• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Завершена

1 373 546.00 UAH з ПДВ
Номер: b4171305cd784bf3a874d6d76552eab4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 28.11.2025 13:24 - 20.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.11.2025 № 124-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.11.2025 № 124-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-11-07-000696-a 07.11.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 731-74-09, a.o.maidebura@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Свєтлічної Ольги Володимирівни встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема притягнення до відповідальності осіб, якими допущено зазначене у висновку порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Благодатненської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 07.11.2025 №69); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Свєтлічної Ольги Володимирівни (далі – ФОП Свєтлічна О.В.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 20.11.2025; протокол уповноваженої особи Замовника від 20.11.2025 № 71; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 26.11.2025 № 101 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пунктів 2.1 та 2.2 Додатку 4 до тендерної документації переможець торгів, на виконання вимог пункту 47 Особливостей, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 12 пункту 47 Особливостей, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Замовник 20.11.2025 визнав ФОП Свєтлічна О.В. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. Проте, ФОП Свєтлічна О.В., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме в період з 20.11.2025 по 24.11.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 4 до тендерної документації. Вищезазначені документи оприлюднені ФОП Свєтлічна О.В. 25.11.2025, тобто на п’ятий день. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Свєтлічна О.В., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 09.12.2025 11:55 - 24.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2025 11:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Миколаївській області моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт та благоустрій території (облаштування Алеї Слави) в с. Садове Первомайського району Миколаївської області ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-07-000696-a) 9 грудня 2025 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, яким встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Благодатненська сільська рада повідомляє, що на виконання вимог висновку за результатом моніторингу закупівлі сільською радою вжито відповідні заходи щодо усунення порушення шляхом недопущення порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення осіб до відповідальності. Секретарем сільської ради видано розпорядження №257-р/к від 11.12.2025 року, за наслідком якого із Скуртової Ю.О. знято премію в розмірі 30 % за грудень 2025 року. Також уповноважену особу буде відправлено на навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель для вдосконалення професійних навичок та недопущення аналогічних порушень у майбутньому. Благодатненська сільська рада підтверджує виконання вимог висновку моніторингу та забезпечення належної організації процедур публічних закупівель у подальшому.
Дата публікації звіту: 11.12.2025 11:48

Запити/Пояснення