-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Паливно-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне паливо (ДП), Газ скраплений (код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти)
Завершена
593 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
0574fcfcae7242bda27b5b32644e21dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 13:25 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2025 № 121-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.11.2025 № 121-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-11-11-010716-a 11.11.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 5 та підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язання за договором від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780, укладеним з ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», та застосувати правові наслідки недійсності договору, передбачені статтею 216 Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області (далі – Замовник, РОВР у Миколаївській області); обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, погоджене начальником РОВР у Миколаївській області 10.11.2025; договір від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-11-11-010716-a; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-30-013595-a; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника, наданих на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, встановлене наступне.
Відповідно до умов пункту 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Особливості), забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей.
Підставою для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів UA-2025-11-11-010716-a для придбання товарів (паливно-мастильні матеріали бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений за ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти) очікуваною вартістю 593 600,00 грн Замовник обрав підпункт 6 пункту 13 Особливостей.
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому підпунктом 6 пункту 13 Особливостей визначено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Замовник здійснив процедуру закупівлі UA-2025-10-30-013595-a за предметом «Паливно-мастильні матеріали бензин А-95, дизельне паливо, газ скраплений (ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти)», яка не відбулась по причині не подання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з особливостями.
В пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.10.2025 № 30/10/2 (далі – тендерна документація), в закупівлі UA-2025-10-30-013595-a Замовник встановив вимогу:
«З метою забезпечення оперативності та економічної ефективності заправки транспортних засобів Замовника Учасник повинен мати мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) які мають щоденний, цілодобовий графік роботи та розташовані на території всієї України (крім тимчасового окупованих територій Луганської, Донецької областей та території АР Крим) і в обов’язковому порядку на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції (у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області)».
Відповідно до додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780 (далі – Договір про закупівлю), укладеному за результатами закупівлі UA-2025-11-11-010716-a з товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»), у місті Снігурівка відсутні автозаправні станції (власні, орендовані, партнерські) ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у пункті 6 додатку № 3 тендерної документації.
Тобто, на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей змінено вимоги до суб’єкта, з яким Замовником укладений Договір про закупівлю, в частині відсутності у ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), що розташовані у м. Снігурівка Миколаївської області.
Враховуючи вищезазначене, Замовник уклав Договір про закупівлю без застосування відкритих торгів з порушенням вимог пункту 5 та підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Відповідно до умов пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей.
Період усунення порушень:
09.12.2025 11:54 - 24.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2025 11:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Інформація про аргументовані заперечення
09.12.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом Паливно-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне паливо (ДП), Газ скраплений (код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти), ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-11-010716-a (далі – Висновок).
У Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області вказує, що на порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей змінено вимоги до суб’єкта, з яким Замовником укладений Договір про закупівлю, в частині відсутності у ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), що розташовані у м. Снігурівка Миколаївської області. Внаслідок чого зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язання за договором від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780, укладеним з ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», та застосувати правові наслідки недійсності договору, передбачені статтею 216 Цивільного кодексу України.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VI «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник не погоджується з Висновком з наступних підстав.
У пункті 6 додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що з метою забезпечення оперативності та економічної ефективності заправки транспортних засобів Замовника Учасник повинен мати мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) які мають щоденний, цілодобовий графік роботи та розташовані на території всієї України (крім тимчасового окупованих територій Луганської, Донецької областей та території АР Крим) і в обов’язковому порядку на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції (у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області).
Замовник при формулюванні вимоги тендерної документації «…на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції…» мав на увазі, що хоча б у одному з перелічених міст має бути розташована одна заправна станція, а не в кожному з них.
Що стосується формулювання вимоги «…(у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області).» то структурні підрозділи РОВР у Миколаївській області розташовані за наступними адресами:
- м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе 100/1 – дільниця з ремонту та обслуговування об’єктів інфраструктури;
- м. Миколаїв, вул. Марка Кропивницького 14 – адміністрація;
- м. Миколаїв, вул. Шевченка 17а – лабораторія моніторингу вод в м. Миколаїв;
- м. Миколаїв, вул. Веселинівська 51а – дільниця з обслуговування та ремонту насосно-силового обладнання;
- Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Камнєвата 96 – Новоодеська дільниця (Новоодеський водогосподарський комплекс);
- Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Репіна, 54а - Новоодеська дільниця (господарчого призначення).
Тобто, АЗС учасника процедури закупівлі, визнаного переможцем, розташовані у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області.
Таким чином, умови в додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780 не відрізняються від вимог, визначених Замовником в пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Згідно з вимогами ч. 10 ст. 8 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Керуючись наведеним, повідомляємо про те, що замовником буде оскаржено Висновок до суду.
Дата публікації звіту:
16.12.2025 11:59
Запити/Пояснення
Номер:
3d87da26061644d486b3fef74b94779f
Назва:
Запит про надання поясмнень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.12.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-11-010716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a94fad091c1043e99f9904d9ee14ac94
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби UA-2025-11-11-010716-a
Дата опублікування:
05.12.2025 11:51
Опис:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби UA-2025-11-11-010716-a
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-11-010716-a) щодо надання пояснень (інформації, документів) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено на підставі офіційних середньоринкових цін, оприлюднених Міністерством фінансів України станом на 23.10.2025року (інтернет-ресурс https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/nikolaevskaya ), рапорту провідного інженера з організації експлуатації та ремонту Носаль І.І. від 23.10.2025 року, протоколу технічної ради № 32 від 28.10.2025 року.
Додаємо:
- копію інформації з інтернет-ресурсу;
- копію рапорту провідного інженера з організації експлуатації та ремонту Носаль І.І. від 23.10.2025 року;
- копія витягу з протоколу технічної ради № 32 від 28.10.2025р.
Стосовно другого питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті https://mk-vodres.davr.gov.ua, посилання на сторінку, що доступна для перегляду https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2289.
Номер:
1d6105cab8264db595bf174641badfd2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.12.2025 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-11-010716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, підставою для здійснення закупівлі UA-2025-11-11-010716-a Замовник зазначив підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
При цьому підпунктом 6 пункту 13 Особливостей визначено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
В пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 30.10.2025 № 30/10/2, Замовник встановив вимогу:
«Товар передається Замовнику окремими партіями (по мірі потреби Замовника) на умовах самовивозу.
З метою забезпечення оперативності та економічної ефективності заправки транспортних засобів Замовника Учасник повинен мати мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) які мають щоденний, цілодобовий графік роботи та розташовані на території всієї України (крім тимчасового окупованих територій Луганської, Донецької областей та території АР Крим) і в обов’язковому порядку на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції (у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області)».
Відповідно до додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780, укладеному за результатами закупівлі UA-2025-11-11-010716-a, найближча АЗС до м. Снігурівка розташована на відстані біля 60 км.
Враховуючи зазначене, прошу пояснити:
1. Чому умови в додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780 відрізняються від вимог, визначених Замовником в пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації?
2. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей при проведенні закупівлі UA-2025-11-11-010716-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e2dfd09fa06b4e6386f9ac0df0c93f92
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби UA-2025-11-11-010716-a
Дата опублікування:
04.12.2025 17:13
Опис:
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-11-010716-a) щодо надання пояснень (інформації, документів) повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
- Чому умови в додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780 відрізняються від вимог, визначених Замовником в пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації?
Відповідь.
У пункті 6 додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що з метою забезпечення оперативності та економічної ефективності заправки транспортних засобів Замовника Учасник повинен мати мережу автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) які мають щоденний, цілодобовий графік роботи та розташовані на території всієї України (крім тимчасового окупованих територій Луганської, Донецької областей та території АР Крим) і в обов’язковому порядку на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції (у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області).
Замовник при формулюванні вимоги тендерної документації «…на території Миколаївської області у м. Миколаїв, м. Нова Одеса, м. Снігурівка принаймні однієї заправної станції…» мав на увазі, що хоча б у одному з перелічених міст має бути розташована одна заправна станція, а не в кожному з них, тобто замовник в додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації не вимагає розташування АЗС біля кожного структурного підрозділу РОВР у Миколаївській області.
Що стосується формулювання вимоги «…(у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області).» то структурні підрозділи РОВР у Миколаївській області (під структурними підрозділами маються на увазі – основні виробничі дільниці, які виконують функції відповідно до Положення РОВР у Миколаївській області) у м. Миколаєві та Миколаївської області м. Нова Одеса, розташовані за наступними адресами:
- м. Миколаїв, вул. Херсонське шосе 100/1 – дільниця з ремонту та обслуговування об’єктів інфраструктури;
- м. Миколаїв, вул. Марка Кропивницького 14 – адміністрація;
- м. Миколаїв, вул. Шевченка 17а – лабораторія моніторингу вод в м. Миколаїв;
- м. Миколаїв, вул. Веселинівська 51а – дільниця з обслуговування та ремонту насосно-силового обладнання;
- Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Камнєвата 96 – Новоодеська дільниця (Новоодеський водогосподарський комплекс);
- Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Репіна, 54а - Новоодеська дільниця (господарчого призначення).
Тобто, АЗС учасника процедури закупівлі, визнаного переможцем, розташовані у радіусі не більше 10 км від місць дислокації структурних підрозділів РОВР у Миколаївській області.
Таким чином, умови в додатку № 2 до договору від 10.11.2025 № 040414-10/11/2025-МШК10780 не відрізняються від вимог, визначених Замовником в пункті 6 додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Стосовно другого питання:
- Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей при проведенні закупівлі UA-2025-11-11-010716-a?
Відповідь.
Виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовником забезпечено, оскільки предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.