-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт централізованої системи опалення та службових приміщень адміністративної будівлі № 1 (А-3) за адресою: м. Харків, вул. Шевченка,26.
Завершена
1 058 224.80
UAH з ПДВ
Номер:
7a701697ab794db1bf0780c34465a679
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 18:01 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.11.2025 № 313
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.11.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.11.2025 № 313
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-11-07-006931-a 07.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
13c48da850824ff28baaebee13f74886
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт централізованої системи опалення та службових приміщень адміністративної будівлі № 1 (А-3) за адресою: м. Харків, вул. Шевченка,26» (код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення), очікуваною вартістю 1 058 224,80 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-006931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно пункту 6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, яку затверджено рішенням уповноваженої особи протокол від 07.11.2025 № 16 (далі – тендерна документація), зокрема щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
У Технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначив, що надає, зокрема Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, у якій до Розділу ІІ. Будівельні машини і механізми включені такі найменування як : Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм, крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т. (файл Додаток 2 ЦСО.rtf; файл 72_КД_ВРЗКР.rtf).
Підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІ. Переліку всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності Додатку 2 до тендерної документації Додатку 6 до тендерної документації, Замовник передбачив вимогу, що учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання пропозицій відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які будуть задіяні під час виконання робіт/послуг (із зазначенням одиниці виміру, кількості, без зазначення вартості).
Одночасно, окремими вимогами пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 4 до тендерної документації визначено наступне, а саме:
абзацем 1.1.1. підпункту 1.1, що довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість надання послуг згідно вимог Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації), та які будуть використані під час виконання договору про закупівлю, надається за встановленою формою (Форма 1);
підпунктом 1.2., що допускається відсутність обладнання та/або матеріально-технічної бази в учасника, у разі наявності відповідного обладнання та/або матеріально-технічної бази в субпідрядника(ів), якого(их) учасник планує залучити до виконання робіт, що підтверджується довідкою(ами), наданою(ими) згідно з вимогами Тендерної документації.
Учасник ТОВ «СК БУД-СЕРВІС» надав у складі тендерної пропозиції Відомості про будівельні машини, механізми та механізований інструмент, які будуть задіяні під час виконання робіт/послуг, а саме у Інформаціях: Вих.№11-11/04 від 11.11.2025, Вих.№11-11/15 від 11.11.2025, де відсутні Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм.; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т. Також, відсутні дані щодо вантажопідйомності транспортного засобу RENAULTVG/UM9T/MLB31063H MASTER (1шт.), відсутнє обладнання, машини і механізми залучені за договором (ами) оренди, лізингу, послуг тощо, відсутнє обладнання, машини і механізми залучені у субпідрядника(-ів)/співвиконавця (-ів). (файл МТБ.pdf; Довідки пропозиції.pdf ).
Одночасно, Учасник ТОВ «СК БУД-СЕРВІС» оприлюднив у складі тендерної пропозиції Довідку щодо залучення субпідрядників / співвиконавців Вих. № 11-11/02 від 11.11.2025, де зазначив, зокрема: «..всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто». (файл Довідки пропозиції.pdf ).
Поряд з цим, учасник в Інформації Вих.№11-11/18 від 11.11.2025 оприлюднив у складі тендерної пропозиції Відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної спеціфікації (файл Довідки пропозиції.pdf ).
Як замовник перевірив виконання Учасником ТОВ «СК БУД-СЕРВІС» вимог передбачених:
підпунктом 1.2. пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 4 до тендерної документації;
підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІ. Переліку всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності Додатку 2 до тендерної документації Додатку 6 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.