-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт за адресою: м. Запоріжжя, вул. Трегубова, буд. 18 (заміна вікон)
Завершена
1 200 034.75
UAH з ПДВ
Номер:
052e46354e2744879623c4fd9faac74a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2025 00:00
Період моніторингу:
08.12.2025 12:11 - 30.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
Н А К А З
05.12.2025 № 125-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 05.12.2025 № 125-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2025-11-10-015396-a, яка проведена Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
15ccc06db62b446996b5a7a274e0f72e
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.12.2025 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт за адресою: м. Запоріжжя, вул. Трегубова, буд. 18 (заміна вікон)» (код ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-10-015396-a), яка проводиться Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Моніторингом встановлено, що 10 листопада 2025 року Замовником оприлюднено тендерну документацію до даних торгів. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником внесено зміни до тендерної документації та 14 листопада 2025 року оприлюднено перелік змін та оновлений Додаток 2 до тендерної документації. Згідно переліку змін Замовником, окрім Додатку 2 до тендерної документації, також вносились зміни до пункту першого розділу 4 тендерної документації.
В той же час, в електронній системі закупівель відсутня нова редакція тендерної документації додатково до її попередньої редакції, як те вимагається пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Прошу пояснити даний факт.
3) Відповідно до пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідна вимога встановлена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації.
Проте, учасником ФОП Якубін Олег Володимирович, якого 26.11.2025 визнано переможцем торгів, вказані вище документи оприлюднені в електронній системі закупівель 01.12.2025, тобто на 5-й день.
З урахуванням викладеного, прошу Замовника пояснити чому не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Якубін Олег Володимирович з підстав не надання ним документів переможця у встановлений законодавством термін.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6d598ac62dc3412aac15c149ad6649bf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.12.2025 15:58
Опис:
З питань проведення моніторингу у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 45420000-6, «Поточний ремонт за адресою: м.Запоріжжя, вул. Трегубова, буд.18 (заміна вікон)», ID: UA-2025-11-10-015396-а Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі — Головне управління) повідомляє.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) у закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, погодженої із Пенсійним фондом України, як головним розпорядником бюджетних коштів.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до державних стандартів, чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), які діють на момент проведення процедури закупівлі (зокрема: «Кошторисні норми. Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT).
2. Протоколом Уповноваженої особи від 14.11.2025 №419 було затверджено зміни до тендерної документації в частині найменування та обсягу робіт зі знімання підвіконних дощок в кам’яних будівлях в Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до п.54 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. У зв’язку із викладеним, строк для подання тендерних пропозицій було продовжено з 18.11.2025 по 22.11.2025. Для інформування учасників про оновлення строку для подання тендерних пропозицій зазначеним протоколом затверджено нову редакцію оголошення про проведення закупівлі із вказаними змінами. Інших змін до тендерної документації, крім строку подання пропозицій, не вносилося.
Додаток 2 до тендерної документації, оголошення про проведення відкритих торгів в новій редакції із вказівкою дати подання пропозицій — 22.11.2025, перелік змін в машинозчитувальному форматі було оприлюднено в електронній системі закупівель 14.11.2025, відповідно до вимог п.54 Особливостей.
Таким чином, замовником було вжито необхідних заходів для інформування учасників як про зміни до технічних характеристик предмету закупівлі, так і про продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Учасник ФОП Якубін Олег Володимирович подав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та інші документи, що вимагалися від переможця Додатком №4 до тендерної документації, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель 01.12.2025.
Строк для подання зазначених документів, передбачений Додатком №4 до тендерної документації та п.47 Особливостей, спливав 30.11.2025.
В той же час, відповідно до ч.5 ст.254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий день, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Таким чином, учасником ФОП Якубіним Олегом Володимировичем документи переможця були подані у наступний за вихідним робочий день, відповідно до чинного законодаства.