• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Обладнання для автомийки 1 пост

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 92bb73f9d1a7407ba97b0d4995b54aef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-04-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.12.2025 14:37 - 01.01.2026 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2025 № 311 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.12.2025 № 311 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-11-11-001524-a 11.11.2025 Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної докуметації та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог передбачених статтею 7 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР ДЖЕТ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, дотримання законодавства під час укладання договору та його оприлюднення, своєчасності укладання договору відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей та Рамкової угоди, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність умов договору від 3 грудня 2025 року № 181/11 до вимог статті 7 Рамкової угоди, а також здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), дотримання законодавства під час укладання договору та його оприлюднення, своєчасності укладання договору відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей та Рамкової угоди, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Дніпровського транспортно-економічного фахового коледжу (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника №74 від 10 листопада 2025 року, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «УКР ДЖЕТ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 26 листопада 2025 року б/н, протокольне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Центр Мийного Бізнесу" від 25 листопада 2025 № 120, протокольне рішення щодо прийняття рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «УКР ДЖЕТ» від 26 листопада 2025 року №121, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 26 листопада 2025 року, договір від 3 грудня 2025 року № 181/11, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 17.12.2025, 19.12.2025 на запити Східного офісу 15.12.2025, 16.12.2025, 17.12.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ. Згідно з Постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника) як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти II. та III. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди). Моніторингом встановлено, що Замовником в укладеному договорі від 03.12.2025 № 181/11 не враховані вимоги, встановлені статтею 7 Рамкової угоди, а саме умови договору не містять найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель та імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, що є порушенням статті 7 Рамкової угоди. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1), учасник процедури закупівлі на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за Формою 1. Окрім цього, у примітках до розділу 1 Додатку 1 Замовником визначено, що аналогічним є договір, виконаний в повному обсязі учасником (виконаним вважається договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору в електронній системі закупівель), предметом якого було постачання товару, відповідно до коду ДК даної процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «УКР ДЖЕТ» завантажено Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 19.11.2025 року вих. № 191125-1 (файл «Довідка аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено посилання на закупівлю ID: UA-2024- 11-21-004241-a, за якою укладено аналогічний договір, проте зазначена закупівля має відмінний код державного класифікатора, а також відсутній звіт про виконання договору, що не відповідає вимозі визначеній в пункті 1 розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 1, на підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник повинен надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, зокрема надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «УКР ДЖЕТ» завантажено фінансову звітність малого підприємства станом на 31 грудня 2024 року (файл «Фінансова звітність малого підприємства_ квитанція _2.pdf») із зазначенням у рядку 2000 чистого доходу 655,0 тис. грн. Проте, очікувана вартість даної закупівлі 750,00 тис. грн., що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 1 Додатку 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «УКР ДЖЕТ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Замовником від 17.12.2025 року надано пояснення на запит Східного офісу від 16.12.2025, що не спростовує встановленого порушення.
Період усунення порушень: 25.12.2025 11:49 - 09.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 25.12.2025 11:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Приведення у відповідність умов договору від 3 грудня 2025 року № 181/11 до вимог статті 7 Рамкової угоди
Дата публікації звіту: 26.12.2025 09:42

Запити/Пояснення