• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Великогабаритні та малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів або еквівалент)

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a409985075444d6c81f7cc100eb513fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 08.12.2025 11:55 - 30.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2025 № 90-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.12.2025 №90-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2025-11-10-014386-a від 10.11.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, a.y.matychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮА ПРО» за лотом №2, своєчасності укладання договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень при оприлюдненні інформації про закупівлю (вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей №1178) та при розгляді тендерних пропозицій (вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бережанської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.11.2025 № 94, тендерну документацію (із змінами), що оприлюднена 11.11.2025 та 12.11.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» за лотом №1 (далі – ТОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» за лотом №2 (далі –ТОВ «ЮА ПРО»), протокольне рішення уповноваженої особи, щодо обрання переможця за лотом №1, від 20.11.2025 №98, протокольне рішення уповноваженої особи, щодо обрання переможця за лотом №2, від 20.11.2025 №99, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2025 за лотом №1 та від 21.11.2025 за лотом №2, договір поставки товару від 27.11.2025 №59 на суму 436 200,00 грн., додаткову угоду №1 від 04.12.2025 до договору поставки товару від 27.11.2025 №59, договір поставки товару від 01.12.2025 №61 на суму 243 000,00 грн., пояснення (із долученими документами) Замовника від 12.12.2025 та від 16.12.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом встановлено, що Замовником затверджено тендерну документацію протоколом уповноваженої особи від 10.11.2025 №94. До тендерної документації вносилися зміни та тендерну документацію із змінами Замовником оприлюднено 11.11.2025 та 12.11.2025. Згідно пункту 54 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Також, згідно пункту 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі-Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо причин не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Замовник, 12.12.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «… Замовник підтверджує, що 11.11.2025 та 12.11.2025 вносилися зміни до тендерної документації. При цьому, нова редакція тендерної документації була своєчасно оприлюднена в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі, що забезпечило повний доступ усіх потенційних учасників до актуальних умов закупівлі. Відсутність окремого файлу з переліком змін є технічною помилкою (людським фактором), яка, однак, не призвела до порушення принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, принцип відкритості та прозорості був дотриманий, оскільки учасники бачили оновлену документацію і мали можливість поставити запитання чи вимагати роз’яснень. Жодних скарг від учасників щодо нерозуміння суті змін не надходило. Дана формальна неточність не вплинула на зміст тендерних пропозицій та результати торгів. Уповноважена особа Замовника визнає, що неоприлюднення окремого переліку змін є порушенням вимог пункту 54 Особливостей № 1178. З метою виправлення ситуації, а також для забезпечення повної прозорості та дотримання норм законодавства: Будуть вжиті додаткові заходи для підвищення кваліфікації відповідальних співробітників з метою запобігання подібним формальним порушенням у майбутньому. …». Таким чином, Замовником, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей №1178, не розміщено (опубліковано) в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін внесених до тендерної документації . Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Замовником заплановано здійснення закупівлі за двома лотами, а саме: - лот №1 «Малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів»; - лот №2 «Великогабаритні контейнери для твердих побутових відходів». При цьому, згідно додатку 5 «Технічна специфікація» за лотом №1 «Малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів» тендерної документації передбачено здійснення закупівлі малагабаритних контейнерів від 25 до 50 літрів. Окрім цього, у додатку 5 до тендерної документації за лотом №1 «Малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів» зазначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством. Аналізом пропозиції ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» по лоту №1 встановлено, що учасником подано сертифікат відповідності на контейнери для побутових відходів SULO, об’ємом від 60 до 1100л, що не відповідає умовам лоту №1, адже у ньому передбачено закупівлю малагабаритних контейнерів об’ємом від 25 до 50 літрів. Інших документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) на підтвердження цієї вимови у складі пропозиції ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» не виявлено. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 12.12.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Учасником ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» запропоновано товар, що повністю відповідає технічним вимогам Замовника, а також надано «Тех. Інформацію» Додаток 5, а саме малогабаритні контейнери необхідного об’єму (25-50 л). Наданий у складі пропозиції сертифікат відповідності на контейнери SULO (60-1100 л) був наданий учасником як підтвердження загальної відповідності продукції виробника стандартам якості (наприклад, EN 840, матеріал HDPE, стійкість до температур), оскільки технологічний процес виготовлення контейнерів меншого об’єму (50 л) є ідентичним до процесу виготовлення контейнерів 60 л. Варто зауважити, що вимога ТД допускала надання декларації про відповідність або паспорту якості. Якщо розглядати документи учасника в сукупності, то паспорт/технічний опис товару підтверджує, що запропоновані контейнери мають саме той об’єм, який вимагав Замовник. Розбіжність у літражі в наданому загальному сертифікаті не спростовує якість запропонованого товару меншого об’єму. Замовник, керуючись пунктом 43 Особливостей, мав право звернутися за роз’ясненням, проте з огляду на наявність інших документів, що підтверджують характеристики (паспорт/опис), прийняв рішення про відповідність пропозиції, щоб не відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію через формальні невідповідності в супровідному документі загального характеру. У межах розгляду запиту повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації, зокрема Додатку 5 «Технічна специфікація», для лоту №1 «Малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність), у разі, якщо такі документи встановлені чинним законодавством для відповідного виду продукції. Водночас, відповідно до: • Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»; • Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», малогабаритні контейнери для твердих побутових відходів об'ємом 25–50 літрів не віднесені до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації чи ліцензуванню. Отже, для такого виду товару законодавством не встановлено вимоги щодо наявності обов’язкового сертифіката відповідності або декларації про відповідність. Учасник ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» у складі пропозиції подав сертифікат відповідності на контейнери SULO об’ємом 60–1100 л, який дійсно не стосується лоту №1. Водночас, враховуючи те, що зазначений товар (контейнери об’ємом 25–50 л) не підлягає обов’язковій сертифікації, подання такого документа не є обов’язковою вимогою та не впливає на відповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації…». З даного питання Замовнику необхідно наголосити, що згідно: - пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; - пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовником самостійно сформовано тендерну документацію у якій, окрім іншого, зазначено вимогу, щодо подачі документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність). При цьому необхідно наголосити, що учаснику на вибір можна було подати документи про якість/відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність. Однак, учасником закупівлі ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» цю вимогу не виконано та не подано у складі пропозиції по лоту №1 документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність). Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Переможцем закупівлі ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» по лоту №1 у складі пропозиції подано статут, затверджений протоколом загальних зборів від 03.10.2025 №11 (далі-Статут). Згідно пункту 13.1.2. Статуту генеральний директор - одноосібний виконавчий орган. Відповідно до пункту 15.1. Статуту виконавчим органом Товариства є Генеральний директор. А згідно пункту 15.2. Статуту генеральний директор здійснює управління поточною діяльністю Товариства. Також ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» подано, підписану генеральним директором Кузьменко О.А, довіреність, згідно якої директора із загальних питань Тарана Олега Вікторовича уповноважено вчиняти дії, щодо укладання, зміни, розривання правочину, підписувати документи тендерної пропозиції. Згідно додатку 1 «Документи, необхідні для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації замовником зазначено вимогу щодо подачі переможцем: - документа, виданого не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій уповноваженим органом про те, що керівник учасника процедури закупівлі, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - документа, виданого не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій уповноваженим органом про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Однак, переможцем закупівлі ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» у складі пропозиції подано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що видані не на генерального директора - Кузьменка О.А, а на директора із загальних питань - Таран О.В. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 12.12.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Метою статті 17 Закону є уникнення укладання угод з особами, які мають судимість або вчинили корупційні правопорушення. Оскільки всі юридично значущі дії в рамках цієї закупівлі (подання пропозиції, підписання документів, укладання договору) вчиняє Таран О.В., саме його доброчесність має ключове значення для Замовника. Надання довідок на підписанта (Тарана О.В.) повністю задовольняє мету Закону – пересвідчитися, що особа, яка бере на себе зобов’язання від імені компанії, не має проблем із законом. Відхилення пропозиції через ненадання довідки на Генерального директора, який фактично не бере участі в даній процедурі закупівлі, було б порушенням принципів пропорційності та недискримінації учасників. Також, відповідно до Вашого запиту ми звернулися до ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» для усунення порушень та надання відповідної інформації, додаток 6, 6.1, 6.2. Інші додатки: Додаток 7 КП, Додаток 8 КП…». Згідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця закупівлі ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо стану виконання договору укладеного з ТзОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ». Замовник, 16.12.2025, надав пояснення та зазначив: «… Повідомляємо, що станом на 15:00, 16 грудня 2025р. товар надійшов до нас в повному обсязі, відповідно до Видаткової накладної №4016 – 15.12.2025р. та вивантажений за адресою вул. Лепких 44, м. Бережани, Тернопільська р-н., Тернопільська обл….».
Період усунення порушень: 24.12.2025 11:09 - 08.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2025 11:09

Запити/Пояснення