-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7)
Завершена
1 332 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
54a5090c23e44939a86047821b6690ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 14:40 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 17.11.2025 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-11-11-003336-a 11.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення навчань з особами, якими були допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-11-11-003336-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; протокол від 10.11.2025 № 123 (файл «Обгрунтутання укладення договору.pdf»), договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 без використання електронної системи, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «СІНК ЕНЕРДЖІ» (ЄДРПОУ 45111501) (далі – ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ») на суму 1 332 500,00 грн, пояснення, надані Замовником 21.11.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 18.11.2025
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей затверджено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Водночас, відповідно до положень Розділів II та III Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), яким затверджено загальні положення про договір та визначено окремі види зобов'язань, зокрема, договірні зобов’язання про купівлю-продаж.
Так, статтею 714 параграфу 5 Глави 54 Розділу ІІІ ЦКУ врегульовано договірні правовідносини щодо постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу, зокрема, до договору постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, положення про договір поставки, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин сторін.
Замовником 11.11.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 (далі - Договір) за результатами закупівлі без використання електронної системи (ID закупівлі UA-2025-11-11-003336-a), який укладено з ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» (файл «Договір №510.pdf»), де пунктом 7.7 Договору Сторонами узгоджено порядок застосування оперативно-господарських санкцій з урахуванням статей 235-237 Господарського кодексу України.
При цьому, в зв’язку набранням чинності Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року, а правове регулювання перейшло до норм Цивільного кодексу України та спеціальних законів України.
Крім того, статтею 10 Конституції та Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VIII визначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова.
Однак, підпункти 6.1.2. та 6.1.5 пункту 6 Договору містять наступну інформацію: «Виконувати умови цього Договору, в тому числі постачання природного газу за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору.» та «Складати та надавати споживачеві акт приймання-передачі природного газу у порядку, визначеному Договором, за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору, відповідно до фактично переданих Споживачеві обсягів (об’ємів) природного газу.». Також, Сторонами узгоджено пункти Договору, які містять посилання на пункт 0 Договору та розділ 0 Договору, яких Договір фактично не містить.
На запит Управління щодо підстав невідповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема, в частині застосування оперативно-господарських санкцій та наявності у Договорі слів, викладених іншою мовою, а не українською мовою, та посилань в Договорі на розділ 0 та пункт 0, Замовником надано наступні пояснення, що посилання у п. 7.7. Договору на статі Господарського кодексу України були усунені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору, а також невірні посилання не містять правових наслідків, не змінюють предмет, ціну або обсяг договору, мають виключно технічний характер та виправлені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору.
Водночас зі своїми поясненнями на запити Управління, Замовником у файлі «Письмові пояснення.pdf» розміщено сканкопію додаткової угоди до Договору від 19.11.2025 № 1, якою внесено зміни до пунктів Договору, які містили посилання на «розділ 0 та пункт 0», а також сторонами Договору узгоджено порядок застосування оперативно-господарських санкцій.
Таким чином, Замовником укладено Договір, яким не дотримано норми законодавства, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.11.2025 15:52 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2025 15:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО
ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ
ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського буд. 3,корп. А
26.11.2025р. Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-11-003336-a, оголошеної КП «Луцькводоканал».
На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку моніторингу по даній закупівлі, КП «Луцькводоканал» здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель підприємства та наголошено на зауваженнях, які були викладені у висновку моніторингу для врахування їх подальшій роботі. Крім того, з метою не допущення у подальшому виявлених порушень уповноважену особу якою допущено порушення направлено на навчання фахівців з публічних закупівель, яке буде проведено ТОВ «Академія Радник».
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що Замовником вжито всі можливі заходи щодо усунення виявлених порушень та виконання висновку моніторингу.
Додаток: копія договору з ТОВ «Академія Радник» на надання послуги з навчання фахівців з публічних закупівель
Директор В.М. Гуменюк
Дата публікації звіту:
01.12.2025 16:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
12.12.2025 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
1852441616b34932aa783aa3b8d856ec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2025 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 50000 метрів кубічних природного газу -09123000-7 за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-11-11-003336-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1 Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання Замовником запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме товариство з обмеженою відповідальністю «СІНК ЕНЕРДЖІ» (код ЄДРПОУ 45111501)?
4. Замовником 11.11.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 (далі - Договір), де підпункти 6.1.2. та 6.1.5 пункту 6 Договору містять наступну інформацію: «Виконувати умови цього Договору, в тому числі постачання природного газу за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору.» та «Складати та надавати споживачеві акт приймання-передачі природного газу у порядку, визначеному Договором, за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору, відповідно до фактично переданих Споживачеві обсягів (об’ємів) природного газу.». Крім цього, Сторонами узгоджено пункти Договору, які містять посилання на пункт 0 Договору та розділ 0 Договору.
Замовнику надати пояснення щодо наявності у Договорі слів, викладених іншою мовою, а не українською мовою. Також, пояснити посилання в Договорі на розділ 0 та пункт 0, яких Договір фактично не містить.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b3b55574244e419f89c796d6787b77c5
Назва:
Письмові пояснення
Дата опублікування:
21.11.2025 14:22
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
18 листопада 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-11-003336-a.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України. Одже в Замовника є необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури КП “Луцькводоканал” за будь-яких умов.
Для забезпечення підприємства природним газом з метою розпочати на об’єктах підприємства опалювальний сезон, КП «Луцькводоканал» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-27-012829-a
04.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
Положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей передбачено що Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації
Враховуючи зазначене, Замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку передбаченого підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.
Згідно п. 13 Особливостей, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
На виконання вищезазначеної норми Особливостей, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Таким чином, враховуючи необхідність Замовника у здійснені закупівлі товару: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), використовуючи право, надане пп.6 п. 13 Особливостей, між КП «Луцькводоканал» та ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» було укладено договір №510 від 10 листопада 2025р. на закупівля Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), на суму 1 332 500 (один мільйон триста тридцять дві тисячі п’ятсот) грн. 00 коп., з врахуванням ПДВ.
Слід зазначити, що в договорі укладеному між Сторонами предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
По суті наданих запитань зазначаємо , що наступне
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель при укладені договору без використання електронної системи закупівель були встановлені згідно даних, зазначених в тендерній документації на закупівлю товару, при проведенні відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, які в свою чергу були встановлені з врахуванням виробничого процесу та потреб КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного товару.
Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено із врахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій Постачальників.
Щодо критеріїв оцінки потенційних постачальників і вибору ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» слід зазначити, що оцінка здійснювалася за критеріями: ціна., наявність ліцензії НКРЕКП та готовність забезпечити безперервність постачання. ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» надало найбільш економічно вигідну пропозицію.
Щодо технічних помилок та іншомовних фрагментів у договорі та помилкових посилань на «пункт 0» та «розділ 0».слід зазначити, що під час формування остаточної редакції договору відбулося технічне форматування документа у текстовому редакторі, унаслідок чого автоматично сформувались некоректні посилання («Ошибка! Источник ссылки не найден», «розділ 0», «пункт 0»). У електронному оригіналі договору помилки відсутні.
Слід зазначити, що такі фрагменти не впливають на зміст договору та не змінюють його істотних умов. Невірні посилання не містять правових наслідків, не змінюють предмет, ціну або обсяг договору, мають виключно технічний характер та виправлені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору.
Слова іншою мовою є автоматичною вставкою системного повідомлення редактора (російськомовна локалізація попереднього шаблону). Замовник підтверджує, що державною мовою є українська, і всі істотні умови договору викладені українською мовою.
Додаток:
1) Копія додаткової угоди до договору;
2) Копія запиту на отримання пропозицій
3) Копії отриманих пропозицій
Директор Гуменюк В.М.
Номер:
70f9817caa1b4a56bc70689df7945ee3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 50000 метрів кубічних природного газу -09123000-7 за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-11-11-003336-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
В зв’язку набранням чинності Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року, а правове регулювання перейшло до норм Цивільного кодексу України та спеціальних законів України.
Проте, Замовником та постачальником ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» укладено договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 з урахуванням положень та норм Господарського кодексу України.
Замовнику надати пояснення чому умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема, в частині застосування оперативно-господарських санкцій?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
88a717a8d2e04f5b8ae58583777ea70a
Назва:
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.11.2025 14:26
Опис:
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
18 листопада 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-11-003336-a.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Враховуючи необхідність Замовника у здійснені закупівлі товару: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), між КП «Луцькводоканал» та ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» було укладено договір №510 від 10 листопада 2025р.
Вищезазначений договір між Замовником та Постачальником укладено відповідно в порядку та у повній відповідності до норм чинного законодавства України .
Посилання у п. 7.7. Договору на статі Господарського кодексу України були усунені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору:
Слід зазначити, що при укладення договорів Замовники керуються нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ч.1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» у редакції станом на 21.11.2025р. передбачає, що: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Таким чином, випадкове посилання у Договору на норму Господарського кодексу, не може свідчити про те умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм чинного законодавства України.
Директор Гуменюк В.М.