• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу (Літ. В) під встановлення МРТ КНП "Хмільницька центральна лікарня" Хмільницької міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська, 71» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 19 годин назад

4 067 469.60 UAH з ПДВ
Номер: 25f2ab74f0bf4fd6be51e72eda55309f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-21-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.11.2025 14:59 - 13.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2025 №140-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.11.2025 №140-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-11-10-009011-a, 11.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 24 та 34 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВ АВАЛОН» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТВ АВАЛОН» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального некомерційного підприємства «Хмільницька центральна лікарня» Хмільницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.11.2025 № 778, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТВ АВАЛОН» (далі – ТОВ «ТВ АВАЛОН»), рішення уповноваженої особи про визначення переможцем торгів від 18.11.2025, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26.11.2025, 01.12.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 24 Постанови № 1178 встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, та Постанови № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також вимогами пункту 34 Постанови № 1178 встановлено строк для подання тендерних пропозицій: не менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 10.11.2025 оприлюднені оголошення про проведення відкритих торгів (ID: UA-2025-11-10-009011-a) та тендерну документацію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений до 18.11.2025, що є меншим ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації на закупівлю робіт, чим порушено вимоги пунктів 24 та 34 Постанови № 1178. Також моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВ АВАЛОН» відсутні документи, надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме: - щодо підтвердження наявності виконання аналогічних договорів: копії актів приймання виконаних будівельних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за аналогічним договором; листа – відгуку по аналогічному договору, оформленого на офіційному бланку, чим порушено вимоги пункту 1.1. Додатку 1 тендерної документації; - щодо підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: копій свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (дипломів, посвідчень тощо) стосовно підтвердження кваліфікації робітників робітничих професій; копій медичних довідок на працівників робітничих професій про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду; для директора та інженерно-технічних працівників протоколу (або витягу з протоколу) та посвідчення про перевірку знань за такими НПАОП: 45.2-7.03-17, 45.2-1.11-97, 0.00-7.17-18, 0.00-1.81-18, 0.00-1.71-13, 0.00-4.12-05, 0.00-4.21-04, 0.00-4.15-98, 0.00-1.83-18, 0.00-1.75-15, 0.00-7.14-17, 0.00-5.11-85, 28.0-1.32-13, протоколу (або витягу з протоколу) перевірки знань з пожежної безпеки та посвідчення (свідоцтво тощо) про проходження відповідного навчання; протоколу (або витягу з протоколу) та сканованих копій виготовлених з оригіналів посвідчень щодо інженерно-технічних працівників, які пройшли перевірку знань з питань безпечної експлуатації електроустановок споживачів та мають допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В; завіреної копії звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітний період або офіційного листа (довідки, інформації тощо) від органу статистики, про те, що даний учасник не звітує за даною формою, чим порушено вимоги пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації; - щодо підтвердження інформації про наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази: протоколу (або витягу з протоколу) перевірки ізоляції кабелів та електрообладнання, яке буде використовуватися при виконанні робіт будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання); Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інших документів, якими учасник може підтвердити власне право користування (технічний паспорт або дані бухгалтерського обліку) для матеріально-технічної бази, що є власною, скан-копій договорів у повному обсязі (з додатками), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг, тощо), чим порушено вимоги пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації. Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ТОВ «ТВ АВАЛОН» їх усунути. Крім того, моніторингом установлено, що у підпунктах 3.3, 3.6 та 3.7 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимоги щодо надання учасником: - дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (з відміткою про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі такого дозволу та/або декларації; - чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сканованих оригіналів сертифікатів ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості»; ISO 45001:2019 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпекою праці» на такі роботи як будівництво житлових і нежитлових будівель, інші будівельно-монтажні роботи, в тому числі штукатурні, покриття підлог і облицювання стін, робіт малярних та скління, робіт електромонтажних; - чинного сертифікату/ліцензії на програмний комплекс АВК-5 та відповідного договору про надання послуг з встановлення та/або використання програмного комплексу АВК-5 (або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації). Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВ АВАЛОН» вищевказані документи відсутні, чим порушено вимоги підпунктів 3.3, 3.6 та 3.7 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. З огляду на вказане, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТВ АВАЛОН», а натомість визнав його переможцем. Також, моніторингом установлено, що у пункті 1 Додатку 3 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178, зокрема, витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Однак, переможець торгів ТОВ «ТВ АВАЛОН» не надав витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримався вимог пункту 1 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до положень абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 12.12.2025 17:12 - 27.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2025 17:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування переможця, прийнятого під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу (Літ. В) під встановлення МРТ КНП "Хмільницька центральна лікарня" Хмільницької міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська, 71» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-10-009011-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення Протокол № 784 від 18.11.2025р (далі – Рішення), згідно з яким Визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВ АВАЛОН" (Код ЄДРПОУ: 45589250) переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу (Літ. В) під встановлення МРТ КНП "Хмільницька центральна лікарня" Хмільницької міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська, 71» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. UA-2025-11-10-009011- а. Висновком про результати проведення моніторингу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2025 року, щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 24 та 34 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВ АВАЛОН» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТВ АВАЛОН» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ВИРІШИВ: 1. Відхилення тендерної пропозиції, згідно з яким Визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВ АВАЛОН" (Код ЄДРПОУ: 45589250) переможцем відкритих торгів з особливостями. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. ПРОТОКОЛ 15.12.2025р. м. Хмільник № 831 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі — Висновок) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху терапевтичного корпусу (Літ. В) під встановлення МРТ КНП "Хмільницька центральна лікарня" Хмільницької міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Монастирська, 71» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Заперечення). 2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-10-009011-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-11-10-009011-a. здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-M-2025-11-21-000039, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2025р. дата публікації рішення про проведення моніторингу UA-M-2025-11-21-000039 2025р 21.11. за результатом якого органами фінансового контролю ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 24 та 34 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТВ АВАЛОН» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТВ АВАЛОН» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту, документи (Додаток 1 ПРОТОКОЛ № 830 від 15.123.2025р.) : З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2025-11-21-000039, Протокол № 830 від 15.12.2025р. про відміну прийнятого рішення щодо переможця відхилення учасника за результатом висновка моніторингу додається.». «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2025-11-21-000039, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.». По другому питанню порядку денного: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та/або документи (Додаток 1) щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. ВИРІШИВ: 1. Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель. Додатки: 1. Додаток 1 на 2 арк. Уповноважена особа Сергій ЗУБЕНКО
Дата публікації звіту: 15.12.2025 14:34

Запити/Пояснення