 Додатку 2 до ТД, учасник процедури закупівлі повинен надати протоколи випробувань пластикових лотків і пластикових направляючих на відповідність вимогам НРБУ-97/Д-2000 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів. Протоколи повинні бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» відсутній протокол випробувань саме пластикових лотків та направляючих на відповідність ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо масової концентрації формальдегіду та фенолу, а також не надано протоколи випробувань пластикових лотків і пластикових направляючих на відповідність вимогам НРБУ-97/Д-2000 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів, чим недотримано вимоги пункту 7 та 8 Додатку 2 до ТД. Враховуючи відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначених документів, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 17.12.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень/інформації. У відповідь на запит Замовником 19.12.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» надано Сертифікат відповідності (файл під назвою «Сертифікат відповідності НААУ_2025-2027 (завірений).._watermark (6)_compressed») та висновок CЕC (файл під назвою «СЕС_фотодрук (підпис+печать) (1)_watermark»), що відповідає вимогам тендерної документації. Також у протоколах випробувань щодо кожного найменування зазначається відсутність концентрації формальдегіду та фенолу…». Однак, надані Замовником пояснення не спростовують наявність порушень вимог, в частині не надання Учасником в складі тендерної пропозиції протоколів випробувань пластикових лотків і пластикових направляючих на відповідність вимогам НРБУ-97/Д-2000 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів та на відповідність ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо масової концентрації формальдегіду та фенолу, які Замовник включив до вимог тендерної документації у пункті 7 та 8 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФОРМАКС ГРУП», а натомість, укладено з ним договір про закупівлю товарів від 03.12.2025 № 96 на суму 1 285 404,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 24.12.2025 15:03 - 08.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2025 15:03

Запити/Пояснення