• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Будівництво Алеї пам’яті Героїв на території парку відпочинку ім. Т.Г.Шевченка в селищі Черняхів Житомирського району , Житомирської області ( коригування)

Завершена

3 586 215.60 UAH з ПДВ
Номер: 1af595fc673445968e1afdfdd1ccf208
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 17.11.2025 15:01 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 17.11.2025 № 102-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2025 № 102-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-11-11-012922-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, наявності умов для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю робіт від 10.11.2025 № 224 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Черняхівською селищною радою (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності умов для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей від 10.11.2025, розпорядження селищного голови Черняхівської селищної ради від 10.11.2025 № 176, протокол уповноваженої особи Замовника від 10.11.2025 № 71, договір про закупівлю робіт від 10.11.2025 № 224, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповіді Замовника на запити на пояснення, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2025 та 28.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено наступне. Абзацом сорок другим пункту 13 Особливостей передбачено, що у разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону, відповідно до цього пункту замовник протягом трьох робочих днів з дня його укладення оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, інформацію, визначену пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, та обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Так, Замовником 11.11.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю робіт від 10.11.2025 № 224 та додатки до нього у форматі PDF, що не дає змоги ідентифікувати, перетворити чи копіювати текстові дані зі сторінок файлу. Отже, аналізом встановлено, що вказаний договір про закупівлю робіт від 10.11.2025 № 224 та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу сорок другого пункту 13 Особливостей та пункту 15 Порядку № 1082. На запити посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 21.11.2025 та 28.11.2025 надано пояснення, якими не спростовано вказане порушення.
Період усунення порушень: 03.12.2025 14:12 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2025 14:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проведено моніторинг закупівлі «Будівництво Алеї пам’яті Героїв на території парку відпочинку ім. Т.Г.Шевченка в селищі Черняхів Житомирського району , Житомирської області ( коригування)», ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-11-012922-a ). На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-11-11-012922-a Замовником оприлюднено Договір №224від 10.11.2025 з додатками у машинозчитувальному форматі у електронній системі закупівель 08.12.2025 року.
Дата публікації звіту: 08.12.2025 14:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 09.12.2025 10:25

Запити/Пояснення