-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Роботи: «Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1
Завершена
11 391 101.65
UAH з ПДВ
Номер:
a1f2ac60606440d5ada31a97a6c5cc23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 12:41 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2025 Одеса № 220
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Романа Олександровича КУТАФІНА.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2025 № 220
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2025-11-06-015032-a 06.11.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3-8 розділу X та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, здійснити заходи щодо розміщення в електроннфій системі закупівель договору від 06.11.2025 № 218/11 разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з благоустрою міста Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 06.11.2025, договір від 06.11.2025 № 218/11 (далі – Договір), інформацію та документи Замовника, отримані 24.11.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
У пункті 13 Особливостей визначено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
У разі укладення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, до такого звіту додаються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
У разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу шостого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (із змінами) (в редакції станом на момент оприлюднення Замовником договору про закупівлю), визначено, що договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі відповідно до пунктами 10 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 06.11.2025 оприлюднив Договір та всі додатки до нього тільки у форматі PDF.
Також Договір не містить додатка з інформацією про ціни на матеріальні ресурси.
На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.11.2025 та 20.11.2025 щодо зазначених питань Замовник 24.11.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, на порушення вимог пункту 3-8 розділу X та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також Договір з усіма додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання договору.
Період усунення порушень:
27.11.2025 12:46 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2025 12:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Про виправлення технічної помилки, щодо оприлюднення в електронній системі закупевель договору про закупівлі та всі додатки до нього (у тому числі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі , зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до абзацу 2 пункту 38 Розділу Х « Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 « Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», закупівля: Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-015032 -a)
Дата публікації звіту:
04.12.2025 12:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
04.12.2025 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
109779fd3ae44588bcaf38b4e05ad27b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Як та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «КАСКАД-НИКА», з яким укладено договір від 06.11.2025 № 218/11 без використання електронної системи закупівель?
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Відповідно до обґрунтування підстави від 06.11.2025, оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.11.2025, ця закупівля здійснюється Замовником на підставі підпункту 4 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), – існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на зазначене, надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, які підтверджують нагальність потреби у здійсненні цієї закупівлі, як такої що Замовник не міг передбачити та яка не залежала від волі Замовника, виникнення об’єктивних обставин (яких саме), що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, за предметом закупівлі: Роботи: «Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
4. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору від 06.11.2025 № 218/11 та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до абзацу 2 пункту 3-8 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
5. Надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору від 06.11.2025 № 218/11.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b8684948b8f14f60a5d545eaed196dea
Назва:
Відповідь на запит від 19.11.2025 року
Дата опублікування:
24.11.2025 15:46
Опис:
Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи ) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-015032-a)
Номер:
c0c685b210214cc6842ec59a6e2aedbe
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до абзацу 2 частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Як Замовник може обґрунтувати, що в укладеному договорі від 06.11.2025 № 218/11, предметом якого є: роботи з ліквідації (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1, не визначено у якості невід’ємних додатків до договору документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3ed3bf1d688d4c8c8bcac4ca1676db8a
Назва:
Відповідь за запит від 20.11.2025 ( Щодо четвертого питання ( запит від 19.11.2025 року ) та щодо питання першого ( запит від 20.11.2025 року )
Дата опублікування:
24.11.2025 15:51
Опис:
Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, невідкладні протиаварійні роботи ) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Павла Зеленого, 1» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-015032-a)