• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Прилад для порівняння вмісту СО2 у повітрі, що вдихається і видихається. Стробоскоп з набором пристосувань. Сітка Кольбе. Сітка Фарадея. Колесо Франкліна. Демонстраційний фотоелемент (сонячна панель). Набір для демонстрації спектрів електричного поля. Штатив лабораторний. Набір для демонстрації спектрів магнітного поля. Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки. Набір демонстраційний зі статики з магнітним кріпленням до дошки. Набір для демонстрації механічних явищ: динаміка обертального руху. Реостат повзунковий лабораторний 8 Ом. Важіль демонстраційний. Набір простих механізмів демонстраційний. Прилад для демонстрації явища резонансу. Набір пружин. Електроскопи (пара). Набір тіл рівної маси демонстраційний. Набір тіл рівного об’єму демонстраційний. Набір для демонстрації пружних та пластичних деформацій. Набір різноважків для терезів. Набір кульок з отворами. Набір брусків. Султани електростатичні (пара). Комплект паличок для трибоелектризації. Штатив електростатичний (пара). Прилад для демонстрації правила Ленца. Прилад для вивчення явища електромагнітної індукції. Набір для електролізу демонстраційний. Набір провідників в ізоляції. Прилад для вивчення залежності опору металу від температури. Котушка-моток лабораторна. Екран фоновий. Таблиця "Періодична система хімічних елементів". Таблиця "Розчинність кислот, основ, солей і амфотерних гідроксидів у воді". Таблиця "Електрохімічний ряд напруг металів". Таблиця "Електронегативність елементів". Таблиця "Правила безпеки життєдіяльності в кабінеті хімії")

Завершена

540 572.00 UAH з ПДВ
Номер: ebda3ac607e74d1cbce4ca25498ed135
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.12.2025 16:32 - 25.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.12.2025 №141-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.12.2025 №141-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-11-07-005824-a, 07.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.l.sosliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФА І ОМЕГА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Вінницький технічний ліцей» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07.11.2025 № 11-4-ВТЛ) із змінами (протокол від 13.11.2025 № 11-8-ВТЛ), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФА І ОМЕГА» (далі – ТОВ «ТД «АЛЬФА І ОМЕГА»), рішення уповноваженої особи (протокол від 20.11.2025 № 11-12-ВТЛ) про визначення ТОВ «ТД «АЛЬФА І ОМЕГА» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір про закупівлю від 26.11.2025 № 4, пояснення Замовника (інформацію та документи), отримані 08.12.2025
Період усунення порушень: 16.12.2025 17:55 - 20.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2025 17:55

Запити/Пояснення