-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8
Завершена
1 682 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
97164ed5e8f44ab3ada1b28071e4e367
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2025 00:00
Період моніторингу:
02.12.2025 18:04 - 24.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2025 № 325
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 01.12.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2025 № 325
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-11-10-008120-a 10.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
49aa01ba4da7437ab0b3d9f3b6793f55
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2025 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8», (ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи), очікуваною вартістю 1 682 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-008120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 2.6 Додатку 1 «Перелік документів учасника» тендерної документації, для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації потрібно надати відомість ресурсів, та у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Відомість ресурсів), обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
У відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» відсутня країна походження товару.
Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ»
4. Відповідно пункту 2.6 Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду.
У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, що розрахунок буде надано у разі визнання ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» переможцем, що не відповідає умовам тендерної документації.
Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ».
5. Відповідно до умов п. 8.1. Додатку 1 тендерної документації, 8.1. учасник надає Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний(-і) вид(-и) господарської діяльності; банківські реквізити (номер розрахункового рахунку за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» в наданій Інформаційній довідці про учасника відсутня така інформація, як фактична адреса, факс, телефон для контактів керівника, основний(-і) вид(-и) господарської діяльності.
Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГУД ВІН ХХІ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
79d041861f9a492b9cd3e1c51ca29b76
Назва:
Відповідь на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання роз'яснень Відокремленого структурного підрозділу "Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
Дата опублікування:
08.12.2025 11:32
Опис:
Відокремлений структурний підрозділ «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (далі – ВСП «ХТЕФК ДТЕУ») у відповідь на запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 04.12.2025 року надає інформацію щодо закупівлі «Поточний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету» за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, буд. 8», (ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи), очікуваною вартістю 1 682 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-10-008120-a):
1) відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2025 року № 1/13606-25 «Щодо оголошення про проведення конкурсу на отримання бюджетних коштів за КПКВК 2201260» обов’язковою умовою участі у конкурсі було надання пакету документів (дефектний акт, кошторисні розрахунки, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) для здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт.
Оскільки, 29 березня 2025 року внаслідок обстрілу, було пошкоджено будівлю навчального корпусу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» (випадіння металопластикових вікон із прорізів у стінах, суттєва деформація зовнішніх та внутрішніх дверних блоків, віконних конструкцій та рам) за адресою: м. Харків, пров. Отакара Яроша, 8, що підтверджується Витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань номер кримінального провадження: 12025221200000620 від 29.03.2025 року та Актом комісійного обстеження Харківської міської ради від 02.04.2025 року № Ше-6176 було прийнято рішення про замовлення проєктно-кошторисної документації щодо поточного ремонту по заміні вікон та дверей навчального корпусу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» у ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» і відправлено до Міністерства освіти і науки України для участі у конкурсі.
Після оголошення результатів конкурсу та отримання розпису від Міністерства освіти і науки України проєктно-кошторисна документація, яка розглянута та схвалена комісією Міністерства освіти і науки України була використана для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.06.2025 року № 1/13606-25 «Щодо оголошення про проведення конкурсу на отримання бюджетних коштів за КПКВК 2201260» ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» на google-диску (https://surl.li/rwaumc) було розміщено повний пакет документів для участі у конкурсі, в тому числі проєктно-кошторисна документація для здійснення невідкладних аварійно-відбудовних та ремонтних робіт.
3) У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано сертифікати відповідності на вироби із зазначенням виробників та відповідно країни їх походження (https://surl.lt/usjohg).
Укладено додаткову угоду від 01.12.2025 року до договору № 271 від 27.11.2025 року із зазначенням у відомості ресурсів країни-походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у відповідності абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Додається.
4) Під час етапу «Визначення переможця» на вимогу ВСП «ХТЕФК ДТЕУ» учасником аукціону ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано довідку з розрахунком середньомісячної заробітної плати. Додається.
5) У складі тендерної пропозиції від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де зазначена інформація щодо фактичної адреси, факсу, телефону та основний (-і) вид (-и) господарської діяльності (https://surl.lt/usjohg).