-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з висвітлення діяльності виконавчого комітету Шосткинської міської ради на ефірному телебаченні
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
7f9e04f5f7f24e8196934d8425887264
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2025 00:00
Період моніторингу:
28.11.2025 15:04 - 20.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2025 № 103-3
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 28.11.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-11-10-007968-a 10.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.11.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.11.2025 (протокол № 96-у.о.), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.11.2025, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Шосткинська телекомпанія «Телеком-Сервіс»» (далі – ПрАТ «ШТ «ТКС»), вимогу про усунення невідповідностей до 19.11.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.11.2025 № 101-у.о., повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2025, договір від 26.11.2025 № 257, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.12.2025.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Водночас, нормами абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей встановлено, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Також, у пункті 1 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем закупівлі» до тендерної документації, Замовник визначив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції Замовник визнав ПрАТ «ШТ «ТКС» переможцем процедури закупівлі» і 20 листопада 2025 року опублікував в електронній системі закупівлі повідомлення про намір укласти договір.
Водночас, переможець процедури закупівлі ПрАТ «ШТ «ТКС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (до 24 листопада 2025 року включно), не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
При цьому, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ПрАТ «ШТ «ТКС» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, чим порушив абзац третій підпункту третього пункту 44 Особливостей.
Слід зазначити, що відповідні документи завантажені учасником ПрАТ «ШТ «ТКС» 19 листопада 2025 року, до визначення його переможцем торгів, та відповідали вимогам, які були встановлені у пункті 1 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем закупівлі» до тендерної документації.
Період усунення порушень:
12.12.2025 14:26 - 27.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2025 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Прийнято рішення на зборах трудового колективу
Дата публікації звіту:
19.12.2025 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
2dc8a772416448879d245020e1eca5dc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.12.2025 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з висвітлення діяльності виконавчого комітету Шосткинської міської ради на ефірному телебаченні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-10-007968-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі та здійснено обґрунтування його технічних, якісних та кількісних характеристик.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця ПрАТ Шосткинська телекомпанія «Телеком-Сервіс» з огляду на те, що ним надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з порушенням строків, визначених абзацом п’ятнадцятим Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9c878a05e5e849fc9ce468bc79be39aa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 11:59
Опис:
Виконавчий комітет Шосткинської міської ради надає пояснення (інформації, документи) на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з висвітлення діяльності виконавчого комітету Шосткинської міської ради на ефірному телебаченні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-10-007968-a).
Щодо питання: 1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі та здійснено обґрунтування його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі аналізу попередніх аналогічних закупівель, проведених замовником у попередньому періоді, аналізу моніторінгу цін серед медіа, які діють у Шосткинській міській територіальній громаді. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована як середня вартість, що визначена на підставі розцінок на аналогічні послуги отримані від медіа (скани додаються) та проведеним моніторингом цін медіа в мережі інтернет, з врахуванням фактичної потреби в послугах, відповідно до кошторисних призначень.
Щодо питання: 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі обумовлені своєчасним та якісним донесенням інформації про діяльність органу місцевого самоврядування до жителів Шосткинської міської територіальної громади, що не мають кабельного телебачення. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється на сайті Шосткинської міської ради (https://shostka-rada.gov.ua/) в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування закупівель». Станом на сьогодні, сайт перебуває в неробочому стані, у зв’язку з хакерською атакою 18.11.2025.
Щодо питання: 3. Просимо надати пояснення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця ПрАТ Шосткинська телекомпанія «Телеком-Сервіс» з огляду на те, що ним надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з порушенням строків, визначених абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідь: Відповідно пункту 1 Додатку 5 тендерної документації Переможець процедури закупівлі повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua) сформований у паперовій або електронній формі не раніше дати оголошення в електронній системі закупівлі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі або фізичної особи процедури закупівлі. Оголошення про проведення закупівлі в електронній системі закупівлі опубліковано 10.11.2025. Учасником підкріплений до тендерної пропозиції витяг з ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 19.11.2025 та наданий лист (додається) щодо прийняття даного витягу, як підтвердження дотримання вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей. Слід також заначити, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи, що учасником наданий витяг про не притягнення до кримінальної відповідальності та враховуючи складну ситуацію з електропостачанням в громаді, замовником було прийнято рішення про укладання договору з даним учасником.