Місце поставки : вул. Спаська, буд.75, м. Миколаїв, Миколаївська обл., 54001 Кількість : 220000 кВт*год., в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 12898 кВт*год : 1) закупівля електричної енергії в обсязі 125000 кВт*год,в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 10075 кВт*год, за групою «а» (з АСКОЕ) – за тарифами на електричну енергію, диференційованими за періодами часу, що відпускаються юридичним особам; 2) закупівля електричної енергії в обсязі 95000 кВт*год, в т.ч. відшкодування орендарями у кількості 2823 кВт*год, за групою «б» (без АСКОЕ) – за тарифами на електричну енергію, що відпускаються юридичним особам. Строк поставки товарів : 01 січня 2026 — 31 грудня 2026, ДК 021:2015: 09310000-5— Електрична енергія Оплата за електричну енергію здійснюється за фактичними обсягами споживання електричної енергії
Період моніторингу:08.12.2025 16:37 - 30.12.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2025 № 126-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.12.2025 № 126-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-11-11-010148-a 11.11.2025
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 03.12.2025 №44/904, укладеним з ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», з дотриманням положень Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповіді на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління статистики Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 11.11.2025); реєстр отриманих тендерних пропозицій; звернення щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» (далі – ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 25.11.2025; електронний протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції; електронний протокол рішення уповноваженої особи щодо виявлення невідповідностей та розміщення повідомлення з вимогою про їх усунення; електронний протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю; договір про постачання електроенергії споживачу від 03.12.2025 № 44/904 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою у цьому реєстрі відсутня інформація про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі (фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі). Довідка надається в період відсутності вільного доступу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2) Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі). Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання.
Замовник 25.11.2025 визнав ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
Проте, ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації не оприлюднило в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:17.12.2025 15:07 - 01.01.2026 00:00
Дата публікації висновку:17.12.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:На виконання зобов’язання, встановленого у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати проведеного моніторингу здійсненої закупівлі, здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором від 03.12.2025 №44/904, укладеним з ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», а саме 18.12.2025 укладено доаткову угоду про розірвання договору. Документи, що це підтверджують опубліковано в електронній ситемі та додаються до цієї інформації.
Назва:Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:09.12.2025 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.12.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 98) 731-74-09 a.o.maidebura@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти, розрахунки тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
153812
Номер:b63f9d2c3bca49508ba04470034f7a7d
Назва:Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:15.12.2025 13:28
Автор:Головне управління статистики у Миколаївській області
×
Код ЄДРПОУ:
02361417
Контактна особа:
Медвідь Ірина 380955169200 mikstat_pln@ukr.net
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Спаська, будинок 75
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії здійснено за методом порівняння ринкових цін у спосіб визначений підпунктом 2 пункту 3 Розділу III «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених наказом Мінекономіки від 07.05.2024 № 11712. При зійчсненні розрахунку враховували фактичну ціна за одиницю (кВт.год) з ПДВ для споживача групи Б за розрахунковий місяць розраховується за формулою на підставі даних сайту оператора ринку https://www.oree.com.ua/за вересень-жовтень поточного року.
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднення на власному вебсайті https://www.mk.ukrstat.gov.ua/ в розділі: Діяльність Головного управління / Публічні закупівлі /Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -2026 / Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: "ДК 021:2015: – 09310000-5 –Електрична енергія".
Назва:Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:09.12.2025 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.12.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 98) 731-74-09 a.o.maidebura@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Учасника ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» визнано переможцем процедури закупівлі та 25.11.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
При цьому, учасник ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто в період з 25.11.2025 по 29.11.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» не відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
153811
Номер:1272dc00ee354cfb8363ed0906760b9b
Назва:Щодо відсутності на порталі документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Дата опублікування:15.12.2025 13:26
Автор:Головне управління статистики у Миколаївській області
×
Код ЄДРПОУ:
02361417
Контактна особа:
Медвідь Ірина 380955169200 mikstat_pln@ukr.net
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Спаська, будинок 75
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Після визнання ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» переможцем процедури закупівлі та оприлюдненя повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником була здійсненна перевірка публікації на порталі документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Вищезазначені документи були опрелюденні та відповідали вимогам тендерної документації. В умовах частого відключення електричної енергії можливо стався збій внаслідок чого ці документи могли зникнути. На даний час на сайті є лише Витяг НЗК, який додається.
Назва:пояснення щодо помилково опублікованї суми виконання договору
Дата опублікування:18.12.2025 13:54
Автор:Головне управління статистики у Миколаївській області
×
Код ЄДРПОУ:
02361417
Контактна особа:
Медвідь Ірина 380955169200 mikstat_pln@ukr.net
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Спаська, будинок 75
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Головне управління статистики у Миколаївській області, повідомляє, що під час здійснення розірвання договору від 03.12.2025 №44/904, укладеного з ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» в електронній системі закупівель, було помилково вказана сума виконання 1 402 800,00 грн. Сума виконання за вказаним договором становить 0 гривень 00 копійок та оплати за ним не здійснювались.