-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
34328100-3 Випробувальні стенди
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб Замовника та з метою реалізації публічного інвестиційного проєкту: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору», що фінансується в межах інструменту Ukraine Facility
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9dea3e1efdef4ad1b5b24e139a662871
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2025 00:00
Період моніторингу:
01.12.2025 11:05 - 23.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2025 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.12.2025 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-11-06-014762-a 06.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d7dbb95a06114e5eacfed78a4726da49
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2025 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
aedcd1722c774ea9b9b741a3e1d2d81b
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014762-a
Дата опублікування:
04.12.2025 17:29
Номер:
6dfdff65cd6840e5a291e7afe384fae0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 3 пункту 84 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію, передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
5cdf590a9b07418a8fb56f21c45a6f01
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014762-a
Дата опублікування:
08.12.2025 16:08
Опис:
06.11.2025 року нами оголошено процедуру відкритих торгів для закупівлі Навчально-лабораторний стенд «Модульний блок фотоелектричної сонячної енергії» під час яких було подано одну тендерну пропозицію ТОВ «НВП» Енерго-плюс» 13.11.2025 року учасник процедури закупівлі оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що вимагаються абзацами 10-14 п.83 особливостей. 14.11.2025р. ТОВ «НВП» Енерго-плюс» був визнаний переможцем у закупівлі і в цей же день він оприлюднив усі документи, що вимагалися тендерною документацією. Отже на момент укладання договору всі необхідні документи були, а тому ми вважали, що можемо підписати договір. Звертаємо Вашу увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до п.3 ст.84 особливостей унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня, а ми, як замовник могли відхилити пропозицію лише 20.11.2025 року.
Згідно п.6.4 Договору при кожній поставці товару Постачальник зобов’язаний надати:
• Документи, що підтверджує відповідність товару технічним вимогам;
• сертифікат (або декларацію) про країну походження товару;
• оновлену довідку, засвідчену підписом Постачальника, що ані він, ані його кінцеві бенефіціари, субпідрядники, виробники товару не включені до санкційних списків ЄС та зареєстровані в прийнятних країнах відповідно до Ukraine Facility.
Номер:
b283e7177be145c18a165ec11956afe5
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2025 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника вимозі, встановленій у пп.3.1 п.3 Додатку 1 ТД, зокрема: «у складі тендерної пропозиції Учасник надає сертифікат відповідності або сертифікат якості виробника, що підтверджує відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України», тоді як учасником ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» не надано вищезазначеного документу? Поряд з цим, учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих. № 1688-03/11/25 від «10» листопада 2025 р. в якій учасник зазначає що: « що відповідно до вимог тендерної документації, сертифікати відповідності або сертифікати якості виробника, які підтверджують відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України, будуть надані Замовнику під час постачання товару. ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС», гарантує що поставлений товар відповідатиме чинним стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України, а всі підтверджуючі документи будуть надані у повному обсязі разом із партією товару» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
d11363098eb84d0889252a5ac4d2a347
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014762-a
Дата опублікування:
08.12.2025 17:25
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34328100-3 Випробувальні стенди (Навчально-лабораторний стенд «Модульний блок фотоелектричної сонячної енергії») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-014762-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Вся інформація, яка підтверджує відповідність товару діючим стандартам, технічним умовам та вимогам законодавства України знаходяться у вільному доступі на сайті виробника https://www.edibon.com/ru/photovoltaic-solar-energy-modular-unit-complete-version про що нас було повідомлено учасником торгів листом.
Просимо звернути увагу, що відхилення цієї пропозиції відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 ТД унеможливило б оголошення нових торгів, тому що згідно вимог програми «Ukraine Facility» поставка товару має бути завершена до 15 грудня 2025 року.
Згідно п. 6.2. Договору Постачальник зобов’язаний поставляти Товари разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника паспорт виробу, сертифікати якості, сертифікати відповідності, висновки санітарно-гігієнічної експертизи, інструкції з використання, гарантійні талони, документи, що посвідчують якість і безпеку Товару, копії ліцензій, за умови поставки Товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо). Зазначені документи мають містити всю необхідну інформацію, передбачену чинним законодавством України.
У випадку відсутності вище зазначених документів згідно п.6.6 Договору Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку та не приймати Товар (відмовитись від підписання видаткової накладної).
Номер:
c6a25e6144554db8b982d75a248d0abc
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2025 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «34328100-3 Випробувальні стенди» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-06-014762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року № 925, умовами надання субвенції є:
- співфінансування не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством.
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 04.12.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2025 повторно просимо надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з зазначенням відповідного КПКВК, а саме: зазначити суму субвенції з державного бюджету за кодом бюджетної програми 0611222 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» на дану закупівлю та суму коштів виділених з місцевого бюджету. Додатково зазначити суму у відсотковому співвідношенні по відповідних бюджетах до очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
801cab13ae444ed7ae9b746af206e4d5
Назва:
Щодо надання інформації за результати моніторингу закупівлі UA-2025-11-06-014762-a
Дата опублікування:
11.12.2025 16:13
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08 грудня 2025 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34328100-3 Випробувальні стенди (Навчально-лабораторний стенд «Модульний блок фотоелектричної сонячної енергії») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-014762-a) (далі – Процедура закупівлі) ДНЗ Коломийський професійний ліцей сфери послуг (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Джерелами фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету КПКВК 0611221 в сумі 1 969 600,00 грн.(30%) та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility» субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за кодом бюджетної програми (КПКВК) 0611222 в сумі 4267200,00 грн.( 70%) та інші джерела спів фінансування 328 100,00 грн. Загальна вартість проєкту 6 564 900,00 грн.:
- Постанова КМУ від 15.11.2024р. №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility джерелом фінансування закупівель обладнання є кошти місцевого бюджету та кошти Європейського Союзу отримані завдяки співпраці між Європейським Союзом та України в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility фінансується «Європейським Союзом- Ukraine Facility»
- Розпорядження №225 від 04.06.2025р «Про врахування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році» код бюджетної програми 0611222 Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
- Розорядження №260, 30.06.2025р. «Про перерозподіл видатків обласного бюджету» код бюджетної програми 0611221 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору.
Першочергове використання коштів співфінансування Порядком та умовами надання субвенції, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 925 з урахуванням всіх змін не передбачено. Вимога, щодо обов’язкового попереднього спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням Постановою Кабінетів Міністрів від 25.10.2024 року № 1208 виключена з Порядку та умов надання субвенції, крім того жодні з Порядків та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не передбачають вимог щодо одночасного використання коштів по субвенціях та співфінансування та одночасного подання платіжніх інструкцій на проведення видатків по субвенції та співфінансуванню.