• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7)

Завершена

1 332 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 54a5090c23e44939a86047821b6690ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-18-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 18.11.2025 14:40 - 10.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 17.11.2025 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-11-11-003336-a 11.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, o.o.ostapenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення навчань з особами, якими були допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КП «Луцькводоканал» (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-11-11-003336-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; протокол від 10.11.2025 № 123 (файл «Обгрунтутання укладення договору.pdf»), договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 без використання електронної системи, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «СІНК ЕНЕРДЖІ» (ЄДРПОУ 45111501) (далі – ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ») на суму 1 332 500,00 грн, пояснення, надані Замовником 21.11.2025 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 18.11.2025 За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що на виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей затверджено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Водночас, відповідно до положень Розділів II та III Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), яким затверджено загальні положення про договір та визначено окремі види зобов'язань, зокрема, договірні зобов’язання про купівлю-продаж. Так, статтею 714 параграфу 5 Глави 54 Розділу ІІІ ЦКУ врегульовано договірні правовідносини щодо постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу, зокрема, до договору постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, положення про договір поставки, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин сторін. Замовником 11.11.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено договір постачання природного газу від 10.11.2025 № 510 (далі - Договір) за результатами закупівлі без використання електронної системи (ID закупівлі UA-2025-11-11-003336-a), який укладено з ТОВ «СІНК ЕНЕРДЖІ» (файл «Договір №510.pdf»), де пунктом 7.7 Договору Сторонами узгоджено порядок застосування оперативно-господарських санкцій з урахуванням статей 235-237 Господарського кодексу України. При цьому, в зв’язку набранням чинності Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року, а правове регулювання перейшло до норм Цивільного кодексу України та спеціальних законів України. Крім того, статтею 10 Конституції та Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VIII визначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Однак, підпункти 6.1.2. та 6.1.5 пункту 6 Договору містять наступну інформацію: «Виконувати умови цього Договору, в тому числі постачання природного газу за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору.» та «Складати та надавати споживачеві акт приймання-передачі природного газу у порядку, визначеному Договором, за ціною, яка визначена у пункті Ошибка! Источник ссьІлки не найден. цього Договору, відповідно до фактично переданих Споживачеві обсягів (об’ємів) природного газу.». Також, Сторонами узгоджено пункти Договору, які містять посилання на пункт 0 Договору та розділ 0 Договору, яких Договір фактично не містить. На запит Управління щодо підстав невідповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема, в частині застосування оперативно-господарських санкцій та наявності у Договорі слів, викладених іншою мовою, а не українською мовою, та посилань в Договорі на розділ 0 та пункт 0, Замовником надано наступні пояснення, що посилання у п. 7.7. Договору на статі Господарського кодексу України були усунені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору, а також невірні посилання не містять правових наслідків, не змінюють предмет, ціну або обсяг договору, мають виключно технічний характер та виправлені шляхом укладення Додаткової угоди до Договору. Водночас зі своїми поясненнями на запити Управління, Замовником у файлі «Письмові пояснення.pdf» розміщено сканкопію додаткової угоди до Договору від 19.11.2025 № 1, якою внесено зміни до пунктів Договору, які містили посилання на «розділ 0 та пункт 0», а також сторонами Договору узгоджено порядок застосування оперативно-господарських санкцій. Таким чином, Замовником укладено Договір, яким не дотримано норми законодавства, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.11.2025 15:52 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2025 15:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Анатолію Омельчуку 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського буд. 3,корп. А 26.11.2025р. Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: Газове паливо, код ДК 021:2015 -09120000-6 (Природний газ -09123000-7), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-11-003336-a, оголошеної КП «Луцькводоканал». На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку моніторингу по даній закупівлі, КП «Луцькводоканал» здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель підприємства та наголошено на зауваженнях, які були викладені у висновку моніторингу для врахування їх подальшій роботі. Крім того, з метою не допущення у подальшому виявлених порушень уповноважену особу якою допущено порушення направлено на навчання фахівців з публічних закупівель, яке буде проведено ТОВ «Академія Радник». Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що Замовником вжито всі можливі заходи щодо усунення виявлених порушень та виконання висновку моніторингу. Додаток: копія договору з ТОВ «Академія Радник» на надання послуги з навчання фахівців з публічних закупівель Директор В.М. Гуменюк
Дата публікації звіту: 01.12.2025 16:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 12.12.2025 11:24

Запити/Пояснення