-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво нового кладовища в м. Славутич, Київська область (коригування) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Будівництво нового кладовища в м. Славутич, Київська область (коригування) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Завершена
32 052 397.20
UAH з ПДВ
Номер:
c3ef22318ff8406db2e8846fc940d612
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2025 00:00
Період моніторингу:
04.12.2025 12:28 - 26.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.12.2025 Київ № 321
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2025-11-07-007564-a 07.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
dda604ee9cd649829f4607b4fa2e24d2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2025 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нового кладовища в м. Славутич, Київська область (коригування)
(ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-07-007564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Яким чином під час укладання договору підряду від 02.12.2025
№ 83/122025 (далі – Договір) дотримані вимоги пунктів 83, 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування виконання робіт будівництва на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), зважаючи, що відповідно до календарного графіку виконаних робіт (додаток 2 до Договору) з 04.12.2025 по 18.12.2025 передбачено виконання робіт на суму 3 978 874,04 гривні.
6. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.8. розділу VI тендерної документації, а саме: надання ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у вигляді банківської гарантії, що складає 1% від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
70a8a71de8674de7a99b1823b4401a40
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.12.2025 16:18
Опис:
На запит Державної аудиторської служби від 10.12.2025 щодо поставлених питань повідомляю наступне:
1. Надати пояснення (інформацію, документи), а саме: Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь. Визначення Замовником очікуваної вартості закупівлі здійснювалось на підставі отриманого позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №241101-10/В від 07 листопада 2024 року, що додається та затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва від 07 листопада 2024 року, що додається загальна вартість якого становить 33 508 964,00 грн., з яких кошти: на утримання служби замовника (1%); на здійснення технічного нагляду; на вартість проектних робіт; на вартість експертизи проектної документації; на здійснення авторського нагляду – були утримані від загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-11-07-007564-a Замовником було розміщено на офіційному сайті Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за посиланням https://e-slavutych.gov.ua/news/1762759103/.
3. Надати інформацію за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
Відповідь. Фінансування закупівлі здійснюється відповідно до Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій затвердженого розпорядженням КОДА (КОВА) від 03.12.2024 №1853 «Про внесення змін до Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій» та Заявки №5 2025 року на перерахування коштів щодо спорудження в поточному році об’єктів соціального призначення у м. Славутичі, Іванківській і Поліській територіальних громадах Вишгородського району Київської області, згідно з переліком, затвердженим Київською обласною державною адміністрацією. Джерелом фінансування об’єкту є кошти від будівництва ЦСВЯП тобто це власні надходження бюджетних установ другої групи другої підгрупи, а саме надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб. КПКВТКБ 150160 Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громад.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility
Відповідь. По закупівлі UA-2025-11-07-007564-a не передбачене фінансування на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Яким чином під час укладання договору підряду від 02.12.2025 № 83/122025 (далі – Договір) дотримані вимоги пунктів 83, 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування виконання робіт будівництва на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), зважаючи, що відповідно до календарного графіку виконаних робіт (додаток 2 до Договору) з 04.12.2025 по 18.12.2025 передбачено виконання робіт на суму 3 978 874,04 гривні.
Відповідь. Календарним графіком вказаний період з 04.12.2025 по 18.12.2025 за який передбачене фінансування на підготовчі роботи та період з 10.12.2025 (31.12.2025) по 20.08.2026 виконання проїздів та майданчики , що будуть виконуватись в 2025 році. Підпунктом 11.1 пункту 11 Договору визначено «План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.». Підпунктом 12.1 та підпунктом 12.2 пункту 12 Договору визначено «Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі узгоджених сторонами обсягів виконаних робіт, оформлених Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2В), довідок про вартості виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3).». «Розрахунки за фактично виконані будівельні роботи проводяться у такому порядку фінансування:
12.2.1. Платежі у розмірі до 90% від загальної вартості робіт по даному Договору здійснюється Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи.
12.2.2. Остаточний платіж - залишок несплаченої суми від загальної вартості робіт по даному Договору буде здійснений після отримання Підрядником експертного будівельно-технічного дослідження, щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт згідно проєктно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту будівництва та прийняття Об’єкту в експлуатацію згідно чинного законодавства.».
Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до договору узгоджені між собою та відповідають умовам Договору. Враховуючи це встановлені умови пунктами 83, 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» були дотримані.
Додатково повідомляю, що Додаток 3 до договору буде більш конкретизований шляхом узгодження зі Стороною Договору умов за результатом чого будуть внесені зміни до Договору відповідно до пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
6. Надати інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.8. розділу VI тендерної документації, а саме: надання ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у вигляді банківської гарантії, що складає 1% від вартості договору.
Відповідь. Переможець закупівлі UA-2025-11-07-007564-a ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДПРОЕКТ» 02.12.2025 з супровідним листом №246/1 від 02.12.2025 передав Замовнику перелік документів, а саме: інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ про призначення на посаду директора; рішення одноосібного учасника №26/08/2025 ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДПРОЕКТ»; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Договір підряду з додатками у двох примірниках. Банківська гарантія № 16-25DTF/DKBO від 02.12.2025 у зв’язку з чим між Сторонами було укладено Договір підряду на закупівлю робіт з будівництва нового кладовища в м. Славутич, Київська область (коригування) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) № 83/122025 від 02.12.2025, копія супровідного листа додається.